Transgender pioniers gezocht

Werkstuk? Interview? Evenement? Hier kun je je vragen en verzoeken kwijt zonder je te registreren (plaatsing na goedkeuring moderatoren).
Hanna
Gast

Transgender pioniers gezocht

Bericht door Hanna »

De makers van 'Hij is een Zij' zijn bezig met een nieuw programma over transgenders. Voor dit researchproject voor NPO1 zijn we nog op zoek naar verhalen van transgenders van het eerste uur. Ik kom graag in contact met transmannen of vrouwen die tussen 1975-2000 in transitie gingen. Sta je open voor een vrijblijvend gesprek of wil je meer informatie, mail dan naar: [email protected].

Alvast hartelijk dank!
Hanna - redacteur SkyHighTV
Anon20190122
Berichten: 1777
Lid geworden op: 18 jan 2015, 21:07
Gender: Vrouw

Re: Transgender pioniers gezocht

Bericht door Anon20190122 »

Ik sta best open voor een gesprek maar in beeld komen heb ik totaal geen belang bij!
Gast
Gast

Re: Transgender pioniers gezocht

Bericht door Gast »

tanisha schreef:Ik sta best open voor een gesprek maar in beeld komen heb ik totaal geen belang bij!
Hoi Tanisha, bedankt voor je reactie! Ook als je niet in beeld wilt komen hoor ik graag je verhaal. Zou je mij een mail willen sturen met daarin je telefoonnummer? Dan neem ik contact met je op.

Hartelijke groet,
Hanna - Redacteur SkyHighTV
Anon20180311
Berichten: 2489
Lid geworden op: 25 dec 2015, 18:03
Gender: ———

Re: Transgender pioniers gezocht

Bericht door Anon20180311 »

Ik wil hier eventueel, een klein steentje bijdragen, maar kom uit " België".

Grtz Nick
Hey, pa je kinderen werden groot. En al heb je het nooit geweten,... ik werd u zoon. Liefs Nick .
Hey, ma bedankt dat je me kende en herkende, als je zoon. Veel liefs Nick :hug2: .
Hanna
Gast

Re: Transgender pioniers gezocht

Bericht door Hanna »

Nick schreef:Ik wil hier eventueel, een klein steentje bijdragen, maar kom uit " België".

Grtz Nick
Ha Nick, bellen kan altijd. :-) Wil je mij je telefoonnummer mailen zodat ik je kan bellen?
Anon20180311
Berichten: 2489
Lid geworden op: 25 dec 2015, 18:03
Gender: ———

Re: Transgender pioniers gezocht

Bericht door Anon20180311 »

Hanna schreef:
Nick schreef:Ik wil hier eventueel, een klein steentje bijdragen, maar kom uit " België".

Grtz Nick
Ha Nick, bellen kan altijd. :-) Wil je mij je telefoonnummer mailen zodat ik je kan bellen?
Hoi Hanna,

Zal ik vandaag doen.

Grtz Nick ;)
Hey, pa je kinderen werden groot. En al heb je het nooit geweten,... ik werd u zoon. Liefs Nick .
Hey, ma bedankt dat je me kende en herkende, als je zoon. Veel liefs Nick :hug2: .
Anon20180311
Berichten: 2489
Lid geworden op: 25 dec 2015, 18:03
Gender: ———

Re: Transgender pioniers gezocht

Bericht door Anon20180311 »

@ Hanna,

Het voor nummer voor "België " is 0032/ verder dan zonder de nul, dus gewoon 56/.. .. .. en niet 056/ .. .. ..

Stuur ook nog extra " mail".


Grtz Nick ;)
Hey, pa je kinderen werden groot. En al heb je het nooit geweten,... ik werd u zoon. Liefs Nick .
Hey, ma bedankt dat je me kende en herkende, als je zoon. Veel liefs Nick :hug2: .
Anon20180311
Berichten: 2489
Lid geworden op: 25 dec 2015, 18:03
Gender: ———

Re: Transgender pioniers gezocht

Bericht door Anon20180311 »

@ Hanna,

Bedankt voor je telefonisch gesprek. Het was mij een genoegen, over je voorstel zal ik even na denken.

Grtz Nick ;)
Hey, pa je kinderen werden groot. En al heb je het nooit geweten,... ik werd u zoon. Liefs Nick .
Hey, ma bedankt dat je me kende en herkende, als je zoon. Veel liefs Nick :hug2: .