Nieuwe chat! Zie dit topic.

Interview transgender

Werkstuk? Interview? Evenement? Hier kun je je vragen en verzoeken kwijt zonder je te registreren (plaatsing na goedkeuring moderatoren).
Gebruikersavatar
Charlotte_C
Berichten: 767
Lid geworden op: 13 apr 2014, 09:51
Gender: Vrouw
Locatie: Omgeving Oosterhout (Nbr.)

Re: Interview transgender

Bericht door Charlotte_C »

ah zo op die manier, is het mogelijk om vrijblijvend inzage te krijgen in de vragen alvorens ik een defintief besluit neem, gezien de persoonlijke aard van de materie. Ik zie best mogelijkheden om tot overeenstemming te komen :)
However far we travel. Wherever we may roam. The center of the circle will always be our home
Anouk
Berichten: 111
Lid geworden op: 04 mar 2016, 11:00
Gender: Vrouw

Re: Interview transgender

Bericht door Anouk »

Charlotte_C schreef:ah zo op die manier, is het mogelijk om vrijblijvend inzage te krijgen in de vragen alvorens ik een defintief besluit neem, gezien de persoonlijke aard van de materie. Ik zie best mogelijkheden om tot overeenstemming te komen :)
Vast wel, ik zou even contact opnemen op het vermelde emailadres om het na te vragen
Nothing changes as everything changes
Gebruikersavatar
Charlotte_C
Berichten: 767
Lid geworden op: 13 apr 2014, 09:51
Gender: Vrouw
Locatie: Omgeving Oosterhout (Nbr.)

Re: Interview transgender

Bericht door Charlotte_C »

Ik heb er in eerste instantie lang over nagedacht of ik mijn deelname hieraan wilde geven, dit omdat ik me niet zomaar even blootgeef. Het zegt voor mij dus best al heel veel dat ik daarnet een opening heb gegeven tot meewerking. Ik was oprecht in de veronderstelling met iemand contact te hebben die kennis van zaken had omtrent het hele interview-project. Echter, nu heb ik het idee slechts met een tussenpersoon te maken te hebben. Dit maakt dat mijn vertrouwen iets verminderd is daarin.

Het gevoel dat ik bij deze communicatie een beetje krijg is van het kaliber "ow ja vast maar zoek dat zelf maar even uit, daar bemoei ik me niet mee", terwijl het antwoord zo simpel te geven is. Dat van een directe communicatie een via-via communicatie gemaakt wordt geeft me onvoldoende vertrouwen op dit moment en daarom heb ik besloten alsnog af te zien van enige deelname

Ik wens je/jullie alsnog wel heel veel succes met de uitvoering van het project
However far we travel. Wherever we may roam. The center of the circle will always be our home
Marc
Gast

Re: Interview transgender

Bericht door Marc »

Hallo allemaal,

Als eerste hartstikke bedankt voor alle reacties. Fijn dat jullie ons graag willen helpen!

De afstand is voor ons geen probleem. Het lijkt ons namelijk wel zo netjes als jullie je beschikbaar stellen wij naar jullie komen en jullie geen kosten hoeven te maken voor ons.


Met vriendelijke groeten,

Marc Joosten