Onderzoek over sociale uitsluiting

Werkstuk? Interview? Evenement? Hier kun je je vragen en verzoeken kwijt zonder je te registreren (plaatsing na goedkeuring moderatoren).
Lacerna
Gast

Onderzoek over sociale uitsluiting

Bericht door Lacerna »

Hallo allemaal,

Eerst zal ik mijzelf even kort voorstellen.
Mijn naam is Lacerna en ik ben 21 jaar. Op dit moment zit ik in het eerste jaar van de opleiding Sociaal pedagogische hulpverlening aan de Hogeschool van Amsterdam. In de komende blokken zijn wij bezig met een vak; individueel onderzoek. Het is de bedoeling dat ik een praktijkgericht onderzoek uit ga voeren. Het onderwerp van het onderzoek is gericht op sociale uitsluiting. Dit kan door vele oorzaken zijn, zoals een beperking een stigma oid. Het lijkt mij erg interessant en leerzaam om mijn onderzoek uit te voeren onder transgenders. Ook omdat ik zelf iemand in mijn omgeving ken die op dit moment met transistie bezig is.
De bedoeling van dit onderzoek is uiteindelijk dat je 3 mensen die op een of andere manier met sociale uitsluiting te maken hebben interviewt en dat je hier verder zelf veel andere onderzoeksbronnen nog voor gebruikt, zoals bestaande literatuur of mensen uit de organisatie.

Vandaar mijn oproepje op dit forum, als je open staat voor een interview met mij over sociale uitsluiting bij transgenders. (dit kan zijn op het gebied van werk zoeken, recht op bepaalde zaken etc.) Dit gebeurt allemaal volledig anoniem en alles in overleg met jou!

Graag hoor ik van jullie of jullie mensen weten die met dit onderwerp te maken hebben en die open zouden staan voor een interview en gesprek hierover. Of dat je zelf hiervoor open staat
Ik zie jullie reactie tegemoet, mochten er nog vragen zijn of twijfels rondom dit onderzoek mogen jullie altijd contact met mij opnemen.
Dan kan ik je even mijn gegevens mailen!

Groetjes Lacerna :)
Gebruikersavatar
Emma
Beheerder
Berichten: 8026
Lid geworden op: 13 aug 2013, 01:43
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: Zij/haar
Locatie: Etten-Leur

Re: Onderzoek over sociale uitsluiting

Bericht door Emma »

Hoi Lacerna,

Kun je nog even laten weten hoe mensen contact met je op kunnen nemen?

Groetjes,
Emma (forumbeheer)
Nothing you can do, but you can learn how to be you in time.
It's easy

สวัสดีค่ะ

Emma: I am me

@[email protected]