Nieuwe chat! Zie dit topic.

bijeenkomsten in Utrecht

aankondigingen voor bijeenkomsten en feesten (NIET commercieel!)
Anon20190508
Berichten: 1249
Lid geworden op: 15 jul 2018, 20:35
Gender: Trans FtM

Re: bijeenkomsten in Utrecht

Bericht door Anon20190508 »

Wat voor dagen komen voor iedereen uit? Beetje weekend, denk ik? Is dat ook te doen voor jou, @Dennis?
I want to skip stones on your skin, boy
And drown me in your water

🏳️‍🌈 #femaletotwink 🏳️‍🌈
Gebruikersavatar
KeepzD
Berichten: 1304
Lid geworden op: 05 mei 2015, 21:45
Gender: Trans FtM
Voornaamwoorden: Hij/hem
Locatie: Ede, GLD

Re: bijeenkomsten in Utrecht

Bericht door KeepzD »

Eros schreef: 05 apr 2019, 19:19 Wat voor dagen komen voor iedereen uit? Beetje weekend, denk ik? Is dat ook te doen voor jou, Dennis?
Wisselend, ja. Als het voetbalseizoen afgelopen is (rond juni) heb ik geen verplichtingen meer voor de zaterdagmiddag, behalve als ik moet werken.
Dat is om de week en is wel eens te ruilen als het nodig is ;)
Forever myself
Anon20200101
Berichten: 1108
Lid geworden op: 23 jan 2019, 10:52
Gender: ———

Re: bijeenkomsten in Utrecht

Bericht door Anon20200101 »

Bij mij gaat het heel sterk afhangen van welk werk ik weer ga doen; ik wacht op bericht van twee vacatures die mij zijn aangeboden (1 is gewone kantoorbaan, andere is waarschijnlijk kantoor+stagemanager, en is dan absoluut niet 9-5).
Op dit moment ben ik nog steeds thuis op de bank; ik had mezelf tot 1 april gegeven, voordat ik uberhaupt weer zou gaan werken.
De kans dat ik terug op de tourbus stap met bands is ook aanwezig, al heb ik geen concrete aanbiedingen op dit moment; als dat wel zo is, kan ik tot wel 2 maanden nonstop weg zijn.
In het hoogseizoen (sport en muziek) heb ik normaalgesproken doordeweeks meer tijd dan in het weekend (tournooien en/of festivals in het weekend)
Anon20230219
Berichten: 2557
Lid geworden op: 16 sep 2016, 20:40
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: zij/haar

Re: bijeenkomsten in Utrecht

Bericht door Anon20230219 »

Tja voor mij kan weekend en door de week, ook ik moet even bekijken hoe en wanneer ik weer moet gaan werken.