Nieuwe chat! Zie dit topic.

Genderfluid

Werkstuk? Interview? Evenement? Hier kun je je vragen en verzoeken kwijt zonder je te registreren (plaatsing na goedkeuring moderatoren).
Gebruikersavatar
Simão
Berichten: 865
Lid geworden op: 07 aug 2013, 09:26
Gender: Transgender
Locatie: Alentejo, Portugal

Re: Genderfluid

Bericht door Simão »

Petra-S schreef:
MarleenBNN schreef:Beste leden,

Alle onderwerpen die worden besproken in de afleveringen zijn seks en drugs gerelateerd.
Bedankt!

Groet,
Marleen
Waar past in het onderwerp sex en drugs uberhaupt het onderwerp transgender, genderfluid of wat voor gender dan ook.
Buiten het feit dat ik nooit een programma zal steunen dat drugs op wat voor manier dan ook verheerlijkt.

Groetjes,

Petra
Want mensen die genderfluid of transgender zijn hebben geen sex en gebruiken geen drugs?
En er wordt niks verheerlijkt, er wordt eerlijke info gegeven (ook over gevaren bv). Maar dat mag niet? Liever geen info en alles stiekem, met alle gevolgen van dien?
"We vinden steun bij de mensen die het met ons eens zijn, en groei bij de mensen die het met ons oneens zijn" Frank A.Clark
Anon20180311
Berichten: 2489
Lid geworden op: 25 dec 2015, 18:03
Gender: ———

Re: Genderfluid

Bericht door Anon20180311 »

Simão schreef:
Petra-S schreef:
MarleenBNN schreef:Beste leden,

Alle onderwerpen die worden besproken in de afleveringen zijn seks en drugs gerelateerd.
Bedankt!

Groet,
Marleen
Waar past in het onderwerp sex en drugs uberhaupt het onderwerp transgender, genderfluid of wat voor gender dan ook.
Buiten het feit dat ik nooit een programma zal steunen dat drugs op wat voor manier dan ook verheerlijkt.

Groetjes,

Petra
Want mensen die genderfluid of transgender zijn hebben geen sex en gebruiken geen drugs?
En er wordt niks verheerlijkt, er wordt eerlijke info gegeven (ook over gevaren bv). Maar dat mag niet? Liever geen info en alles stiekem, met alle gevolgen van dien?
Hoi Simaõ,

Men moet geen transgender/genderfluid zijn voor seks, drugs en :dance: rock en roll ( gewoon mens is al voldoende).

Grtz Nick ;)
Hey, pa je kinderen werden groot. En al heb je het nooit geweten,... ik werd u zoon. Liefs Nick .
Hey, ma bedankt dat je me kende en herkende, als je zoon. Veel liefs Nick :hug2: .
Gebruikersavatar
Nate_0
Berichten: 2923
Lid geworden op: 04 aug 2016, 20:16
Gender: Man

Re: Genderfluid

Bericht door Nate_0 »

Ik denk dat het meer zo is dat ze kijken naar hoe het transgender/genderfluid zijn invloed heeft op het nemen van drugs/je seksuele belevenis/etc. Spuiten en Slikken is wat dat betreft een recht door zee en erg informatief programma waar ik nog nooit iemand heb gezien die niet respectvol werd behandeld. Maar ja, je moet wel open staan voor vragen over je seksleven en drugsgebruik.
meerdere zakken met zaagsel
Gebruikersavatar
Petra-S
Berichten: 175
Lid geworden op: 12 okt 2016, 11:32
Gender: Vrouw
Locatie: Hoensbroek, Limburg

Re: Genderfluid

Bericht door Petra-S »

Nick schreef: Want mensen die genderfluid of transgender zijn hebben geen sex en gebruiken geen drugs?
Grtz Nick ;)
Ik neem aan van wel Nick. Alleen heeft het feit dat iemand genderfluid is of transgender of transgenderist of crossdresser op zich niets met sex te maken.
Groetjes,
Petra
Volg ook mijn blog: https://petratransgender.wordpress.com/
Ik wil niet anders zijn. Ik wil gewoon mijzelf zijn!

Afbeelding
Gebruikersavatar
Simão
Berichten: 865
Lid geworden op: 07 aug 2013, 09:26
Gender: Transgender
Locatie: Alentejo, Portugal

Re: Genderfluid

Bericht door Simão »

Het is een programa waarin mensen gevraagd worden naar dingen die betrekking hebben op sex en drugs. Het is eerder schandelijk als bepaalde mensen buitengesloten zouden worden omdat ze niet in de twee hokjes passen, lijkt mij....

