Genderfluid

Werkstuk? Interview? Evenement? Hier kun je je vragen en verzoeken kwijt zonder je te registreren (plaatsing na goedkeuring moderatoren).
Anon20180311
Berichten: 2489
Lid geworden op: 25 dec 2015, 18:03
Gender: ———

Re: Genderfluid

Bericht door Anon20180311 »

Daniéla schreef:Excuses zijn niet nodig Petra, sommigen zijn nog blonder dan blond, en dat ook nog permanent... ;)
Daniéla,

Het gaat hier wel over mij : En het persoonlijk niet schrijven van,.... hé. Mag ik dan ook terecht zo vriendelijk zijn, omdat te laten kennen en wat ik er persoonlijk over denk en voel .
Alvast bedankt.

Grtz Nick ;)
Hey, pa je kinderen werden groot. En al heb je het nooit geweten,... ik werd u zoon. Liefs Nick .
Hey, ma bedankt dat je me kende en herkende, als je zoon. Veel liefs Nick :hug2: .
Anon20180501
Berichten: 5099
Lid geworden op: 25 mar 2012, 13:24
Gender: Vrouw

Re: Genderfluid

Bericht door Anon20180501 »

Mag ik dan ook terecht zo vriendelijk zijn, omdat te laten kennen en wat ik er persoonlijk over denk en voel .
Tuurlijk mag je dat Nick, maar ik ken je schrijfstijl inmiddels en weet hoe je het bedoelt
maar dat hoeft niet voor iedereen zo te zijn, daarom mijn opmerking... ;)
Anon20180311
Berichten: 2489
Lid geworden op: 25 dec 2015, 18:03
Gender: ———

Re: Genderfluid

Bericht door Anon20180311 »

Daniéla schreef:
Mag ik dan ook terecht zo vriendelijk zijn, omdat te laten kennen en wat ik er persoonlijk over denk en voel .
Tuurlijk mag je dat Nick, maar ik ken je schrijfstijl inmiddels en weet hoe je het bedoelt
maar dat hoeft niet voor iedereen zo te zijn, daarom mijn opmerking... ;)
Wat bedoel je daarmee ? Dat ik het toch schreef/wat ? Schreef het duidelijk, tussen haakjes totaal niet.

Grtz Nick
Hey, pa je kinderen werden groot. En al heb je het nooit geweten,... ik werd u zoon. Liefs Nick .
Hey, ma bedankt dat je me kende en herkende, als je zoon. Veel liefs Nick :hug2: .
Anon20180501
Berichten: 5099
Lid geworden op: 25 mar 2012, 13:24
Gender: Vrouw

Re: Genderfluid

Bericht door Anon20180501 »

Hmm, het was wat gepuzzel/invulwerk, maar ik kwam er uit... ;)

Het zou niet de eerste keer zijn dat je verkeerd begrepen wordt toch.??
Anon20180311
Berichten: 2489
Lid geworden op: 25 dec 2015, 18:03
Gender: ———

Re: Genderfluid

Bericht door Anon20180311 »

Daniéla schreef:Hmm, het was wat gepuzzel/invulwerk, maar ik kwam er uit... ;)

Het zou niet de eerste keer zijn dat je verkeerd begrepen wordt toch.??
Hoe zo verkeerd, als A zegt, zeg dan ook B. Ik volg totaal niet. Trouwens het was iets tussen ik en Petra, reactie van Petra, over iets dat ik totaal niet schreef.

Grtz Nick
Hey, pa je kinderen werden groot. En al heb je het nooit geweten,... ik werd u zoon. Liefs Nick .
Hey, ma bedankt dat je me kende en herkende, als je zoon. Veel liefs Nick :hug2: .
Anon20180501
Berichten: 5099
Lid geworden op: 25 mar 2012, 13:24
Gender: Vrouw

Re: Genderfluid

Bericht door Anon20180501 »

Dan zou er nog een c moeten zijn en die is er niet...
Ik was geloof ik duidelijk genoeg.
Anon20180311
Berichten: 2489
Lid geworden op: 25 dec 2015, 18:03
Gender: ———

Re: Genderfluid

Bericht door Anon20180311 »

Daniéla schreef:Dan zou er nog een c moeten zijn en die is er niet...
Ik was geloof ik duidelijk genoeg.
Nada, duidelijkheid sorry, ook niet de eerste keer, van a tot z. Wat ik niet schreef, schreef ik ook gewoon niet punt.
Maar daar ik ook nog een leven ken en leef. En andere dingen te doen heb, laat ik het hierbij.

Grtz Nick.
Hey, pa je kinderen werden groot. En al heb je het nooit geweten,... ik werd u zoon. Liefs Nick .
Hey, ma bedankt dat je me kende en herkende, als je zoon. Veel liefs Nick :hug2: .
Eva
Beheerder
Berichten: 6805
Lid geworden op: 25 mar 2012, 11:00
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: zij/haar
Locatie: Etten-Leur

Re: Genderfluid

Bericht door Eva »

Petra vergist zich.
Nick merkt dat op.
Petra verontschuldigt zich.
Nick sluit de kwestie af.

Niets moeilijks aan. Nadere exegese is niet nodig, over en sluiten.
All great truths begin as blasphemies. (George Bernard Shaw)
Gesloten