VACATURE Penningmeester bestuur T-Nederland

Werkstuk? Interview? Evenement? Hier kun je je vragen en verzoeken kwijt zonder je te registreren (plaatsing na goedkeuring moderatoren).
Tadmin
Berichten: 34
Lid geworden op: 25 mar 2012, 10:00

VACATURE Penningmeester bestuur T-Nederland

Bericht door Tadmin »

T-Nederland heeft zich in vijf jaren tijd ontwikkeld tot dé plek op het internet voor transgenders. Zij vinden op het forum informatie, raad, troost en wegwijzers in alle stadia van hun transitie.
Nederland kent diverse organisaties die zich inzetten voor transgenders. Meestal stichtingen of niet-formeel gestructureerde organisaties, met meer of min contacten richting overheid en zorgverleners. In vrijwel alle gevallen worden transgenders daarbij vertegenwoordigd zonder mandaat, zonder de stem van transgenders adequaat te peilen.
De Vereniging T-Nederland vervult de bestaande lacune. Niet alleen door transgenders zélf een stem te geven maar met name ook de in enkele gevallen goed ingevoerde stichtingen te voorzien van het nu ontbrekende mandaat.

De vereniging zal vanaf het meest prille begin moeten worden gevormd, in eerste instantie door drie kernbestuursleden (dagelijks bestuur).

Functieprofiel

Je bent penningmeester van het bestuur van de Vereniging T-Nederland. Als penningmeester vertaal je het afdelingsbeleid in geld en ben je verantwoordelijk voor de financiën.

Taken

- Jaarlijks opstellen en bewaken van de begroting en resultatenrekening
- Financiële administratie, archief, beheer machtigingen en incasso’s
- Jaarlijks opstellen een financieel jaarverslag, balans en resultatenrekening
- Beheren van de rekeningen en contanten
- Controle deelbegrotingen
- Declaratiebeleid
- Coördinatie financiële acties
- Acquisitie van middelen, subsidies en fondsen in samenwerking met anderen
- Mede-opstellen van meerjarenbeleid, jaarplan en taakverdeling in de afdeling
- Je onderschrijft de doelstelling en het huishoudelijk reglement van de vereniging

Interesse?

Stuur je motivatie via het contactformulier aan het bestuur van de vereniging.
Saskia
Berichten: 564
Lid geworden op: 25 nov 2013, 12:48
Gender: Vrouw
Locatie: Rodenrijs

Re: VACATURE Penningmeester bestuur T-Nederland

Bericht door Saskia »

Ik hoop dat jullie een keuze hebben. Heb er over gedacht maar ben denk ik niet capabel genoeg.
Afbeelding

Afbeelding

Geboren en getogen in de mooiste stad van de EU: GRONINGEN (daar gaat niets boven)
Charlotte_C
Berichten: 767
Lid geworden op: 13 apr 2014, 09:51
Gender: Vrouw
Locatie: Omgeving Oosterhout (Nbr.)

Re: VACATURE Penningmeester bestuur T-Nederland

Bericht door Charlotte_C »

Ik ben nou zelf ook niet dat je zegt het meest handige met financiën
However far we travel. Wherever we may roam. The center of the circle will always be our home
Anon20230219
Berichten: 2557
Lid geworden op: 16 sep 2016, 20:40
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: zij/haar

Re: VACATURE Penningmeester bestuur T-Nederland

Bericht door Anon20230219 »

Nee ondanks dat ik het van mijzelf een wonder vind elke maand weer uit te komen met bijstand en part time werken ben ik ook niet de dame voor deze job :)
Plaats reactie