Modellen gezocht voor RodeOh FTM en Androgyne

Werkstuk? Interview? Evenement? Hier kun je je vragen en verzoeken kwijt zonder je te registreren (plaatsing na goedkeuring moderatoren).
Gebruikersavatar
Jer158
Berichten: 2064
Lid geworden op: 29 mei 2016, 23:11
Gender: Trans FtM

Re: Modellen gezocht voor RodeOh FTM en Androgyne

Bericht door Jer158 »

Nate_0 schreef:Ik denk dat ik gewoon wat dat betreft ook mazzel heb met mijn stijl? Ik bedoel, ik draag mannentruien in maat M wat eigenlijk veel te groot is maar het zorgt er wel heel goed voor dat mijn bovenkant vierkanter lijkt. De hoeveelheid research die ik heb gedaan is wel absoluut ridiculous, haha.

Maar wat je zegt over shirtjes ken ik inderdaad wel. Vandaar dus ook dat ik alles 'te groot' draag. Het wordt een beetje skater-achtig maar dat vind ik wel prima. (Ook toen ik nog vrouwenkleding droeg deed ik dit, trouwens).
Maat M past mij wel redelijk van boven. Heb redelijk brede schouders. Ik droeg voorheen ook wel maat L en XL, maar als shirts langer zijn gaan ze van achteren boven mijn kont zitten. Dat is eigenlijk een terugkerend thema. Een shirt moet wel heeeeel veel te groot zijn wil dat niet gebeuren, denk aan XL.

De enige "oplossing" die ik eigenlijk heb gevonden is het dragen van vesten of botton-downs en die niet dicht doen. Als ze van boven passen en ongeveer halverwege mijn kont komen ziet het er prima uit.

Ik heb nooit vrouwenkleding gedragen, dus daar heb ik geen ervaring mee.

We gaan wel heel erg offtopic, trouwens, haha.
Hung her from the branches of a mango tree
Anon20210626
Berichten: 2285
Lid geworden op: 02 jul 2013, 16:51
Gender: ———

Re: Modellen gezocht voor RodeOh FTM en Androgyne

Bericht door Anon20210626 »

kort samengevat , welkom in de modellenwereld ........... alle vrouwen zijn immers ook maatje 34 of een Italiaans maatje 34!!! ? in de 'Haute Couture' op de catwalk in iedergeval wel
Modellen met 'een maatje meer ' , lees 36 (38 en 40 zijn al plus size modellen) hebben het niet makkelijk .

Ze proberen het en vaak krijgen ze wel zo'n gek

Oh ja , waarom is 'pro ana ' toch zo populair .......
Overigens ben ik van mening dat Carthago moet worden verwoest.
Anon20190516
Berichten: 1463
Lid geworden op: 17 nov 2014, 21:33
Gender: Vrouw

Re: Modellen gezocht voor RodeOh FTM en Androgyne

Bericht door Anon20190516 »

Maatje 36 heb ik wel(qua jeans)maar met mijn 47jaartjes alweer veels te oud voor modellenwerk!
:?
Offline
Anon20180311
Berichten: 2489
Lid geworden op: 25 dec 2015, 18:03
Gender: ———

Re: Modellen gezocht voor RodeOh FTM en Androgyne

Bericht door Anon20180311 »

Rikki schreef:Maatje 36 heb ik wel(qua jeans)maar met mijn 47jaartjes alweer veels te oud voor modellenwerk!
:?
Hoi Rikki,

Ken je maatje 36 ( bij de dame/heren jeans ? ) De anatomie is nu eenmaal jammer genoeg blijvend anders, der geslacht. Hoe slank je ook bent, het bio/cis aan geboren geslacht der vrouw zijn kent nu eenmaal een andere botstructuur : andere maten en formaten dus ( bredere heupen, der kinderen baren en bekkenstand, dan het aangeboren bio- geslacht der man zijn) Met andere woorden een mannelijke jeans, is veel smaller, dan een vrouwelijke jeans op de heupen. Idem, bij het mannelijk ondergoed/ dergelijke. Bij een FtM, zal een maatje meer sowieso, "bij het dragen van de gewenste mannelijke kledij", geen uitzondering zijn ( met of zonder penis en scrotum). Hormonen, veranderen veel de vetverdeling. Dat klopt als een bus, maar veel heup vet bij een maxi heren maatje 38, als FtM tussen de 18-30 jaar ( bij o.a. het herenondergoed) of als trans- man, zal er toch niet te vinden zijn ( denk ik persoonlijk).

