Enquête gemaakt door geïnteresseerde studenten

Werkstuk? Interview? Evenement? Hier kun je je vragen en verzoeken kwijt zonder je te registreren (plaatsing na goedkeuring moderatoren).
nhtv-studenten
Gast

Enquête gemaakt door geïnteresseerde studenten

Bericht door nhtv-studenten »

Beste allemaal,

Wij zijn een groep van 3 studenten die studeren aan de NHTV te Breda. Voor het vak intercultureel management moeten wij een cultuur onderzoeken. Wij zijn erg geïnteresseerd in de transgender cultuur. Door middel een enquête, hopen wij erachter te komen wat uw standpunten zijn over genderdysforie.

Het invullen van de vragenlijst zal ongeveer 10 tot 15 minuten van uw tijd in beslag nemen. De enquête is te bereiken door op onderstaande link te klikken of door deze te kopiëren naar de URL-balk op internet.

https://nhtv.eu.qualtrics.com/SE/?SID=S ... XGas7x1e0B

Hartelijk bedankt voor het invullen van deze enquête, uw hulp wordt gewaardeerd!

Iris, Saara & Chloë
Anon20190501
Berichten: 2212
Lid geworden op: 10 feb 2016, 22:37
Gender: Trans MtF

Re: Enquête gemaakt door geïnteresseerde studenten

Bericht door Anon20190501 »

"Transgendercultuur" ... Hmmm (proeft even aan het woord).
Nee, daar kan ik me helaas niets bij voorstellen.
"Indeed, organizing atheists has been compared to herding cats, because they tend to think independently and will not conform to authority." (Richard Dawkins, The God Delusion)
Gebruikersavatar
Emma
Beheerder
Berichten: 8023
Lid geworden op: 13 aug 2013, 01:43
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: Zij/haar
Locatie: Etten-Leur

Re: Enquête gemaakt door geïnteresseerde studenten

Bericht door Emma »

Sigrid schreef:"Transgendercultuur" ... Hmmm (proeft even aan het woord).
Nee, daar kan ik me helaas niets bij voorstellen.
Ik ook niet. Hreb de vraag daarover dus ook ontkennend beantwoord. :)
Nothing you can do, but you can learn how to be you in time.
It's easy

สวัสดีค่ะ

Emma: I am me

@[email protected]
Gebruikersavatar
Petra-S
Berichten: 175
Lid geworden op: 12 okt 2016, 11:32
Gender: Vrouw
Locatie: Hoensbroek, Limburg

Re: Enquête gemaakt door geïnteresseerde studenten

Bericht door Petra-S »

Inderdaad, een "transgender cultuur" gatverderie nog een groepje zogenaamde studerende die een label verzinnen om hun eigen bekrompenheid een plek te geven.

Ik ben Petra, een vrouw geboren helaas met een verkeerd lichaam. Ik ben van alles maar zeer zeker geen cultuur.

:( :( :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:

Petra
Volg ook mijn blog: https://petratransgender.wordpress.com/
Ik wil niet anders zijn. Ik wil gewoon mijzelf zijn!

Afbeelding
Anon20190501
Berichten: 2212
Lid geworden op: 10 feb 2016, 22:37
Gender: Trans MtF

Re: Enquête gemaakt door geïnteresseerde studenten

Bericht door Anon20190501 »

@nhtv-studenten: Wellicht is het ook een idee om de vragenlijst te laten nakijken voor je 'm publiceert.
Eerste vraag; Welk bolletje maakt een twintig- of dertigjarige zwart?

En nog iets: Wellicht is het een nog beter idee om je eerst even in te lezen in het onderwerp alvorens onderzoek te gaan doen.
Derde vraag: Andere ideeën ivm mijn geslacht? Hoezo "andere""? Hoezo "ideeën" überhaupt?
https://nl.wikipedia.org/wiki/Idee
"Indeed, organizing atheists has been compared to herding cats, because they tend to think independently and will not conform to authority." (Richard Dawkins, The God Delusion)
Gebruikersavatar
Arthas
Berichten: 123
Lid geworden op: 01 mar 2017, 22:46
Gender: Trans FtM

Re: Enquête gemaakt door geïnteresseerde studenten

Bericht door Arthas »

Petra-S schreef: gatverderie nog een groepje zogenaamde studerende die een label verzinnen om hun eigen bekrompenheid een plek te geven.


Petra
Nou nou, Oneens zijn en gevoelens en gedachtes bij iets hebben is normaal, maar invullen voor een ander mag wel wat minder.
Als mensen in onwetenheid zijn is dit dan niet juist een mooie gelegenheid om hun op het juiste pad te sturen?
Gebruikersavatar
Simão
Berichten: 867
Lid geworden op: 07 aug 2013, 09:26
Gender: Transgender
Locatie: Alentejo, Portugal

Re: Enquête gemaakt door geïnteresseerde studenten

Bericht door Simão »

Ik denk dat ze gezocht hebben naar een nederlands woord voor "community" dat zo graag gebezigd wordt in verband met LGBT, ondanks het feit dat er geen enkele sprake is van een echte gemeenschap. Ze proberen te overkoepelen, we zijn nu eenmaal een groep, al kunnen we nog zo verschillend zijn.

Ik heb wel meegedaan, omdat ik vind dat hoe meer kennis er is en verspreid wordt, hoe beter. anders blijf je toch met onwetende mensen zitten die de verkeerde dingen zeggen en verspreiden?
"We vinden steun bij de mensen die het met ons eens zijn, en groei bij de mensen die het met ons oneens zijn" Frank A.Clark
Gebruikersavatar
Nate_0
Berichten: 2923
Lid geworden op: 04 aug 2016, 20:16
Gender: Man

Re: Enquête gemaakt door geïnteresseerde studenten

Bericht door Nate_0 »

To be fair, er is hier in Groningen wel degelijk een LGB community... maar de T is dan toch behoorlijk anders een de meeste Ts die wel binnen de gemeenschap actief zijn horen ook bij de LGB....
meerdere zakken met zaagsel
Gebruikersavatar
Simão
Berichten: 867
Lid geworden op: 07 aug 2013, 09:26
Gender: Transgender
Locatie: Alentejo, Portugal

Re: Enquête gemaakt door geïnteresseerde studenten

Bericht door Simão »

Nate_0 schreef:To be fair, er is hier in Groningen wel degelijk een LGB community... maar de T is dan toch behoorlijk anders een de meeste Ts die wel binnen de gemeenschap actief zijn horen ook bij de LGB....
Precies.

Het is niet zo dat transgender personen altijd maar allemaal samenkomen en specifieke dingen doen omdat ze transgender zijn.
Maar goed, mensen zoeken nu eenmaal een benaming voor groepen en dat kan nog best lastig zijn soms.
"We vinden steun bij de mensen die het met ons eens zijn, en groei bij de mensen die het met ons oneens zijn" Frank A.Clark
Anon20230219
Berichten: 2557
Lid geworden op: 16 sep 2016, 20:40
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: zij/haar

Re: Enquête gemaakt door geïnteresseerde studenten

Bericht door Anon20230219 »

Tja ingevuld maar bij de vraag Maakt u deel uit van de Transgender cultuur niks ingevuld..
Cultuur??
Gemeenschap had een veel betere woordkeuze geweest in mijn ogen..
Derde vraag vond ik ook nogal vreemd over komen..
Beetje inlezen over het onderwerp zat zeker tot een beter onderzoek gekomen vermoed ik zo..

Liefs:Lisa