Modellen gezocht voor RodeOh FTM en Androgyne

Werkstuk? Interview? Evenement? Hier kun je je vragen en verzoeken kwijt zonder je te registreren (plaatsing na goedkeuring moderatoren).
Melanie Tq
Gast

Modellen gezocht voor RodeOh FTM en Androgyne

Bericht door Melanie Tq »

Ik ben elke maand opzoek naar modellen voor RodeOh.

RodeOh is een een Amerikaans ondergoed merk dat zich inzet voor een goed doel namelijk de LGBT community.

RodeOh heeft een ondergoed lijn welke bestaat uit boxershorts en hipsters.

Als jij jezelf of iemand in het volgende profiel herkend mag je reageren:

-18 tot 30 jaar
-Tatoeages is een pré, piercings mag
-Stoer maar wel met een vrouwelijk randje
-Vrouwelijk maar wel met een stoer randje
-Transgender FTM
-Dames
-Androgyne
-Alternatief
-Maximaal maat 38

De foto's komen in Californië terecht, en worden zowel op de website van RodeOh zelf geplaatst en de social media kanalen Tumblr, Instagram en Twitter.

Tijdens de shoot mag je je eigen kleding en accessoires dragen, er wordt dan ook gevraagd of je verschillende setjes kleding mee wil nemen, vooraf wordt er telefonisch contact met jou op om de shoot door te spreken en een tijd/datum in te plannen.

Je mag een boxer of hipster die jij tijdens de shoot zal dragen naar keuze uitkiezen op www.rodeoh.com
Na de shoot mag jij deze uiteraard houden.
De foto's die gemaakt zijn tijdens de shoot worden per e-mail naar jou toegezonden en jij mag deze na ontvangst gebruiken om op b.v.b social media te plaatsen.

Reageren graag met je naam, leeftijd, woonplaats, telefoonnummer en een aantal recente foto's waarvan 1 ten voete uit

Reacties kunnen naar:

[email protected] o.v.v RodeOh
Gebruikersavatar
Nate_0
Berichten: 2923
Lid geworden op: 04 aug 2016, 20:16
Gender: Man

Re: Modellen gezocht voor RodeOh FTM en Androgyne

Bericht door Nate_0 »

"Maximaal maat 38"

Geweldig, ja..... :roll:
meerdere zakken met zaagsel
Gebruikersavatar
Ender
Transgender
Berichten: 2163
Lid geworden op: 20 aug 2016, 19:28
Gender: Trans FtM

Re: Modellen gezocht voor RodeOh FTM en Androgyne

Bericht door Ender »

Nate_0 schreef:"Maximaal maat 38"

Geweldig, ja..... :roll:
Ja weet ook niet wat ik hier mee moet... zoek je kindertjes ofzo?
Gebruikersavatar
Nate_0
Berichten: 2923
Lid geworden op: 04 aug 2016, 20:16
Gender: Man

Re: Modellen gezocht voor RodeOh FTM en Androgyne

Bericht door Nate_0 »

Precies Ender.

Het irritante hieraan is dus dat je eigenlijk androgyn/ftm zoekt die qua bouw aan hele specifieke en (slanke) jongensachtige richtlijnen voldoen... Winona Ryder in boys don't cry achtig... terwijl de meeste ftm alswel afab androgyn die ik ken niet in maatje achtendertig en/of plaatje plank of wortel (qua vrouwenbullshit figuren) passen. Zo werkt dat dus niet.

Wil je daadwerkelijk variatie en een goede- en body positive idee uitdragen, ga dan niet met maten werken, zeker wanneer veel pre-testo mannen (afab) juist moeite hebben met het niet passen binnen het plaatje dat geschetst wordt van androgyne en ftm personen. (Welk plaatje dat is? Het plaatje dat in het eerste bericht wordt geschetst ja. Alsof de rest van ons niet ftm of androgyn genoeg is. )
meerdere zakken met zaagsel
Gebruikersavatar
Nate_0
Berichten: 2923
Lid geworden op: 04 aug 2016, 20:16
Gender: Man

Re: Modellen gezocht voor RodeOh FTM en Androgyne

Bericht door Nate_0 »

Overigens snap ik ook het hele 'stoer met een vrouwelijk randje' niet.