Ook @Nick.
"We vinden steun bij de mensen die het met ons eens zijn, en groei bij de mensen die het met ons oneens zijn" Frank A.Clark
Anon20180311
Berichten: 2489
Lid geworden op: 25 dec 2015, 18:03
Gender: ———

Re: Genderfluid

Bericht door Anon20180311 »

Petra-S schreef:
Nick schreef: Want mensen die genderfluid of transgender zijn hebben geen sex en gebruiken geen drugs?
Grtz Nick ;)
Ik neem aan van wel Nick. Alleen heeft het feit dat iemand genderfluid is of transgender of transgenderist of crossdresser op zich niets met sex te maken.
Groetjes,
Petra
hoi Petra,

Maar dit schreef ik totaal niet :fpalm: Waar haal je dat vandaan ? Van bij Simão mss ?

Grtz Nick ;)
Hey, pa je kinderen werden groot. En al heb je het nooit geweten,... ik werd u zoon. Liefs Nick .
Hey, ma bedankt dat je me kende en herkende, als je zoon. Veel liefs Nick :hug2: .
Anon20180311
Berichten: 2489
Lid geworden op: 25 dec 2015, 18:03
Gender: ———

Re: Genderfluid

Bericht door Anon20180311 »

Nick schreef:
Simão schreef:
Petra-S schreef: Waar past in het onderwerp sex en drugs uberhaupt het onderwerp transgender, genderfluid of wat voor gender dan ook.
Buiten het feit dat ik nooit een programma zal steunen dat drugs op wat voor manier dan ook verheerlijkt.

Groetjes,

Petra
Want mensen die genderfluid of transgender zijn hebben geen sex en gebruiken geen drugs?
En er wordt niks verheerlijkt, er wordt eerlijke info gegeven (ook over gevaren bv). Maar dat mag niet? Liever geen info en alles stiekem, met alle gevolgen van dien?
Hoi Simaõ,

Men moet geen transgender/genderfluid zijn voor seks, drugs en :dance: rock en roll ( gewoon mens is al voldoende).

Grtz Nick ;)
Dit schreef ik. Grtz Nick. En dit is totaal geen hokjes denken @ Simão, integendeel, maak er een gemende,...........van. En dat bedoelde ik ook.

Grtz Nick
Hey, pa je kinderen werden groot. En al heb je het nooit geweten,... ik werd u zoon. Liefs Nick .
Hey, ma bedankt dat je me kende en herkende, als je zoon. Veel liefs Nick :hug2: .
Gebruikersavatar
Petra-S
Berichten: 175
Lid geworden op: 12 okt 2016, 11:32
Gender: Vrouw
Locatie: Hoensbroek, Limburg

Re: Genderfluid

Bericht door Petra-S »

@Nick,

Als ik de quote verkeerd heb genomen dan mijn excuses. Heb ik blijkbaar niet goed gekeken, (blond ;-) )

Groetjes,
Petra
Volg ook mijn blog: https://petratransgender.wordpress.com/
Ik wil niet anders zijn. Ik wil gewoon mijzelf zijn!

Afbeelding
Anon20180311
Berichten: 2489
Lid geworden op: 25 dec 2015, 18:03
Gender: ———

Re: Genderfluid

Bericht door Anon20180311 »

Petra-S schreef:@Nick,

Als ik de quote verkeerd heb genomen dan mijn excuses. Heb ik blijkbaar niet goed gekeken, (blond ;-) )

Groetjes,
Petra
Hoi Petra,

Excuses, voor : Als ik ?, verkeerd de quote heb genomen/ gebruikt . niet goed gekeken, Maar blond zijnde ?
Ik hoorde liever, nam de verkeerde quote en ,............... Maar je excuses zijn aanvaard, je bent nu eenmaal blond ;)

Grtz Nick.
Hey, pa je kinderen werden groot. En al heb je het nooit geweten,... ik werd u zoon. Liefs Nick .
Hey, ma bedankt dat je me kende en herkende, als je zoon. Veel liefs Nick :hug2: .
Anon20180501
Berichten: 5099
Lid geworden op: 25 mar 2012, 13:24
Gender: Vrouw

Re: Genderfluid

Bericht door Anon20180501 »

Excuses zijn niet nodig Petra, sommigen zijn nog blonder dan blond, en dat ook nog permanent... ;)