Nieuwe chat! Zie dit topic.

Online tool voor transgenders

Werkstuk? Interview? Evenement? Hier kun je je vragen en verzoeken kwijt zonder je te registreren (plaatsing na goedkeuring moderatoren).
Gebruikersavatar
Vethrvolnir
Berichten: 2347
Lid geworden op: 27 mei 2019, 20:07
Gender: Trans FtM
Voornaamwoorden: hij/hem

Re: Online tool voor transgenders

Bericht door Vethrvolnir »

Maximus1991 schreef: 07 jul 2019, 19:24 Eerder handig als alle andere bestaande tools/apps/programma's transvriendelijk worden en ook gayvriendelijk ipv dat cis en hetero gedoe
yep. en wat @Tijgertje ook zegt ... we hebben deze dingen al allemaal . bestaande apps beginnen meer opties dan man / vrouw te bieden . maar lang nog niet genoeg. het zou ook fijn zijn als apps en bedrijven helemaal niet meer naar geslacht vragen .
( de beleefdheidsvormen in het nl maken dat men wil weten of het meneer of mevrouw moet zijn in de brief / mail . echt heel truttig ) verder ... er is al een forum...er zijn discord servers er zijn facebook groepen ... er zijn apps ... er zijn bijeenkomsten...dus leuk nog een app maar kijk wat er al is ... ik denk dat het puur aanvullend is om nog een app te maken. wat ik zelf leuk vind zijn apps die alvast een idee geven van hoe ik ga klinken en eruit zien in verschillende transitie stadia. en apps die helpen transitiedoelen te bereiken. zoals voice training apps.
apps die mij vertellen dat mijn lijf al meer dan 50% op weg is naar een mannelijk uiterlijk maken mij ook blij. :D
faceapp bijvoorbeeld analyseert mijn gezicht en besluit dan dat het een mannelijk gezicht is. ... enorm fijn
een soort sorteerhoed dus
ik zou zo'n tool maar dan voor full body graag gebruiken
en de privacy issues kunnen me geen reet schelen ik ben toch niet chanteerbaar of shame-baar wat dat betreft .
:shock: