Wie kan mij helpen? :)

Werkstuk? Interview? Evenement? Hier kun je je vragen en verzoeken kwijt zonder je te registreren (plaatsing na goedkeuring moderatoren).
xOxOx
Gast

Wie kan mij helpen? :)

Bericht door xOxOx »

Hallo,

Voor mijn opleiding ben ik bezig met een onderzoek waar ik later een documentaire over wil maken.
Ik studeer voor een baan in de creatieve industrie, denk hierbij aan: muziek, event, radio, tv en games.

Ik wil graag onderzoeken of er in één van deze branches iets is waar aandacht aan besteed moet worden.
Zo is uit onderzoek gebleken dat transgenders niet altijd de kans krijgen om mee te doen met een competitie op het gebied van gamen, of dat er weinig aandacht bij evenementen wordt besteed aan toiletten etc. voor transgenders.

Waar zien jullie verbeterpunten in? Waar lopen jullie wel eens tegenaan?
Zou je graag bij de radio willen werken, maar ben je bang dat dit niet gaat lukken?

Alle ideeën, opmerkingen, aanmerkingen zijn welkom.

Liefs,

NM

-----------------------------------------------------------

Noot van Beheer: De afzender van bovenstaand bericht heeft zich niet bekend gemaakt.
Anon20190501
Berichten: 2212
Lid geworden op: 10 feb 2016, 22:37
Gender: Trans MtF

Re: Wie kan mij helpen? :)

Bericht door Anon20190501 »

En jij bent?
"Indeed, organizing atheists has been compared to herding cats, because they tend to think independently and will not conform to authority." (Richard Dawkins, The God Delusion)
Anon20190122
Berichten: 1777
Lid geworden op: 18 jan 2015, 21:07
Gender: Vrouw

Re: Wie kan mij helpen? :)

Bericht door Anon20190122 »

Ja idd stel jezelf eens netjes voor!
xOxOx
Gast

Re: Wie kan mij helpen? :)

Bericht door xOxOx »

Excuus! Inderdaad niet netjes om mezelf niet voor te stellen!

Mijn naam is Natasja,

Vanuit school mogen wij een maatschappelijk onderwerp naar voren brengen.
De reden dat ik voor het onderwerp transgenders heb gekozen, is omdat ik zelf vrienden heb die dit zijn en ik er eigenlijk weinig vanaf weet.