Screening Endocrinoloog

Voor iedereen waarvan men bij geboorte dacht dat je een meisje was
Plaats reactie
Lorenzo
Berichten: 94
Lid geworden op: 23 jan 2016, 21:26
Gender: Trans FtM
Locatie: Amersfoort

Screening Endocrinoloog

Bericht door Lorenzo »

Jawel, ik ben zojuist gebeld door het VU ze hebben mijn screening bij de Endocrinoloog geplant op 22 Juli 2016.
Na een voor mijn gevoel lange tijd wachten (2 maanden ongeveer) eindelijk een date bij het VU :D :D :D
You don't need someone to complete you, you only need someone to accept you completely
Anon20180311
Berichten: 2489
Lid geworden op: 25 dec 2015, 18:03
Gender: ———

Re: Screening Endocrinoloog

Bericht door Anon20180311 »

8-) tof Lorenzo

Grtz Nick ;)
Hey, pa je kinderen werden groot. En al heb je het nooit geweten,... ik werd u zoon. Liefs Nick .
Hey, ma bedankt dat je me kende en herkende, als je zoon. Veel liefs Nick :hug2: .
Lorenzo
Berichten: 94
Lid geworden op: 23 jan 2016, 21:26
Gender: Trans FtM
Locatie: Amersfoort

Re: Screening Endocrinoloog

Bericht door Lorenzo »

Ja echt wel, ik heb de raad om zelf maar achter het VU aan te bellen opgevolgd, ik vroeg of er al iets van een datum bekend was voor mijn intake gesprek.
Het bleek dat ik al wel al aangevinkt stond voor in te plannen, maar ze ging toch voor de zekerheid even overleggen, toen kreeg ik te horen
dat ze schijnbaar een nieuw systeem hadden wat nog niet echt soepel zou lopen, ze vertelde mij dat ze die zelfde middag zou terugbellen althans voor 17:00 uur.

Nou ja wachten duurt lang dus ik zocht mijn vermaak even op de chat hier en op Facebook, maar net toen ik dacht dat ze toch niet meer zou bellen
en ik waarschijnlijk maandag weer achter hun aan had moeten hobbelen, belde ze op om 16:55 haha, voor 17:00 uur inderdaad.
Gelijk alles genoteerd in mijn mobiel en inmiddels even een klein drankje aan het doen om het toch een soort van te vieren zeg maar :)
You don't need someone to complete you, you only need someone to accept you completely
Matt
Berichten: 52
Lid geworden op: 08 aug 2015, 13:11
Gender: Trans FtM

Re: Screening Endocrinoloog

Bericht door Matt »

Top Lorenzo! Mooi man.
Gefeliciteerd :D
Anon20190516
Berichten: 1463
Lid geworden op: 17 nov 2014, 21:33
Gender: Vrouw

Re: Screening Endocrinoloog

Bericht door Anon20190516 »

Gefeliciteerd,Lorenzo :D
Offline
Lorenzo
Berichten: 94
Lid geworden op: 23 jan 2016, 21:26
Gender: Trans FtM
Locatie: Amersfoort

Re: Screening Endocrinoloog

Bericht door Lorenzo »

echt helemaal blij mee :D :D :D
You don't need someone to complete you, you only need someone to accept you completely
Plaats reactie