Nieuwe chat! Zie dit topic.

Transgender transitieproces artikel

Werkstuk? Interview? Evenement? Hier kun je je vragen en verzoeken kwijt zonder je te registreren (plaatsing na goedkeuring moderatoren).
Fiona Valerie
Gast

Transgender transitieproces artikel

Bericht door Fiona Valerie »

Hallo iedereen,

Ik ben op dit moment bezig met een artikel over de vergoeding van het transitieproces van transgenders. Dit naar aanleiding van het verzoek van COC Nederland en Transgender Netwerk Nederland aan de minister van VWS om het proces weer volledig te vergoeden.

Nu ben ik op zoek naar mensen die op dit moment in dit proces zitten, het overwegen of het proces al doorlopen hebben. Ik wil het een persoonlijk artikel maken dat de noodzaak van de volledige vergoeding benadrukt.

Voor meer informatie: http://www.coc.nl/wp-content/uploads/20 ... erzorg.pdf

Zou jij mij hiermee willen helpen, stuur dan een mailtje naar: [email protected]

Het artikel wordt waarschijnlijk gepubliceerd, maar mocht je dit vervelend vinden dan is er altijd de mogelijkheid het verhaal anoniem te doen ;) Mijn doel us om zoveel mogelijk over het proces te weten te komen om zo'n goed en volledig mogelijk verhaal te vertellen.

Met vriendelijke groet,

Fiona
Ilse
Berichten: 761
Lid geworden op: 24 apr 2013, 23:36
Gender: Trans MtF

Re: Transgender transitieproces artikel

Bericht door Ilse »

Hoi Fionam

Ik heb je net gemaild, maar voor wie werk jij dan en waar wordt het gepubliceerd?
Groetjes,
Ilse