Nieuwe chat! Zie dit topic.

geposeerd voor fotograaf LW Weingarten?

Werkstuk? Interview? Evenement? Hier kun je je vragen en verzoeken kwijt zonder je te registreren (plaatsing na goedkeuring moderatoren).
Gebruikersavatar
Jeste
Berichten: 1262
Lid geworden op: 06 apr 2012, 03:38
Gender: Non-binair
Voornaamwoorden: Jeste
Locatie: Amsterdam

Re: geposeerd voor fotograaf LW Weingarten?

Bericht door Jeste »

Fijn dat jij een prima foto hebt, Marion. Sinds 10 april, toen ik een E-mail aan LW Weingarten had gestuurd heb ik echter nog niets gehoord.
"Gendervrij" vind ik eigenlijk mooier dan "Non-binair", want "Gendervrij" zegt namelijk wat het wel is, in plaats van niet.
Marion
Berichten: 6
Lid geworden op: 28 okt 2016, 15:13
Gender: Vrouw

Re: geposeerd voor fotograaf LW Weingarten?

Bericht door Marion »

Door blijven zeuren Jeste, mij heeft het ook tig mails gekost om 'm z'n belofte te laten houden.
Succes, Marion
Gebruikersavatar
wiggeltje
Berichten: 455
Lid geworden op: 14 aug 2016, 15:14
Gender: Transgender
Locatie: IJmuiden

Re: geposeerd voor fotograaf LW Weingarten?

Bericht door wiggeltje »

Daniéla schreef:Hebben jullie het over deze Foto's?
mooi artistiek!

omtrent het andere verhaal, geen idee, ik was er niet bij, maar ik denk dat een fotograaf altijd het recht heeft om sommige foto's niet te willen publiceren. Veel schetsen die ik ooit gemaakt had eindigde ook in de prullenmand, hoe aardig en lief de model ook was. Maar goed, ik houd me hierbuiten :P
Gebruikersavatar
Nate_0
Berichten: 2923
Lid geworden op: 04 aug 2016, 20:16
Gender: Man

Re: geposeerd voor fotograaf LW Weingarten?

Bericht door Nate_0 »

Er zit wel een verschil tussen een foto niet publiceren, en een foto niet aan het model laten zien...

Ik hoop dat je je foto's nog krijgt, Jeste!
meerdere zakken met zaagsel
Gebruikersavatar
Jeste
Berichten: 1262
Lid geworden op: 06 apr 2012, 03:38
Gender: Non-binair
Voornaamwoorden: Jeste
Locatie: Amsterdam

Re: geposeerd voor fotograaf LW Weingarten?

Bericht door Jeste »

Inmiddels had ik al een bericht van LW gekregen. Het ontwikkelen van de film moet nog gebeuren. LW heeft het druk, ook nog andere dingen te doen, zoals werk.
"Gendervrij" vind ik eigenlijk mooier dan "Non-binair", want "Gendervrij" zegt namelijk wat het wel is, in plaats van niet.