Nieuwe chat! Zie dit topic.

Het is weer zo ver... T-Breda, vrijdagavond!

aankondigingen voor bijeenkomsten en feesten (NIET commercieel!)
Gebruikersavatar
Eva
Beheerder
Berichten: 6805
Lid geworden op: 25 mar 2012, 11:00
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: zij/haar
Locatie: Etten-Leur

Het is weer zo ver... T-Breda, vrijdagavond!

Bericht door Eva »

_______________________________________________________________________


Het is weer zo ver...

Vrijdag 17 januari 2020 begint T-Breda aan het nieuwe jaar. Je komst wordt weer zeer gewaardeerd!

Reken zoals altijd op een gemengd gezelschap waar je je als transman, transvrouw, non-binair, genderqueer en zo voort op je gemak voelt. Familie ook welkom? Ja tuurlijk.

  • We gaan dus weer naar SamSam


Vooraf aanmelden?
Nee hoor, iedereen is gewoon welkom en plek hebben we echt genoeg.

Waar en hoe?
De avond vindt plaats in een heel gewoon café, waar ook andere mensen komen. Gewone mensen zou je kunnen zeggen, maar dat zijn we uiteindelijk zelf ook. Zo'n avond draagt zowel bij aan emancipatie van transgenders als acceptatie door de rest van de wereld.

Kom je voor het eerst?
Wij en jij gaan vooral voor het plezier. Kleed je zoals je je het prettigst voelt. Onze openbare avonden zijn echt openbaar, dus met heel opvallende kleding val je al snel erg uit de toon.

SamSam aan de Grote Markt 2 is te voet goed te bereiken vanaf Station Breda, of eventueel per bus vanaf de haltes Vlaszak of Centrum.
Parkeren kan in parkeergarage De Barones of op parkeerterrein Beyerd/Vlaszak, allebei 24/7 geopend..

Hoe laat? Hoe vroeg?
Vanaf een uur of zeven ´s avonds druppelt het bezoek binnen. Een echte starttijd is er dus niet. Kom maar gewoon wanneer jou dat het beste uitkomt. Om een uur of twaalf houden we het voor gezien.

Tot vrijdag, de 17e!

Hartelijks,
Emma & Eva
T-Breda
All great truths begin as blasphemies. (George Bernard Shaw)
Gebruikersavatar
Vethrvolnir
Berichten: 2347
Lid geworden op: 27 mei 2019, 20:07
Gender: Trans FtM
Voornaamwoorden: hij/hem

Re: Het is weer zo ver... T-Breda, vrijdagavond!

Bericht door Vethrvolnir »

vrijdag... het forum is stil...iedereen is in breda?
:shock:
Gebruikersavatar
Eva
Beheerder
Berichten: 6805
Lid geworden op: 25 mar 2012, 11:00
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: zij/haar
Locatie: Etten-Leur

Re: Het is weer zo ver... T-Breda, vrijdagavond!

Bericht door Eva »

Het leek er wel op. Heel fijne avond met ook nieuwe mensen. Voelt goed.
All great truths begin as blasphemies. (George Bernard Shaw)
Gebruikersavatar
anna_
Berichten: 214
Lid geworden op: 15 dec 2019, 17:01
Gender: Trans MtF
Locatie: Oud-Beijerland

Re: Het is weer zo ver... T-Breda, vrijdagavond!

Bericht door anna_ »

het was een hele fijne bijzonder avond!

voor mij een gevoel van thuiskomen, eindelijk even echt mezelf kunnen zijn, niet anders zijn.
@marielle vond het gezellig maar zag bij mij de herkenning, zag me openbloeien en veranderen. Voor haar was het op de terugweg veel - heel veel. De dag (2 dagen) erna hebben we heel veel gepraat, gehuild, emoties gedeeld, ons samen alleen gevoeld. En dan ineens begint de week weer...moet je weer door, niet eenvoudig maar het moet.

stap voor stap
al met al wel blij dat we geweest zijn hoor want hoe moeilijk het ook is, uiteindelijk is er maar 1 manier om erachter te komen wie ik echt ben en dat is ontdekken, ervaren.

Het is alleen heel confronterend dat de beleving zo uit elkaar kan lopen als je zo met elkaar verbonden bent.
life is too short to not love myself - so i need to learn!

Hoi, ik ben Anna! (introductie)