Enquête onderzoeksopdracht

Werkstuk? Interview? Evenement? Hier kun je je vragen en verzoeken kwijt zonder je te registreren (plaatsing na goedkeuring moderatoren).
Gast
Gast

Enquête onderzoeksopdracht

Bericht door Gast »

Hallo allemaal,

Allereerst zullen wij ons kort voorstellen. Wij zijn Talitha Kocken en Anne Doornhof, twee studenten aan Hogeschool Schoevers.
Wij doen een onderzoek naar problemen door het transgender zijn op de werkvloer voor of tijdens hun baan.

Om dit onderzoek uit te voeren hebben wij een enquête opgesteld voor transgenders.
Jullie zouden ons enorm helpen door deze in te vullen en eventueel te verspreiden. De enquête kun je hier vinden: http://www.survio.com/survey/d/J8O6Z0T3K7P8I3W9O

Heel erg bedankt alvast.

Met vriendelijke groet,
Talitha Kocken en Anne Doornhof
Ender
Transgender
Berichten: 2163
Lid geworden op: 20 aug 2016, 19:28
Gender: Trans FtM

Re: Enquête onderzoeksopdracht

Bericht door Ender »

Heb hem ingevuld ^^ vond het wel een beetje vreemd dat bij sommige vragen er staat dat je doorgaat naar vraag x, en vervolgens word je gewoon doorgestuurd naar de volgende vraag
Anon20230219
Berichten: 2557
Lid geworden op: 16 sep 2016, 20:40
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: zij/haar

Re: Enquête onderzoeksopdracht

Bericht door Anon20230219 »

Ja ik vond de volgorde af en toe beetje apart maar ook ingevuld.
Irene_de_Vreede
Moderator
Berichten: 3639
Lid geworden op: 23 mei 2012, 22:26
Gender: Transgender
Voornaamwoorden: Zij/haar
Locatie: Breda

Re: Enquête onderzoeksopdracht

Bericht door Irene_de_Vreede »

Ik ben bij vraag twee afgehaakt.
Irene
Anon20190501
Berichten: 2212
Lid geworden op: 10 feb 2016, 22:37
Gender: Trans MtF

Re: Enquête onderzoeksopdracht

Bericht door Anon20190501 »

Helaas, d.m.v.vraag 2 maken de opstellers van de enquête al meteen duidelijk dat ze zich zelfs niet een beetje hebben ingelezen. Afgehaakt dus
"Indeed, organizing atheists has been compared to herding cats, because they tend to think independently and will not conform to authority." (Richard Dawkins, The God Delusion)
Anon20230219
Berichten: 2557
Lid geworden op: 16 sep 2016, 20:40
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: zij/haar

Re: Enquête onderzoeksopdracht

Bericht door Anon20230219 »

Nou gelukkig hoefde je geen gegevens verder in te geven, anders had ik het na invullen afgesloten maar er zaten erg veel foutjes welke door iemand welke beetje zijn huiswerk had gedaan er niet in had gezeten..
Emma
Beheerder
Berichten: 8004
Lid geworden op: 13 aug 2013, 01:43
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: Zij/haar
Locatie: Etten-Leur
Contacteer:

Re: Enquête onderzoeksopdracht

Bericht door Emma »

Als er vragen in een enquête zitten waar gevraagd wordt wat er in je onderbroek zit, keuren we het plaatsingsverzoek hier meestal niet eens goed. Aangezien een SRS vanwege het bijbehorende ziekteverzuim invloed kan hebben op werk, is hier een uitzondering gemaakt.
Nothing you can do, but you can learn how to be you in time.
It's easy

สวัสดีค่ะ

Emma: I am me

@[email protected]
Irene_de_Vreede
Moderator
Berichten: 3639
Lid geworden op: 23 mei 2012, 22:26
Gender: Transgender
Voornaamwoorden: Zij/haar
Locatie: Breda

Re: Enquête onderzoeksopdracht

Bericht door Irene_de_Vreede »

Ik heb ook geen bezwaar tegen de plaatsing, maar ik had bij vraag 2 echt geen idee wat ik moest invullen en de zelfingenomenheid waarmee ze mensen in een hokje wilde stoppen stuitte me tegen de borst.
Irene
Nate_0
Berichten: 2923
Lid geworden op: 04 aug 2016, 20:16
Gender: Man

Re: Enquête onderzoeksopdracht

Bericht door Nate_0 »

Ik vind inderdaad dat er wel meer aandacht had morgen worden besteed. Hoewel ik snap dat de operatie van invloed is betreffende ziekteverzuim vind ik het raar dat er zo op de operatie wordt gefocust bij vraag twee terwijl me dunkt dat voor de omgeving hrt juist veel meer doet... Het hokje idee ("er zijn drie soorten transgenders"... says who? Niet wij, namelijk, veel te kortzichtig...) vond ik ook nogal ... niet oké.

Zelf overigens alleen even gekeken omdat ik nieuwsgierig was, ik heb zelf weinig te bieden in termen van ervaring aangezien ik werkeloos ben en niet studeer. (Ik heb maatschappelijk werk gedaan, vandaar het interessegebied, hoewel ik niet weet wat de enquête oprichters studeren of wat het doel is van de opdracht/wat er met de gegevens wordt gedaan).
meerdere zakken met zaagsel
Anon20190501
Berichten: 2212
Lid geworden op: 10 feb 2016, 22:37
Gender: Trans MtF

Re: Enquête onderzoeksopdracht

Bericht door Anon20190501 »

Inderdaad wat Nate zegt "er zijn drie soorten transgender", daar ben ik op afgehaakt.
"Indeed, organizing atheists has been compared to herding cats, because they tend to think independently and will not conform to authority." (Richard Dawkins, The God Delusion)
Plaats reactie