Nieuwe chat! Zie dit topic.

geposeerd voor fotograaf LW Weingarten?

Werkstuk? Interview? Evenement? Hier kun je je vragen en verzoeken kwijt zonder je te registreren (plaatsing na goedkeuring moderatoren).
Marion
Berichten: 6
Lid geworden op: 28 okt 2016, 15:13
Gender: Vrouw

geposeerd voor fotograaf LW Weingarten?

Bericht door Marion »

Wie van jullie heeft net als ik geposeerd voor fotograaf LW Weingarten voor zijn project A Series of Questions.
Hij heeft mij destijds (alweer een jaar geleden) beloofd een afdrukje toe te sturen, maar ondanks herhaaldelijke verzoeken en aandringen van mijn kant heeft hij dat niet gedaan.
Groet, Marion
Anon20230219
Berichten: 2557
Lid geworden op: 16 sep 2016, 20:40
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: zij/haar

Re: geposeerd voor fotograaf LW Weingarten?

Bericht door Anon20230219 »

Dat is niet zo fraai Marion...

Hopelijk krijg je van meer mensen een antwoord..

Liefs:Lisa
Gebruikersavatar
Jeste
Berichten: 1262
Lid geworden op: 06 apr 2012, 03:38
Gender: Non-binair
Voornaamwoorden: Jeste
Locatie: Amsterdam

Re: geposeerd voor fotograaf LW Weingarten?

Bericht door Jeste »

Helemaal niet meer aan gedacht. Aan dat fotoproject had ik namelijk ook meegedaan. Het zou wel lang kunnen gaan duren, voor dat de foto's beschibaar zouden komen, maar het is nu wel heel lang geleden. De foto's van mij waren in maart of april gemaakt. Dus alweer bijna een jaar geleden. Binnenkort ga ik ook maar eens een bericht sturen, want ik wordt nu wel nieuwsgierig. Eens kijken of ik nog een E-mailadres kan vinden.
"Gendervrij" vind ik eigenlijk mooier dan "Non-binair", want "Gendervrij" zegt namelijk wat het wel is, in plaats van niet.
Anon20180501
Berichten: 5099
Lid geworden op: 25 mar 2012, 13:24
Gender: Vrouw

Re: geposeerd voor fotograaf LW Weingarten?

Bericht door Anon20180501 »

Hebben jullie het over deze Foto's?
Gebruikersavatar
Jeste
Berichten: 1262
Lid geworden op: 06 apr 2012, 03:38
Gender: Non-binair
Voornaamwoorden: Jeste
Locatie: Amsterdam

Re: geposeerd voor fotograaf LW Weingarten?

Bericht door Jeste »

Ja, maaar er zijn later nog meer foto's gemaakt.
"Gendervrij" vind ik eigenlijk mooier dan "Non-binair", want "Gendervrij" zegt namelijk wat het wel is, in plaats van niet.
Gebruikersavatar
Beardelady
Berichten: 324
Lid geworden op: 01 jan 2015, 11:32
Gender: Vrouw

Re: geposeerd voor fotograaf LW Weingarten?

Bericht door Beardelady »

Daniéla schreef:Hebben jullie het over deze Foto's?
Eindelijk een serie (er zullen vast een boel aan mij voorbijgegaan zijn van ook andere fotografen), die mij aanspreekt. Thanks voor sharing.
Marion
Berichten: 6
Lid geworden op: 28 okt 2016, 15:13
Gender: Vrouw

Re: geposeerd voor fotograaf LW Weingarten?

Bericht door Marion »

Daniéla schreef:Hebben jullie het over deze Foto's?
Hoi Daniéla (en de anderen),
Ja, heb het over deze foto's. Mijn vraag was: 'What was your name as a boy?' Deze vraag is me tig keer gesteld en reken maar dat niemand daar antwoord op krijgt. Overigens, vorige week kreeg ik eindelijk de foto toegestuurd, hetgeen ik echt niet meer verwacht had. Wellicht voelde LW zich schuldig. Had destijds om een klein gesigneerd printje gevraagd, maar kreeg een joekel die nog geeneens door de brievenbus paste.
Gelukkig, want ik vind dit een erg goed project. Bij de meeste fotografen die transen willen fotograferen heb ik toch zo'n beetje het idee van aapjes kijken, zo van 'kijk eens wat een mooie serie met aparte mensen ik heb gefotografeerd'. Dat is de reden dat ik specifiek aan deze serie meegewerkt heb. Overigens, dat ik zo kritisch ben qua fotografie komt doordat ik zelf ook fotografeer.
Marion
Berichten: 6
Lid geworden op: 28 okt 2016, 15:13
Gender: Vrouw

Re: geposeerd voor fotograaf LW Weingarten?

Bericht door Marion »

Jeste schreef:Helemaal niet meer aan gedacht. Aan dat fotoproject had ik namelijk ook meegedaan. Het zou wel lang kunnen gaan duren, voor dat de foto's beschibaar zouden komen, maar het is nu wel heel lang geleden. De foto's van mij waren in maart of april gemaakt. Dus alweer bijna een jaar geleden. Binnenkort ga ik ook maar eens een bericht sturen, want ik wordt nu wel nieuwsgierig. Eens kijken of ik nog een E-mailadres kan vinden.
Hoi Jeste,
Heb 'm eindelijk ontvangen, zie mijn reactie aan Daniéla. Welke vraag had jij trouwens op het bord?
Gebruikersavatar
Jeste
Berichten: 1262
Lid geworden op: 06 apr 2012, 03:38
Gender: Non-binair
Voornaamwoorden: Jeste
Locatie: Amsterdam

Re: geposeerd voor fotograaf LW Weingarten?

Bericht door Jeste »

Marion schreef:Welke vraag had jij trouwens op het bord?
Mij vraag was "Ben je geboren met lang haar en make-up op je gezicht?". Maar dan in het Engels
Nu ik hieraan weer herinnerd werd had ik ook gelijk een bericht gestuurd naar L. Weingarten. Dat zou ik al eerder doen, maar toen kwam er waarschijnlijk iets tussendoor. Hoe de foto's zijn geworden wil ik namelijk ook wel eens zien.
"Gendervrij" vind ik eigenlijk mooier dan "Non-binair", want "Gendervrij" zegt namelijk wat het wel is, in plaats van niet.
Marion
Berichten: 6
Lid geworden op: 28 okt 2016, 15:13
Gender: Vrouw

Re: geposeerd voor fotograaf LW Weingarten?

Bericht door Marion »

Hoi Jeste,
De foto is prima. Had wat mij betreft wat pittiger gedrukt kunnen worden, maar dat is een kwestie van opvatting. Ik sta in m'n tuin met op de achtergrond wat wasgoed aan de lijn. Vind dat wel een leuk detail, want daardoor zie je dat ik niet in een park sta.