GEZOCHT: interview transgenders in de sport

Werkstuk? Interview? Evenement? Hier kun je je vragen en verzoeken kwijt zonder je te registreren (plaatsing na goedkeuring moderatoren).
Julie Velthoven
Gast

GEZOCHT: interview transgenders in de sport

Bericht door Julie Velthoven »

Zit je bij een voetbalclub? Een hockeyvereniging? Een volleybalteam? Kortom: doe je aan een teamsport, maakt niet uit welke dan ook, en je hebt er wat over te vertellen? Dan ben ik dringend op zoek naar jou.

Voor Nieuwsredactie.net ben ik bezig met een korte documentaire-reeks over transgenders in de dagelijkse sportwereld. Hoe zit het met team-verdeling? Wat gaat er om in de kleedkamers? Hoe zit het met clubbeleid? Merk je verschil in het sporten sinds je transformatie? Dat zijn zo maar een aantal vragen die voor de camera aan jou gesteld kunnen worden.

Je zal ons meenemen naar je sportvereniging, we stellen wat vragen aan de organisatie en je teamgenoten en nemen eens een kijkje in jouw sportleven. De draaidagen lopen van 20 april tot 1 mei. Dat betekent dus dat wanneer het jou in die periode uitkomt, wij op bezoek komen.

Denk je nou: 'hey, wat leuk. Ik ben er best voor in om in een video mijn ervaringen in de sport te delen!' Aarzel dan niet om te reageren of een mailtje te sturen naar [email protected], dan nemen wij weer zo snel mogelijk contact met jou op. En wie weet eindig jij met je verhaal op Nieuwsredactie.net!
Julie Velthoven
Gast

Re: GEZOCHT: interview transgenders in de sport

Bericht door Julie Velthoven »

Overigens is het ook mogelijk anoniem in beeld te komen door middel van stemvervormingen en anonieme shots.
Plaats reactie