Partners gezocht

Werkstuk? Interview? Evenement? Hier kun je je vragen en verzoeken kwijt zonder je te registreren (plaatsing na goedkeuring moderatoren).
Tadmin
Berichten: 34
Lid geworden op: 25 mar 2012, 10:00

Partners gezocht

Bericht door Tadmin »

Het was al een beetje aangekondigd, we gaan vast wat voorbereidingen treffen voor een partnerdeel op het forum.
Al sedert het bestaan van dit forum waren ze er, maar tot nu toe was hun aantal gering. Dat maakte het niet makkelijker voor hen om hun werkelijke gevoelens te delen. Met elkaar te delen, beter gezegd.

Team beheer zou graag een aantal partners in de gelegenheid willen stellen een eigen besloten plek op dit forum op te zetten. Technisch wordt er geregeld wat er moet gebeuren, maar transen krijgen geen toegang tot dat forumdeel.

Heb jij een partner of anderszins heel direct betrokkene? Praat eens met hem of haar en laat ons iets weten. In PB is ook goed.


[edit]
Partners kunnen direct contact met Team Beheer krijgen via [email protected]
Ender
Transgender
Berichten: 2163
Lid geworden op: 20 aug 2016, 19:28
Gender: Trans FtM

Re: Partners gezocht

Bericht door Ender »

is het alleen voor partners bedoelt of mogen erg betrokken familieleden/vrienden zich ook aanmelden?
Eva
Beheerder
Berichten: 6805
Lid geworden op: 25 mar 2012, 11:00
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: zij/haar
Locatie: Etten-Leur

Re: Partners gezocht

Bericht door Eva »

Ja, dat werd al aangegeven, Ender. In beginsel eerstegraads, zogezegd, maar we gaan geen uittreksels geboorteregister eisen, lijkt me.

Wat wel een punt kan zijn: moet het een partner(of nauw betrokkene) zijn van een forumlid? Ik stel voor dat we daar alsdan de partners over laten beslissen.
All great truths begin as blasphemies. (George Bernard Shaw)
Ender
Transgender
Berichten: 2163
Lid geworden op: 20 aug 2016, 19:28
Gender: Trans FtM

Re: Partners gezocht

Bericht door Ender »

ik bedoel meer: mijn moeder is erg op zoek naar mensen die hetzelfde meemaken, maar omdat het in de titel specifiek over partners gaat, wist ik niet of zij hier ook voor in aanmerking kwam
Eva
Beheerder
Berichten: 6805
Lid geworden op: 25 mar 2012, 11:00
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: zij/haar
Locatie: Etten-Leur

Re: Partners gezocht

Bericht door Eva »

Ja dus.
All great truths begin as blasphemies. (George Bernard Shaw)
Anon20180311
Berichten: 2489
Lid geworden op: 25 dec 2015, 18:03
Gender: ———

Re: Partners gezocht

Bericht door Anon20180311 »

Ik sprak er vandaag/net over, met mijn vriendin. En liet haar spontaan, eveneens het berichtje door : Tadmin lezen/doornemen.

Haar reactie : Mooi, ik zal hier zeker over nadenken, het lijkt me wel wat, zeker omdat jij het niet lezen kan ( geen toegang kent).

:o :shock: :evil: :oops:


Grtz Nick ;)
Hey, pa je kinderen werden groot. En al heb je het nooit geweten,... ik werd u zoon. Liefs Nick .
Hey, ma bedankt dat je me kende en herkende, als je zoon. Veel liefs Nick :hug2: .
Anon20180311
Berichten: 2489
Lid geworden op: 25 dec 2015, 18:03
Gender: ———

Re: Partners gezocht

Bericht door Anon20180311 »

Hoi en sorry,

Vraagje ? Kan mijn vriendin :hbeat: , contact nemen via PB ( Tadmin, Eva of Emma, op mijn adres) voor eventueel bijkomende vragen, der eventuele mogelijke potentiele, eigen registratie.

Grtz Nick :oops:
Hey, pa je kinderen werden groot. En al heb je het nooit geweten,... ik werd u zoon. Liefs Nick .
Hey, ma bedankt dat je me kende en herkende, als je zoon. Veel liefs Nick :hug2: .
Eva
Beheerder
Berichten: 6805
Lid geworden op: 25 mar 2012, 11:00
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: zij/haar
Locatie: Etten-Leur

Re: Partners gezocht

Bericht door Eva »

Partners kunnen ons direct mailen: [email protected] :)
All great truths begin as blasphemies. (George Bernard Shaw)
Anon20180311
Berichten: 2489
Lid geworden op: 25 dec 2015, 18:03
Gender: ———

Re: Partners gezocht

Bericht door Anon20180311 »

Thx Eva :hug2: en :oops: hadden we over het hoofd gezien, staat er trouwens !.

Grtz Nick :D
Hey, pa je kinderen werden groot. En al heb je het nooit geweten,... ik werd u zoon. Liefs Nick .
Hey, ma bedankt dat je me kende en herkende, als je zoon. Veel liefs Nick :hug2: .
Eva
Beheerder
Berichten: 6805
Lid geworden op: 25 mar 2012, 11:00
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: zij/haar
Locatie: Etten-Leur

Re: Partners gezocht

Bericht door Eva »

Nick schreef:... :oops: hadden we over het hoofd gezien, staat er trouwens !.
Nee joh! Dat hebben we er nèt bijgezet, eigenlijk getipt door jou! Dank je wel ;)
All great truths begin as blasphemies. (George Bernard Shaw)
Plaats reactie