Interview geweldservaringen en genderdysforie

Werkstuk? Interview? Evenement? Hier kun je je vragen en verzoeken kwijt zonder je te registreren (plaatsing na goedkeuring moderatoren).
wiggeltje
Berichten: 455
Lid geworden op: 14 aug 2016, 15:14
Gender: Transgender
Locatie: IJmuiden

Re: Interview geweldservaringen en genderdysforie

Bericht door wiggeltje »

Ondanks ik nooit problemen heb gehad, heb ik zulke haters wel in real life gezien, gehoord en/ of geroken.. Maar uiteraard intuïtief ontwijk ik hen. Kon ik zo goed vechten als iemand uit een film, dan was het vast andere koek en zou ik er met volle zin op af gaan.

Mijn ervaringsgevoel is dat ik als tegenreactie ook haat en discriminatie voel tegenover het desbetreffende doelgroep haters dat deze haat en discriminatie praktiseert.

(welkom op aarde)

Het spijt me voor hen die hierin geweld moeten meemaken en slachtoffer worden.
En wie weet ben ooit ik de klos.
andreagen
Berichten: 120
Lid geworden op: 18 nov 2016, 03:41
Gender: Vrouw
Locatie: purmerend

Re: Interview geweldservaringen en genderdysforie

Bericht door andreagen »

Emma en Eva, ik had laatst een berichtje gepost voor Katinka met telefoonnummer en e-mailadres. Jullie hebben dat, terecht overigens, verwijderd. Nu heb ik vanmorgen, computeranalfabeet, die ik ben, een bericht van haar bij nieuwe meldingen gevonden, maar terwijl ik aan het antwoorden was, heb ik per ongeluk het weggedrukt en was ik haar bericht kwijt voor de afspraak van het interview. Kunnen jullie mij met haar in contact brengen? Bij voorbaat hartelijk dank. Groetjes Andrea.
Emma
Beheerder
Berichten: 8004
Lid geworden op: 13 aug 2013, 01:43
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: Zij/haar
Locatie: Etten-Leur
Contacteer:

Re: Interview geweldservaringen en genderdysforie

Bericht door Emma »

@Andrea, je hebt een PB.
Nothing you can do, but you can learn how to be you in time.
It's easy

สวัสดีค่ะ

Emma: I am me

@[email protected]
Katinka1
Gast

Re: Interview geweldservaringen en genderdysforie

Bericht door Katinka1 »

Hallo,

Inmiddels is het een jaar later en heb ik 5 personen mogen interviewen. Ik zou heel graag nog een paar interviews willen doen vanwege een grotere diversiteit aan achtergronden en verhalen.

Mocht je geïnteresseerd zijn maar vragen hebben voor je instemt met een gesprek mag je me mailen op [email protected] of je vragen in deze thread stellen.

Groetjes,

Katinka
Plaats reactie