Ervaren Gezondheid

Werkstuk? Interview? Evenement? Hier kun je je vragen en verzoeken kwijt zonder je te registreren (plaatsing na goedkeuring moderatoren).
Gebruikersavatar
Nate_0
Berichten: 2923
Lid geworden op: 04 aug 2016, 20:16
Gender: Man

Re: Ervaren Gezondheid

Bericht door Nate_0 »

Tip, dus: Een apart email adres gebruiken voor al je schoolwerk. Als je een schoolmail hebt is dat ideaal en anders gewoon iets wat iets netter/minder dubieus staat (gmail of Yahoo staat vaak al beter dan hotmail, bijvoorbeeld). Dan heb je meteen ook alles gescheiden. (En zeker tegenwoordig kun je in je mail app verschillende adresssen toevoegen zodat je alle mailboxen in een keer kunt checken). Ik heb er zelf bv. een voor 'fun stuff' (inclusief niet-serieus adres), een voor meer officiële dingen en mijn schoolmail voor school.

Mag ik overigens vragen waarom je specifiek genderdysforie hebt gekozen als onderwerp? Daar ben ik namelijk eigenlijk wel nieuwsgierig naar...
meerdere zakken met zaagsel
LotteVersteegen
Gast

Re: Ervaren Gezondheid

Bericht door LotteVersteegen »

Omdat ik geen account heb, had ik een reactie geplaatst onder gast.
Voor degenen die mijn e-mailadres er onbetrouwbaar uit vonden zien, het komt inderdaad gewoon van de begin letters van mijn voor- en achternaam.
LOtteVERSTeegen, en ik heb het aangemaakt in 2009, vandaar dat jaartal.
Hopelijk vinden jullie het nu een minder vreemd e-mailadres!
LotteVersteegen
Gast

Re: Ervaren Gezondheid

Bericht door LotteVersteegen »

Nate_0 schreef:Tip, dus: Een apart email adres gebruiken voor al je schoolwerk. Als je een schoolmail hebt is dat ideaal en anders gewoon iets wat iets netter/minder dubieus staat (gmail of Yahoo staat vaak al beter dan hotmail, bijvoorbeeld). Dan heb je meteen ook alles gescheiden. (En zeker tegenwoordig kun je in je mail app verschillende adresssen toevoegen zodat je alle mailboxen in een keer kunt checken). Ik heb er zelf bv. een voor 'fun stuff' (inclusief niet-serieus adres), een voor meer officiële dingen en mijn schoolmail voor school.

Mag ik overigens vragen waarom je specifiek genderdysforie hebt gekozen als onderwerp? Daar ben ik namelijk eigenlijk wel nieuwsgierig naar...
Dankjewel voor de tip!
Ik heb voor genderdysforie gekozen omdat het iets is waar ik niet zo veel van af weet, maar waar ik wel graag meer over wil weten.
Dit klinkt misschien een beetje oppervlakkig, maar het is wel de voornaamste reden dat ik het heb gekozen. :)
Gebruikersavatar
wiggeltje
Berichten: 455
Lid geworden op: 14 aug 2016, 15:14
Gender: Transgender
Locatie: IJmuiden

Re: Ervaren Gezondheid

Bericht door wiggeltje »

Hoi Lotte,

Mijn excuus als mijn vraag een beetje stom overkomt, maar je zoekt dus mensen met genderdysforie en/ of transgender zijnde die in zo'n bekende genderteam-traject van het Vu zitten of hebben doorlopen en medicatie krijgen? want misschien niet iedereen die transgender is of genderdysforie heeft doet of wilt zo'n trajectbehandeling/medicatie.
LotteVersteegen
Gast

Re: Ervaren Gezondheid

Bericht door LotteVersteegen »

wiggeltje schreef:Hoi Lotte,

Mijn excuus als mijn vraag een beetje stom overkomt, maar je zoekt dus mensen met genderdysforie en/ of transgender zijnde die in zo'n bekende genderteam-traject van het Vu zitten of hebben doorlopen en medicatie krijgen? want misschien niet iedereen die transgender is of genderdysforie heeft doet of wilt zo'n trajectbehandeling/medicatie.
Ik had afgelopen week schoolexamens, vandaar dat ik nu pas reageer. Het komt niet stom over hoor! Ik zoek inderdaad mensen met genderdysforie en/of transgender zijnde die een gederteam-traject van de VU volgen of hebben doorgelopen. Ik snap dat niet iedereen medicatie of een trajectbehandeling wil, maar ik hoop dat er een aantal mensen die wel zo'n traject volgen hun ervaringen met mij willen delen. Hopelijk is het nu een beetje duidelijker :)