Enquête over behoefte naar behandelingen van een huidtherapeut na een phalloplastiek of vaginoplastiek

Werkstuk? Interview? Evenement? Hier kun je je vragen en verzoeken kwijt zonder je te registreren (plaatsing na goedkeuring moderatoren).
Suzanne M
Gast

Enquête over behoefte naar behandelingen van een huidtherapeut na een phalloplastiek of vaginoplastiek

Bericht door Suzanne M »

Hallo!

Mijn naam is Suzanne en ben bezig met afstuderen. Ik ben heel erg hard op zoek naar transgenders die een geslachtsoperatie ondergaan hebben en die even de tijd willen nemen om mijn enquête in te vullen. De enquête is volledig anoniem! Het zal gaan over de behoefte van deze groep naar behandelingen door een huidtherapeut na de geslachtsveranderende operatie.

Dit is de link naar de enquête: https://goo.gl/forms/81LWyCmGoGJ45wXI3
Alvast bedankt!
Anon20190501
Berichten: 2212
Lid geworden op: 10 feb 2016, 22:37
Gender: Trans MtF

Re: Enquête over behoefte naar behandelingen van een huidtherapeut na een phalloplastiek of vaginoplastiek

Bericht door Anon20190501 »

Niet alleen de enquête, maar ook de enquêteur is volledig anoniem. Dat wekt niet veel vertrouwen.
Of lees ik ergens overheen?
"Indeed, organizing atheists has been compared to herding cats, because they tend to think independently and will not conform to authority." (Richard Dawkins, The God Delusion)
Anon20190122
Berichten: 1777
Lid geworden op: 18 jan 2015, 21:07
Gender: Vrouw

Re: Enquête over behoefte naar behandelingen van een huidtherapeut na een phalloplastiek of vaginoplastiek

Bericht door Anon20190122 »

Waarom wekt dit geen vertrouwen?
Dit is in mijn optiek iemand die op een zeer nette manier een marktonderzoek doet.
Emma
Beheerder
Berichten: 8004
Lid geworden op: 13 aug 2013, 01:43
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: Zij/haar
Locatie: Etten-Leur
Contacteer:

Re: Enquête over behoefte naar behandelingen van een huidtherapeut na een phalloplastiek of vaginoplastiek

Bericht door Emma »

Sigrid schreef: 15 jan 2018, 20:35 Niet alleen de enquête, maar ook de enquêteur is volledig anoniem. Dat wekt niet veel vertrouwen.
Of lees ik ergens overheen?
Niet volledig. Maar daarvoor moet je forumbeheerder zijn om dat te zien...
Nothing you can do, but you can learn how to be you in time.
It's easy

สวัสดีค่ะ

Emma: I am me

@[email protected]
Anon20190501
Berichten: 2212
Lid geworden op: 10 feb 2016, 22:37
Gender: Trans MtF

Re: Enquête over behoefte naar behandelingen van een huidtherapeut na een phalloplastiek of vaginoplastiek

Bericht door Anon20190501 »

tanisha schreef: 15 jan 2018, 20:53 Waarom wekt dit geen vertrouwen?
Dit is in mijn optiek iemand die op een zeer nette manier een marktonderzoek doet.
Omdat ik graag weet wie mijn gegevens verzamelt. Een beetje achtergrondinformatie over bijvoorbeeld om welke opleiding het gaat is ook welkom.
"Indeed, organizing atheists has been compared to herding cats, because they tend to think independently and will not conform to authority." (Richard Dawkins, The God Delusion)
Anon20190122
Berichten: 1777
Lid geworden op: 18 jan 2015, 21:07
Gender: Vrouw

Re: Enquête over behoefte naar behandelingen van een huidtherapeut na een phalloplastiek of vaginoplastiek

Bericht door Anon20190122 »

Je hebt vast wel een smartphone wat denk je wat Google doet met de gegevens die zij verzamelen?
Anon20190501
Berichten: 2212
Lid geworden op: 10 feb 2016, 22:37
Gender: Trans MtF

Re: Enquête over behoefte naar behandelingen van een huidtherapeut na een phalloplastiek of vaginoplastiek

Bericht door Anon20190501 »

Inderdaad, ik weet dat Google mijn gegevens gebruikt en ik weet ook waarvoor ze gebruikt worden. Ik heb de kleine lettertjes gelezen.
Ik heb de voor- en nadelen tegenover elkaar afgewogen en dan bewust gekozen voor Android en niet voor iOS.
Het punt is dat we bij deze enquete NIET weten (Emma dus blijkbaar wel) wie onze gegevens verzamelt.
"Indeed, organizing atheists has been compared to herding cats, because they tend to think independently and will not conform to authority." (Richard Dawkins, The God Delusion)
Alatàriël
Berichten: 285
Lid geworden op: 27 feb 2017, 20:19
Gender: Androgyne
Contacteer:

Re: Enquête over behoefte naar behandelingen van een huidtherapeut na een phalloplastiek of vaginoplastiek

Bericht door Alatàriël »

ik zie het probleem niet. ik snap ook niet waarom iedereen er altijd zo'n mega probleem van maken.

ik zie nergens dat jij je moet vermelden met email, naam, telefoon nr etc.

volledig anoniem dus.

dus wat maakt het uit...

vul het gewoon in als je wilt. of doe het niet.

lijkt mij niet zo'n moeilijke keuze.

en mocht je toch meer informatie willen, dan staat het email adres op de pagina net boven de eerste vraag.
Liefs ,
Ariël :hbeat:


check ook www.arielwassenaar.com en mijn instagram Arielwassenaar

Wherever you go,
No matter the wheather,
always bring your own

Sunshine
Anon20190501
Berichten: 2212
Lid geworden op: 10 feb 2016, 22:37
Gender: Trans MtF

Re: Enquête over behoefte naar behandelingen van een huidtherapeut na een phalloplastiek of vaginoplastiek

Bericht door Anon20190501 »

Mijn ervaring is dat mensen die begrijpen (echt begrijpen dus, m.a.w. in de betekenis van "diepgaand inzicht hebben in door uitgebreide (zelf-) studie en/of vele jaren professionele ervaring") hoe informatiesystemen werken i.h.a. veel voorzichtiger zijn in het verstrekken van gegevens dan vele anderen. Dat is echt niet zomaar. Ik reken mezelf zonder valse bescheidenheid tot die begrijpende minderheid.

Maakt verder niet uit, overigens. Ieder doet maar wat ie wil.
"Indeed, organizing atheists has been compared to herding cats, because they tend to think independently and will not conform to authority." (Richard Dawkins, The God Delusion)
Fay
Berichten: 2484
Lid geworden op: 03 nov 2012, 14:01
Gender: Trans MtF
Locatie: Eindhoven

Re: Enquête over behoefte naar behandelingen van een huidtherapeut na een phalloplastiek of vaginoplastiek

Bericht door Fay »

Plaats reactie