Nieuwe chat! Zie dit topic.

onderzoek naar sociale uitsluiting van transgenders

Werkstuk? Interview? Evenement? Hier kun je je vragen en verzoeken kwijt zonder je te registreren (plaatsing na goedkeuring moderatoren).
mariametvraag
Gast

onderzoek naar sociale uitsluiting van transgenders

Bericht door mariametvraag »

Goedemiddag lezers,

Ik ben Maria en volg op het moment de opleiding Sociaal Pedagogische Hulpverlening. Voor mijn opleiding moet ik in de laatste maanden van dit schooljaar een individueel onderzoek uitvoeren. Het is de bedoeling dat je binnen dit onderzoek de sociale uitsluiting of stigmatisering van een bepaalde doelgroep met een bepaalde problematiek gaat onderzoeken en daarbij ook drie personen gaat interviewen die te maken hebben met deze problematiek.
Ik heb de afgelopen weken gefascineerd gekeken naar het programma "Hij is een Zij" waarin er verschillende transgenders worden gevolgd in hun transitie. Zo ben ik eigenlijk op het idee gekomen om dit onderzoek om transgenders te laten draaien. Ik kan mij voorstellen dat het heel moeilijk is als je je niet jezelf voelt in je eigen lichaam en dat het heel naar is als mensen dit niet erkennen.
Ik heb nog geen concrete onderzoeksvraag, ik wil namelijk eerst kijken of er mensen misschien geïnteresseerd zijn om door mij geïnterviewd te worden over dit onderwerp, voor mijn onderzoek. Ik dacht dat ik op dit forum de meeste kans maakte op antwoord.
Ik ben benieuwd, als je geïnteresseerd bent zou je mij dan willen mailen: [email protected] ?
Ik woon zelf in Amsterdam dus het zou het handigst zijn als je zelf ook in de buurt woont maar ik vind het ook goed om te reizen.
Ik hoor het wel. Bij voorbaat dank.

Groetjes,
Maria :)