Het kan aan mij liggen (mijn moeder noemt mij stoer meisje en daar kan ik niet tegen) maar wat is er mis met masculine zijn of identificeren?

Ik heb nl gigantische behoefte meer ftm als mij te zien, maar dankzij dit soort regels oa heb ik jaren gedacht niet man genoeg te zijn, niet dankzij mijn hoofd maar lichaam (mijn figuur is hyper vrouwelijk maar zo voel ik mij niet).
meerdere zakken met zaagsel
Gebruikersavatar
Ender
Transgender
Berichten: 2163
Lid geworden op: 20 aug 2016, 19:28
Gender: Trans FtM

Re: Modellen gezocht voor RodeOh FTM en Androgyne

Bericht door Ender »

Nate_0 schreef:Overigens snap ik ook het hele 'stoer met een vrouwelijk randje' niet.

Het kan aan mij liggen (mijn moeder noemt mij stoer meisje en daar kan ik niet tegen) maar wat is er mis met masculine zijn of identificeren?

Ik heb nl gigantische behoefte meer ftm als mij te zien, maar dankzij dit soort regels oa heb ik jaren gedacht niet man genoeg te zijn, niet dankzij mijn hoofd maar lichaam (mijn figuur is hyper vrouwelijk maar zo voel ik mij niet).
Ach Nate :hug2: jij hebt echt een super figuur waar ik jaloers op ben, en ik ben dronken, en jij bent mooi :hug2:
Gebruikersavatar
Nate_0
Berichten: 2923
Lid geworden op: 04 aug 2016, 20:16
Gender: Man

Re: Modellen gezocht voor RodeOh FTM en Androgyne

Bericht door Nate_0 »

Je mag wat mij betreft jaloers zijn maar believe me, mijn figuur op welke VROUW dan ook had ik prachtig gevonden maar voor een man is het niet echt ideaal ;)
meerdere zakken met zaagsel
Amy
Berichten: 714
Lid geworden op: 18 feb 2014, 20:37
Gender: Vrouw

Re: Modellen gezocht voor RodeOh FTM en Androgyne

Bericht door Amy »

Nate_0 schreef: ...
terwijl de meeste ftm alswel afab androgyn die ik ken niet in maatje achtendertig en/of plaatje plank of wortel (qua vrouwenbullshit figuren) passen
...
Wat zijn dat nou weer voor termen? Probeer je nu slanke vrouwen te beledigen of wat moet dat voorstellen? Maat 38 is niet eens zo heel klein.
Anon20190501
Berichten: 2212
Lid geworden op: 10 feb 2016, 22:37
Gender: Trans MtF

Re: Modellen gezocht voor RodeOh FTM en Androgyne

Bericht door Anon20190501 »

@Nate_0: plank of wortel? Ik ken in mijn directe omgeving een heel aantal vrouwen die zich met dit soort uitspraken geen klein beetje beledigd zouden voelen. En terecht.
"Indeed, organizing atheists has been compared to herding cats, because they tend to think independently and will not conform to authority." (Richard Dawkins, The God Delusion)
Gebruikersavatar
Nate_0
Berichten: 2923
Lid geworden op: 04 aug 2016, 20:16
Gender: Man

Re: Modellen gezocht voor RodeOh FTM en Androgyne

Bericht door Nate_0 »

Plank en wortel zijn labels die aan bepaalde lichaamsvormen gegeven worden, net als peer een appel en zandloper. De meeste fashion magazines gebruiken deze termen ook, en de libelle en de linda etc....

Ik ben hier helemaal niet bezig vrouwen figuren te beledigen, ik vind het enkel een kwalijke zaak dat hier om androgyne personen en ftm wordt gevraagd die toch behoorlijk wat dunner zijn dan de gemiddelde Nederlandse 'vrouw' (die heeft namelijk maat 42). Daarmee heb je dus meteen dat zo iemand al geen brede heupen of kont of grote borsten kan hebben terwijl ik veel ftm en androgyne mensen ken die dat wel hebben en voor mijzelf heeft het zelfs mee gespeeld in het denken dat ik niet ftm kon zijn omdat iedereen die ik in de media zag enzo dus van nature al een slank en niet curvy figuur had waardoor passabel zijn voor hen een stuk makkelijker is.
meerdere zakken met zaagsel