Gezocht: 28 jarige voor film Nationaal Comite 4 en 5 mei

Werkstuk? Interview? Evenement? Hier kun je je vragen en verzoeken kwijt zonder je te registreren (plaatsing na goedkeuring moderatoren).
Castingbureau
Gast

Gezocht: 28 jarige voor film Nationaal Comite 4 en 5 mei

Bericht door Castingbureau »

Beste beheerders van het forum,
Ik ben Sanne en werk namens Castingbureau Borgman en Augustinus aan een bijzonder project: het filmpje voor het Nationaal Comité 4 en 5 mei. Gezien de aard van mijn bericht anders is dan de andere berichten op het forum, vraag ik via deze weg graag even persoonlijk toestemming voor plaatsing. Mochten jullie het bericht niet willen plaatsen, dan snap ik dat volledig. Mochten jullie het wél leuk vinden dan kunnen jullie onderstaand bericht doorzetten.
Vriendelijke groet,
Sanne

Hoi!
Voor een film van het Nationaal Comité 4 en 5 mei ben ik opzoek naar een transgender van rond de 28 jaar. Het korte filmpje zal vrijheid- en gelijkheidsstrijders door de jaren heen laten zien (vanaf 1945 tot nu) en zal worden uitgezonden op televisie. De opnamedag staat gepland op 23 maart in omgeving Amsterdam en er is een vergoeding van €75,- beschikbaar. Acteerervaring is niet nodig! Lijkt het je leuk om mee te doen?
Stuur me dan een mailtje op [email protected] met 3 recente foto's en de onderstaande gegevens:
Voor & Achternaam
Woonplaats
Mobiele nummer
Email
Geboortedatum
Lengte
Kledingmaat
Schoenmaat

Voor vragen kun je natuurlijk ook contact opnemen met bovenstaand mailadres!
Groetjes,
Sanne