Niet tegenstaande dat: Trans-mannen zoals ik, " veel ouder en een paar maatjes meer" eveneens ook nog bestaan en gelukkig in hun leven ook nog graag "eerder wat comfortabele boxerschorts willen dragen, der gebruik van,...( met geslachtsoperatie) :fpalm:".

Met andere woorden: Het vooropgestelde maxi maatje 38 en leeftijd 18-30, na de puberteit en lichaamsvorming der het aan geboren Bio-vrouwelijk geboorte geslacht der FtM. Is voor " mij persoonlijk" : volledig uit de lucht gegrepen ( of totaal niet over nagedacht, zeker niet met de eventueel mogelijke geslachtsoperatie). Geen enkele FtM, met " de lang verwacht en gewenste, scrotum en penis operatie", zal die nu willen insnoeren, tot eventueel nada, voor,.......... ( niet gezond trouwens, voor de bloed toevoer).



Grtz Nick ;)
Hey, pa je kinderen werden groot. En al heb je het nooit geweten,... ik werd u zoon. Liefs Nick .
Hey, ma bedankt dat je me kende en herkende, als je zoon. Veel liefs Nick :hug2: .
Anon20190516
Berichten: 1463
Lid geworden op: 17 nov 2014, 21:33
Gender: Vrouw

Re: Modellen gezocht voor RodeOh FTM en Androgyne

Bericht door Anon20190516 »

Btw,maatje 36,jeans is bij mij uiteraard damesjeans
En dan moet ik nog een riem om,lol
Ivm de weinig aanwezige heupen :D
Rikki
Offline
Anon20180311
Berichten: 2489
Lid geworden op: 25 dec 2015, 18:03
Gender: ———

Re: Modellen gezocht voor RodeOh FTM en Androgyne

Bericht door Anon20180311 »

;)
Hey, pa je kinderen werden groot. En al heb je het nooit geweten,... ik werd u zoon. Liefs Nick .
Hey, ma bedankt dat je me kende en herkende, als je zoon. Veel liefs Nick :hug2: .
Citizen Erased
Berichten: 405
Lid geworden op: 07 mar 2016, 14:19
Gender: Man

Re: Modellen gezocht voor RodeOh FTM en Androgyne

Bericht door Citizen Erased »

Grappig dat jullie vallen over maatje 38, ik haakte eigenlijk af na "vrouwelijk met een stoer randje", strookt niet helemaal met een transgenderman. Victoria's Secret valt ook al af. Zo wordt het niks met me :lol: Discriminatie op de arbeidsmarkt.
Gebruikersavatar
Ender
Transgender
Berichten: 2163
Lid geworden op: 20 aug 2016, 19:28
Gender: Trans FtM

Re: Modellen gezocht voor RodeOh FTM en Androgyne

Bericht door Ender »

Keek net op die site, en holy fuck die dingen zijn duur!
Gebruikersavatar
Alice
Berichten: 1428
Lid geworden op: 07 sep 2012, 21:42
Gender: Vrouw
Locatie: omg. Delft

Re: Modellen gezocht voor RodeOh FTM en Androgyne

Bericht door Alice »

Ook maar eens op die site gekeken.
Ze vragen inderdaad de hoofdprijs voor kleding of inbouwapparatuur.

Verzendkosten bij bestelling boxer + $ 13,95.*

Bij bestellen kun je de maat kiezen ze geven aan, maat L = 36 – 38
Als het zo is dat er gevraagd word om een model met maximaal maat 38 kan het zijn dat de US maat 38 bedoeld is die gelijk is aan EU/NL maat 48 (heren) dit zou beter uitkomen.
Natuurlijk nog dat je “Stoer maar wel met een vrouwelijk randje
-Vrouwelijk maar wel met een stoer randje” moet zijn.

*Verzenkosten bestelling T-shirt SunFrog $ 4,99
Alice;
"Computer Says No"
Ik heb een buik, een onderbuik met gevoel en naar die luister ik.
Gebruikersavatar
Nate_0
Berichten: 2923
Lid geworden op: 04 aug 2016, 20:16
Gender: Man

Re: Modellen gezocht voor RodeOh FTM en Androgyne

Bericht door Nate_0 »

ik denk dat het "stoer met een vrouwelijk randje" wel klopt hoor, als ik naar de site kijk en de rest van de mensen die in aanmerking komen bij het model staan

het lijkt me overigens raar dat je op een Nederlandse site een Amerikaanse maat zou vermelden zonder dit er specifiek bij te zetten
meerdere zakken met zaagsel