Nieuwe chat! Zie dit topic.

Onderzoek Transgenders en (zelf)stigmatisering

Werkstuk? Interview? Evenement? Hier kun je je vragen en verzoeken kwijt zonder je te registreren (plaatsing na goedkeuring moderatoren).
Gebruikersavatar
Jer158
Berichten: 2064
Lid geworden op: 29 mei 2016, 23:11
Gender: Trans FtM

Re: Onderzoek Transgenders en (zelf)stigmatisering

Bericht door Jer158 »

Alice schreef: 11 okt 2017, 17:27
Jer158 schreef: 11 okt 2017, 17:20 Ik heb ook weinig/geen last van stigmatisering.
Ik heb echter niet de illusie dat de credits daarvoor naar mij persoonlijk gaan. Die zijn beter op zijn plaats bij de mensen om mij heen.
Wel degelijk speelt je persoonlijkheid er in mee.
Actie = Reactie
Ik zeg niet dat je persoonlijkheid niet meespeelt
Hung her from the branches of a mango tree
Gebruikersavatar
Eva
Beheerder
Berichten: 6805
Lid geworden op: 25 mar 2012, 11:00
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: zij/haar
Locatie: Etten-Leur

Re: Onderzoek Transgenders en (zelf)stigmatisering

Bericht door Eva »

Maria schreef: 11 okt 2017, 16:47 Dank voor jullie reactie.

Transvisie ga ik proberen en via skype? Ik heb geen idee hoe dit functioneel kan zijn. Kun je mij even schetsen wat je bedoelt Eva?

Het onderzoek zal waarschijnlijk aan het licht brengen dat er mensen zijn die veel, weinig of niet gestigmatiseerd worden. Ik ben heel benieuwd of er verschillen zijn in stigmatisering in de verschillende fasen van transitie. Dat kan van belang zijn voor de behandeling.

Mochten jullie nog fondsen weten of andere tips...ik houd me aanbevolen.
Oh, mijn reactie betrof vooral de centjes, Maria. Fondsen zijn wat spaarzaam in onze wereld, is mijn indruk. Reiskosten zouden kunnen worden beperkt door je gesprekken via Skype of een soortgelijke app te voeren. Misschien zou dat je project makkelijker maken.
All great truths begin as blasphemies. (George Bernard Shaw)