Nieuwe chat! Zie dit topic.

Enquête over behoefte naar behandelingen van een huidtherapeut na een phalloplastiek of vaginoplastiek

Werkstuk? Interview? Evenement? Hier kun je je vragen en verzoeken kwijt zonder je te registreren (plaatsing na goedkeuring moderatoren).
Gebruikersavatar
Alatàriël
Berichten: 285
Lid geworden op: 27 feb 2017, 20:19
Gender: Androgyne

Re: Enquête over behoefte naar behandelingen van een huidtherapeut na een phalloplastiek of vaginoplastiek

Bericht door Alatàriël »

ik weet heel goed hoe het werkt ;)
dankje,
Liefs ,
Ariël :hbeat:


check ook www.arielwassenaar.com en mijn instagram Arielwassenaar

Wherever you go,
No matter the wheather,
always bring your own

Sunshine
Gebruikersavatar
janine2363
Berichten: 1035
Lid geworden op: 30 jul 2016, 18:21
Gender: Vrouw
Locatie: Hasselt

Re: Enquête over behoefte naar behandelingen van een huidtherapeut na een phalloplastiek of vaginoplastiek

Bericht door janine2363 »

Kunnen we dan niet het volgende doen

1. Een duideljike readme in deze categorie om uit te leggen over privacy en consequenties van het geven van persoonljike informatie
2. Een automatische banner laten plaatsen in het berichtje van de OP, al is het de voetnoot: "Correspondentie gegevens bekend bij de forum beheerder"

Zodat we niet bij bijna elk bericht dezelfde reacties hoeven te geven en dezelfde discusie te voeren die niet over de vraag gaan ?
Suzanne M
Gast

Re: Enquête over behoefte naar behandelingen van een huidtherapeut na een phalloplastiek of vaginoplastiek

Bericht door Suzanne M »

Hallo allemaal,

Ik lees dat er behoefte is aan een introductie. Dat begrijp ik vokomen en zal daarom mijzelf even voorstellen!

Ik ben Suzanne, 22 jaar en ben 4e jaars huidtherapie student. In mijn laatste studiejaar moet ik een afstudeeronderzoek doen. wij mogen zelf een onderwerp kiezen of opzoek gaan naar een opdrachtgever die een onderzoek voor ons heeft. Ik heb besloten om mijn eigen onderwerp te kiezen, omdat ik tijdens mijn opleiding een klein deel 'Transgenderzorg' heb gekregen en dat was in mijn optiek zo weinig. Ik verwacht dat ik als toekomstige huidtherapeut zo veel meer als huidtherapeut kan aanbieden in de nazorg van een phalloplastiek of vaginoplastiek (en andere operaties die in dit traject voor kunnen komen, maar om het specifiek te houden heb ik voor deze twee gekozen), terwijl we dat dus niet uitgebreid geleerd krijgen tijdens de opleiding. Een gemiste kans voor beide partijen! Of misschien niet natuurlijk! Want dat is wat ik met deze enquête wil onderzoeken. Wellicht zit ik er helemaal naast en is er helemaal geen behoefte aan.

Mochten er verder nog vragen zijn of behoefte zijn aan verdere uitleg, ben ik te bereiken op het emailadres: [email protected]

Met vriendelijke groeten,

Suzanne