Enquête profielwerkstuk 'transgenders'

Werkstuk? Interview? Evenement? Hier kun je je vragen en verzoeken kwijt zonder je te registreren (plaatsing na goedkeuring moderatoren).
Lotte _en_Jeroen
Gast

Enquête profielwerkstuk 'transgenders'

Bericht door Lotte _en_Jeroen »

Hallo, wij zijn Lotte en Jeroen en zitten in VWO6 van het Jan Arentsz in Alkmaar. In dit jaar moeten mij een profielwerkstuk maken. Het onderwerp van ons profielwerkstuk is 'transgenders'. De hoofdvraag van ons profielwerkstuk is 'Wat zijn de ontwikkelingen in het denken en doen over transgenders in Nederland ten opzichte van Turkije en Thailand in de periode van 1950 tot nu?'. Deze enquête is voor transgenders of mensen die twijfelen over hun genderidentiteit.
Wij zouden het erg fijn vinden als u deze enquête serieus wilt invullen. Als u nog verdere vragen heeft, kunt u mailen naar [email protected]
Bij voorbaat dank,
Lotte en Jeroen

https://docs.google.com/forms/d/11Izm51 ... =send_form
Gebruikersavatar
Marieke
Berichten: 293
Lid geworden op: 01 feb 2014, 20:44
Gender: Trans MtF

Re: Enquête profielwerkstuk 'transgenders'

Bericht door Marieke »

Lotte _en_Jeroen schreef:Hallo, wij zijn Lotte en Jeroen en zitten in VWO6 van het Jan Arentsz in Alkmaar. In dit jaar moeten mij een profielwerkstuk maken. Het onderwerp van ons profielwerkstuk is 'transgenders'. De hoofdvraag van ons profielwerkstuk is 'Wat zijn de ontwikkelingen in het denken en doen over transgenders in Nederland ten opzichte van Turkije en Thailand in de periode van 1950 tot nu?'. Deze enquête is voor transgenders of mensen die twijfelen over hun genderidentiteit.
Wij zouden het erg fijn vinden als u deze enquête serieus wilt invullen. Als u nog verdere vragen heeft, kunt u mailen naar [email protected]
Bij voorbaat dank,
Lotte en Jeroen

https://docs.google.com/forms/d/11Izm51 ... =send_form
Had Sanne er geen zin meer in? (het e-mail adres is hetzelfde als van een tijd terug toen ene Lotte en Sanne voor een PWS een bericht hier plaatsten)

Ik heb de enquête ingevuld, net als de vorige keer, maar ik blijf niet bezig hoor ;)

Over de enquête zelf, het doet een beetje overkomen alsof je ineens van als man leven, na een geslachtsoperatie, als vrouw leeft (of vice versa), maar daar gaan maanden/jaren over heen hoor, eerst heb je de fase dat je in gesprek gaat met een psycholoog met kennis van transgender-stuff, dan (als het goed verloopt, wat in mijn geval niet zo het geval is helaas...) krijg je hormonen, en kort daarna wordt ook van je verwacht dat je dan in de rol van het andere geslacht gaat leven, ook al heb je dan nog nauwelijks borstgroei, heb je nog geen laserbehandelingen (voor je baardgroei) gehad, en zie je er sowieso nog behoorlijk mannelijk uit qua huid en van alles, en dan een flinke tijd later heb je geslachtsoperatie (voor die dat willen, de meeste, maar sommigen niet), maar ja, ik wilde dat even verduidelijken, natuurlijk moet je vragen in die enquête wat je zelf wil :)