Gezocht: Deelname aan een fotoboek project

Werkstuk? Interview? Evenement? Hier kun je je vragen en verzoeken kwijt zonder je te registreren (plaatsing na goedkeuring moderatoren).
Gast
Gast

Gezocht: Deelname aan een fotoboek project

Bericht door Gast »

Hallo iedereen,
Mijn naam is Özden Karababa en ik ben fotograaf. Ik heb een fototentoonstelling gemaakt over een transjongen genaamd "Inside Out" die op verschillende locaties te zien was.
Als een vervolg hierop ben ik begonnen aan een fotoboek over 10 transgenders met de steun van Gemeente Den Haag.

Ik wil 10 verschillende transgenderprofielen laten zien om het publiek te informeren over dit onderwerp, om mensen hun stereotype beelden over transgenders bij te sturen. Daarnaast beoog ik ook een bijdrage te leveren aan de algemene acceptatie van deze groep. Hoewel er veel aandacht van de media is, is transgender zijn een gevoelige thema, omdat daarover in de maatschappij nog steeds veel vooroordelen bestaan. Naast de verhalen en foto's, zal er ook praktische informatie voor transgenders in het boek worden opgenomen.

Ik maak foto's bij de deelnemer thuis; een hoofdfoto en een paar detailfoto's. Die kunnen ook in een andere omgeving zijn (bij voorkeur binnenruimte) en een video interview met de deelnemer. Ik heb een vraaglijst. Die kan ik via mail sturen maar tijdens het video-interview kunnen we alles samen doorlopen. Ik wil dus een fotoboek maken, maar ik kan misschien een paar minuten van deze interviews ook gebruiken als een andere middel om meer aandacht te trekken voor het boek.

Ik zoek 2 jongeren tussen 8-18 jaar oud en 2 transvrouw/travestiet boven 50+ en 60+ voor mijn boek.

Zou je aan mijn project deel willen nemen, stuur me dan een mail alsjeblieft.

Ik heb nog 6 weken om deze deelnemers te fotograferen en te interviewen. Het zou heel handig zijn, als je snel reageert!

P.s. Ik heb er geen budget om de deelnemers te betalen maar iedereen krijg zeker een boek en klein verrassingpakket van mij.



Met vriendelijke groet,
Özden Karababa
www.okarababa.com
[email protected]
Gebruikersavatar
Ylse
Berichten: 758
Lid geworden op: 30 aug 2015, 20:39
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: zij/haar
Locatie: Oosterstreek (Friesland)

Re: Gezocht: Deelname aan een fotoboek project

Bericht door Ylse »

Gast schreef: Ik zoek 2 jongeren tussen 8-18 jaar oud en 2 transvrouw/travestiet boven 50+ en 60+ voor mijn boek.

Zou je aan mijn project deel willen nemen, stuur me dan een mail alsjeblieft.

Ik heb nog 6 weken om deze deelnemers te fotograferen en te interviewen. Het zou heel handig zijn, als je snel reageert!

P.s. Ik heb er geen budget om de deelnemers te betalen maar iedereen krijg zeker een boek en klein verrassingpakket van mij.



Met vriendelijke groet,
Özden Karababa
http://www.okarababa.com
[email protected]
Hoi Özden,

zou je kunnen uitleggen waarom je de leeftijdseisen stelt? Ik zou best willen meewerken maar helaas val ik als 48 jarige buiten de boot
All changes;
even the most longed for,
have their melancholy;
for what we leave behind us is a part of ourselves;
we must die to one life before we can enter another.

Anatole France