Nieuwe chat! Zie dit topic.

Verzoek tv programma 'Ik durf het bijna niet te vragen'

Werkstuk? Interview? Evenement? Hier kun je je vragen en verzoeken kwijt zonder je te registreren (plaatsing na goedkeuring moderatoren).
Anon20230219
Berichten: 2557
Lid geworden op: 16 sep 2016, 20:40
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: zij/haar

Re: Verzoek tv programma 'Ik durf het bijna niet te vragen'

Bericht door Anon20230219 »

Ja ik vond het een leuk programma met een ongedwongen sfeer en leuk bekende koppies van het forum weer even terug te zien.
Gebruikersavatar
Hal
Berichten: 496
Lid geworden op: 15 jul 2019, 18:53
Gender: Trans FtM

Re: Verzoek tv programma 'Ik durf het bijna niet te vragen'

Bericht door Hal »

Ik heb vooral de indruk gekregen dat er echt hele lieve mensen aan de andere kant van die camera zaten. Ze zeiden allemaal wel iets waar ik gelijk een knuffelneiging van kreeg.

Mensen van het forum die op die knuffel ook daadwerkelijk prijs stellen, mogen hem komen opeisen bij de eerste keer dat ik ergens in het echt verschijn. Het moet me toch een keer gaan lukken :P

Voor mij gaat ook deze op het lijstje met dingen om aan mijn familie te sturen als ik daar uit de kast komen en ze willen meer weten. Ik hoor bij alle heren echt echo's van mezelf. Dat is fijn... en ook wel confronterend.
7-19: wl Stepwork
6-20: wl TLHC
10-20: 1e consult TLHC
11-20: T-Day
12-20: wl T-cendent
10-21: mastectomie
01-22: intake T-cendent
6-22: groen licht
Gebruikersavatar
Vethrvolnir
Berichten: 2347
Lid geworden op: 27 mei 2019, 20:07
Gender: Trans FtM
Voornaamwoorden: hij/hem

Re: Verzoek tv programma 'Ik durf het bijna niet te vragen'

Bericht door Vethrvolnir »

ik heb het net gezien . heel erg tof.
maar ook wel raakt het me. vooral over de moeilijke reacties vanuit omgeving uit de Turkse gemeenschap en wat @Tijgertje zei over familie en wat het kost.
:shock: