Fallo of Meta

Voor iedereen waarvan men bij geboorte dacht dat je een meisje was
Gebruikersavatar
Mr.X
Berichten: 936
Lid geworden op: 17 jun 2013, 15:08
Gender: Trans FtM

Re: Fallo of Meta

Bericht door Mr.X »

Is dit een facebook group, Nathan? Want daar heb ik wat minder mee. Mijn facebook is vrij prive, en hier in Engeland weet niemand wat van mijn verleden, dus zo'n group joinen kan erg veel zeggen.
Anon20190712
Berichten: 959
Lid geworden op: 19 dec 2012, 19:56
Gender: Man

Re: Fallo of Meta

Bericht door Anon20190712 »

Nathan90 schreef:Heb je toegevoegd, één van de beheerders zal je binnenkort bericht sturen om te dubbelchecken of je wel echt al verder in het traject bent en dan heb je toegang.

En Mr X, mocht je willen moet je me even een persoonlijk bericht sturen. We moeten vrienden zijn op Facebook voordat ik je zou kunnen toevoegen ;)
Maar zoals je zegt, je kan het beste maar lachen om dingen als een klysma haha. Ben toch wel blij dat ik daar niet die avond in het ziekenhuis pas van hoor.

Dank je!!

Super goed ook, die regel!
Nathan90
Berichten: 736
Lid geworden op: 30 jan 2013, 12:06
Gender: Trans FtM

Re: Fallo of Meta

Bericht door Nathan90 »

Ja is een groep via Facebook inderdaad. Ik snap dat je dat liever allemaal privé houdt. Mocht je toch interesse hebben, de groep is geheel verborgen en bestaat in principe niet voor degenen die er niet in zitten. Zoek maar eens naar de groepsnaam Pg (de groepsnaam is dus enkel de afkorting van het woord Piemelgroep). Als alles klopt zal je niks kunnen vinden.
Ik zit in een tweetal dergelijke groepen op Facebook waar ik ook veel collega's en oude studiegenoten heb die van niks weten. Dus behalve als jou Facebook regelmatig open staat op werk oid is het relatief verborgen.
Gebruikersavatar
Nate_0
Berichten: 2923
Lid geworden op: 04 aug 2016, 20:16
Gender: Man

Re: Fallo of Meta

Bericht door Nate_0 »

Mr.X schreef:Nate, jij hebt inderdaad al heel wat meegemaakt. Dan snap ik dat je dat operatie gebeuren liever ever achter laat. Wat dat betreft is het misschien zelfs goed dat er jaren overheen gaat voordat je de beslissling wat er beneden gaat gebeuren moet maken. Dan heb je nog even tijd om er over na te denken.
Dat ben ik met je eens, hoor! Ik vind het wel oké dat het allemaal niet zo snel gaat, ik weet hoe het voelt als iets van de hak op de tak gebeurt en dan moet je het na de tijd nog helemaal verwerken. Op deze manier groei je toch naar de testo/operaties toe, en dat voelt een heel stuk beter (hoewel ik er niet naar uit kijk en hoop dat ze een keyhole kunnen uitvoeren ipv 'grote' borstamputatie)... maar nee. Hoe minder er aan mijn lichaam geprutst wordt, hoe beter, en ik heb niet zoals jij een hekel aan mijn vagina wat dat natuurlijk een heleboel makkelijker maakt... Hoe ik daar over ga denken als ik aan de testo ben weet ik nu natuurlijk nog niet, het kan best zijn dat ik er dan alsnog voor kies, of dat er dan weer andere opties zijn.
Mr.X schreef:Er zijn inderdaad soort van rages in de medische wereld. Zo hebben ze ook lange tijd een extender ingebracht om de huid uit te rekken voor de phallo. Maar dat bleek amper extra huid op te leveren, en meer complicaties dan nodig, dus dat hebben ze weer afgeschaft. Begrijp wel dat de medische wereld verder komt met vallen en opstaan. Trial en error. Het is echt hit and miss, maar blijven proberen totdat iets wel werkt.
Ja, dat zei iemand ook in reactie op Simao... Jammer dat het niet genoeg extra huid oplevert. Ik zag ook een video van een transjongen die zei dat de voorkeur bij een phallo gaat naar de arm als donorsite omdat een penis geconstrueerd uit je dijbeen zo dik als een colablikje wordt? :shock: :(
Mr.X schreef:Overigens, even duidelijk, ik denk absoluut niet dat het hebben van een vagina iemand minder man maakt. Het was voor mij persoonlijk heel belangrijk om dat ding weg te hebben want ik had er niks mee, vond het maar een vies idee zoiets te hebben, en zou het nooit van m'n leven gebruiken, terwijl je wel kans op kanker hebt daar. Dus weg er mee. Wat een ander wel of niet laat zitten is niet mijn zaak, en daar zal ik ook niet over oordelen :)
Snap ik helemaal, dude. Het was ook meer omdat ik het idee krijg dat hier in ziekenhuizen nog wel eens anders over gedacht en gesproken wordt (jammer genoeg), en sommige mensen geneigd zijn hun mening 100% op die van hun ziekenhuis aan te passen. Het is echt een kwestie van waar diegene zich persoonlijk het meest comfortabel bij voelt.

(...Ik ben ondertussen horrorfilmpjes aan het kijken--een demo play van Outlast 2 in ieder geval--en nu heb ik allemaal horrorbeelden van penissen die van tenen en neuzen worden gemaakt en just. Noope.)
meerdere zakken met zaagsel