Gezinnen gezocht

Werkstuk? Interview? Evenement? Hier kun je je vragen en verzoeken kwijt zonder je te registreren (plaatsing na goedkeuring moderatoren).
Emma
Beheerder
Berichten: 8004
Lid geworden op: 13 aug 2013, 01:43
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: Zij/haar
Locatie: Etten-Leur
Contacteer:

Gezinnen gezocht

Bericht door Emma »

GEZINNEN GEZOCHT (met kids tussen de 8-18jr)!

Zou jij de kinderen van andere ouders weleens een paar dagen willen opvoeden? Voor een nieuw tv-programma zijn we op zoek naar gezinnen waarvan de ouders een kijkje willen nemen bij een ander gezin om te ontdekken hoe het er daar aan toe gaat. Hoe is het om met veel of juist geen regels te leven? Wat als het gezinsleven draait om een bepaalde sport of passie? En hoe is het om vanuit een bepaalde gedachte de kinderen op te voeden?

Nieuwsgierig? Meer weten? Stuur vrijblijvend je naam en telefoonnummer naar [email protected] of bel ons via 020-8950090. We vertellen je graag meer!

Geplaatst op verzoek van eindredacteur Angelique, die vorig jaar bij Eva en mij betrokken was bij de voorbereiding van Lauren en de liefde. Angelique vroeg zich af of er misschien een gezin met een transgender ouder is dat mee wil doen. Mijn gezinssituatie staat dat echt niet toe...
Emma
Nothing you can do, but you can learn how to be you in time.
It's easy

สวัสดีค่ะ

Emma: I am me

@[email protected]
Anne V
Berichten: 368
Lid geworden op: 21 mei 2016, 00:01
Gender: Transgender

Re: Gezinnen gezocht

Bericht door Anne V »

Een soort Puberruil?
Patricia
Berichten: 165
Lid geworden op: 02 apr 2016, 08:06
Gender: Vrouw

Re: Gezinnen gezocht

Bericht door Patricia »

Klinkt meer als jouw vrouw mijn vrouw kent iemand dat nog
:hbeat: Geef Alleen Wat Jezelf Wilt Ontvangen :hbeat: (Respect)
Plaats reactie