Interview en shoot in mooiste VROUWENBLAD

Werkstuk? Interview? Evenement? Hier kun je je vragen en verzoeken kwijt zonder je te registreren (plaatsing na goedkeuring moderatoren).
Merel Brons
Gast

Interview en shoot in mooiste VROUWENBLAD

Bericht door Merel Brons »

Lieve allemaal,
voor een fotoshoot over het thema borsten in het mooiste en grootste vrouwenblad van Nederland zoek ik:
een transvrouw (20-30 jaar) die onherkenbaar maar met blote borsten in beeld (met echte naam hoeft niet!) wil.
Het gaat om een prachtige fotoshoot en een statement dat we willen maken: we hoeven ons niet te schamen voor onze boobs.
Lijkt het je wat? [email protected]
groetjes Merel
Emma
Beheerder
Berichten: 8004
Lid geworden op: 13 aug 2013, 01:43
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: Zij/haar
Locatie: Etten-Leur
Contacteer:

Re: Interview en shoot in mooiste VROUWENBLAD

Bericht door Emma »

Noot van de mods: we hebben mailcontact met Merel gehad, de oproep lijkt ons, voor zover we kunnen beoordelen, betrouwbaar. De leeftijdsgrens, waar we het nooit zo op hebben, is in verband met de doelgroep van het blad.
Nothing you can do, but you can learn how to be you in time.
It's easy

สวัสดีค่ะ

Emma: I am me

@[email protected]
Ylse
Berichten: 757
Lid geworden op: 30 aug 2015, 20:39
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: zij/haar
Locatie: Oosterstreek (Friesland)

Re: Interview en shoot in mooiste VROUWENBLAD

Bericht door Ylse »

We hoeven ons dan misschien wel niet te schamen voor onze borsten maar dat doe ik wel, ik zit met smart op die vergoedingsregeling te wachten.

even afgezien van de leeftijd want ik ben veuls te oud :lol:
All changes;
even the most longed for,
have their melancholy;
for what we leave behind us is a part of ourselves;
we must die to one life before we can enter another.

Anatole France
Mirthe_s
Berichten: 400
Lid geworden op: 21 jan 2016, 18:37
Gender: Trans MtF

Re: Interview en shoot in mooiste VROUWENBLAD

Bericht door Mirthe_s »

Jammer. 31. xD
Emma
Beheerder
Berichten: 8004
Lid geworden op: 13 aug 2013, 01:43
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: Zij/haar
Locatie: Etten-Leur
Contacteer:

Re: Interview en shoot in mooiste VROUWENBLAD

Bericht door Emma »

Nee, schaam me er zeker niet voor, maar ja, te oud he.
Nothing you can do, but you can learn how to be you in time.
It's easy

สวัสดีค่ะ

Emma: I am me

@[email protected]
Ylse
Berichten: 757
Lid geworden op: 30 aug 2015, 20:39
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: zij/haar
Locatie: Oosterstreek (Friesland)

Re: Interview en shoot in mooiste VROUWENBLAD

Bericht door Ylse »

Schamen is misschien wat een groot woord in deze, ik voel me in sommige situaties / omstandigheden niet op mijn gemak. Het is een beetje zoals ik me ongemakkelijk voel de dagen voor mijn elektrische epilatie. Je laat je baard een paar dagen staan terwijl ik dat bij mannen er over het algemeen erg onverzorgd uit vind zien.
All changes;
even the most longed for,
have their melancholy;
for what we leave behind us is a part of ourselves;
we must die to one life before we can enter another.

Anatole France
Alice
Berichten: 1426
Lid geworden op: 07 sep 2012, 21:42
Gender: Vrouw
Locatie: omg. Delft

Re: Interview en shoot in mooiste VROUWENBLAD

Bericht door Alice »

Ook te oud, en daar ik een borstvergroting heb laten doen zijn die borsten nu na jaren zo gevormd dat ze er mooi vrouwelijk uitzien en de vormen hebben gekregen die meer bij mijn leeftijd past.
Alice;
"Computer Says No"
Ik heb een buik, een onderbuik met gevoel en naar die luister ik.
Simão
Berichten: 865
Lid geworden op: 07 aug 2013, 09:26
Gender: Transgender
Locatie: Alentejo, Portugal
Contacteer:

Re: Interview en shoot in mooiste VROUWENBLAD

Bericht door Simão »

Het hele doel is juist, lijkt mij om diversiteit te tonen zodat mensen die denken dat ze rare of te kleine borsten hebben zien dat er echt geen norm is en dat "mislukte borsten" voor zover er problemen zijn geweest bij de constructie, ook gewoon borsten zijn. Net als borsten zonder tepels en met littekens bij (ex) kankerpatienten.

Ik erger me kapot aan deze plastic age waar alles maar volmaakt moet zijn en iedereen naar de plastisch chirurg en botox /fillers verkopers rent om zich te laten "verbeteren".

Vrouwenbladen met name zouden vol moeten staan met vrouwen met onvolmaaktheden en au naturel ipv gefotoshopte modellen die het perfecte plaatje tonen.
"We vinden steun bij de mensen die het met ons eens zijn, en groei bij de mensen die het met ons oneens zijn" Frank A.Clark
Anon20210626
Berichten: 2285
Lid geworden op: 02 jul 2013, 16:51
Gender: ———

Re: Interview en shoot in mooiste VROUWENBLAD

Bericht door Anon20210626 »

Volgens mij besta je als transvrouw boven de 30 niet meer.

Bijna alle oproepen gaat het om jongeren , ongeacht het medium .


Laat maar en dream on
Overigens ben ik van mening dat Carthago moet worden verwoest.
Simão
Berichten: 865
Lid geworden op: 07 aug 2013, 09:26
Gender: Transgender
Locatie: Alentejo, Portugal
Contacteer:

Re: Interview en shoot in mooiste VROUWENBLAD

Bericht door Simão »

Renée schreef: 27 apr 2018, 11:17 Volgens mij besta je als transvrouw boven de 30 niet meer.

Bijna alle oproepen gaat het om jongeren , ongeacht het medium .


Laat maar en dream on
Doe niet zo zo dramatisch. Je hoort als rijpere vrouw gewoon niet in een blad of programma dat gericht is op tieners en mensen in de twintig. Die kunnen zich niet identificeren met rijpere vrouwen. Er is nog heel erg een "hoor ik er wel bij?" "voldoe ik wel aan de norm?" binnen de eigen groep. Eenmaal over de dertig ontplooien we ons veel meer individueel en verbreed de belangstelling.
Maar als dezelfde reportage in een ander damesblad zou komen is er helemaal geen leeftijdsgrens.
En als rijpere vrouw ga je ook geen blad kopen voor tieners en wat in jongerenprogrammas voorbij komt interesseert je ook niet echt. Het zijn verschillenden werelden, dat is nu eenmaal zo.


Dat oproepen soms om alleen jongeren gaan komt omdat het met name studenten zijn die ze doen en onderwerpen kiezen die hen zelf aanspreekt.
Maar niet om het een of ander, er zijn plenty oproepen zonder leeftijdsgrens.
"We vinden steun bij de mensen die het met ons eens zijn, en groei bij de mensen die het met ons oneens zijn" Frank A.Clark
Plaats reactie