Ontharen phalloplastiek (post-op)

Plaats reactie
LionMan

Ontharen phalloplastiek (post-op)

Bericht door LionMan » 04 okt 2018, 12:12

Hallo iedereen. Nieuw hier en ik val maar meteen met de deur in huis:

Wie heeft er ervaring met het laten ontharen van zijn phallo en waar heb je dit laten doen?

Ik ben zelf sinds een tijd post-op en vind toch dat er te veel haar zit dat ik graag zou willen laten verwijderen. Ik meen echter dat er verschil is tussen ontharingstechnieken die een gebied slechts bijna volledig of 100% kunnen ontharen, en ik zoek uiteraard het laatste. Ik stel de vraag vooral hier omdat ik een kliniek zoek die al ervaring heeft met transgender patiënten. Al gevraagd bij het VUmc maar die raadden me juist aan het eens in een forum te vragen. Wie heeft er tips/aanbevelingen voor mij? Thanks!
0 x

Mr.X

Re: Ontharen phalloplastiek (post-op)

Bericht door Mr.X » 04 okt 2018, 13:08

Ik heb ook een phallo, maar het donorgebied kwam een nagenoeg haarvrij gebied, dus ik heb geen ervaring met ontharen. Ook zitten er op dit forum naar mijn idee niet meer jongens met een phallo.

Wat ik je kan aanraden is een online search naar ontharingsklinieken. Kijk of ze genitalien eerder onthaard hebben en lees reviews. Je kunt ze ook bellen of mailen met je vragen.
0 x

LionMan

Re: Ontharen phalloplastiek (post-op)

Bericht door LionMan » 11 okt 2018, 17:48

Jammer, maar dat vreesde ik al. In ieder geval bedankt voor de reactie. Dan zal ik gewoon eens contact opnemen met wat klinieken die hier en daar op het forum genoemd zijn.
0 x

Plaats reactie