psycholoog

Voor iedereen waarvan men bij geboorte dacht dat je een meisje was
indigo
Berichten: 14
Lid geworden op: 11 aug 2015, 21:53
Gender: Transgender

psycholoog

Bericht door indigo »

Hey mensen, zoals verteld heb ik borstkanker en moeten de dames eraf ik ben op zich wel blij naar al die jaren maar het is de verkeerde reden, omdat ik zo extreem slecht ben voorgelicht weet ik nog niet eens wat ze precies gaan doen en hoe.
ik moet woensdag naar t vu om een prik te krijgen met radioactiviteit spul dan kunnen ze de poortwachtersklier opzoeken.en die word eruit gehaald tijdens de operatie en onderzocht of er uitzaaiingen zijn.
Tussendoor heb ik een gesprek kunnen regelen met de chirurg die me opereerd en geloof de plastisch chirurg.de klachtenfunctionaris zal bij dit gesprek aanwezig zijn.
omdat ik zo loop te stuiteren omdat t een heftig vooruitzicht is zou het fijner zijn geweest als je enige steun had gehad van iemand daar.maar het is net een fabriek.
ze willen me zelfs nu niet de papieren voor naam en geslachtsverandering meegeven.
ik was niet op komen dagen op een gesprek...ehhh ik was doodziek tevens had dr gijs er bijna een jaar over gedaan om een afspraak met vlerke erover te hebben.
ze blijven dwarsliggen,toen ik net te horen kreeg dat ik kanker had heb ik vlerke ad foon gehad en gezegd dat t me teveel was, ik heb toen ook nml de eerdere afspraak bij pijnpoli afgezegd omdat ik totaal kapot was.en de dag ervoor dus hier in breda onnderzocht was ivm de borstkanker en enorm veel pijn gedaan ben.
en psychisch was t een grote schok.
dus ik denk praten over of ik het traject wel aankan heeft weinig zin als ze dr toch al af moeten.
maar nee nu word t me verweten!
en krijg ik de papieren niet mee naar huis.
ik wil graag een andere psycholoog want ook hij heeft niet de moeite genomen om nog even contact op te nemen.
plus feit dat hij eerst al 2jaar mijn psych was ik gestopt was omdat ik gek werd van hem geen stap verder kwam en ik enorm veel moest afvallen na gastric bypass 60 kilo lichter,maar eigenlijk nog 20 kwijt moeten dat gaat nu dus niet meer op omdat ik onverwacht eerder onder t mes moet.

Loopt er nog een fatsoenlijke psych rond daar die wel normaal zijn afspraken nakomt?
en voor je vecht?

Daarnaast ben ik enorm bang voor het resultaat..

Ze hebben nu pas een contactpersoon toegewezen..2 /3dagen voor operatie knap he?
"
Nathan90
Berichten: 736
Lid geworden op: 30 jan 2013, 12:06
Gender: Trans FtM

Re: psycholoog

Bericht door Nathan90 »

Ik heb niet je volledige bericht gelezen, hetzelfde geldt voor het andere topic. Daar is mijn eigen hoofd momenteel wat te moe en druk voor.

Maar je zou Lucas een bericht kunnen sturen betreft zijn ervaring. Je zal ook nog wel posts van hem kunnen vinden misschien. Hij moest preventief onder het mes omdat hij een gen heeft wat de kans op borstkanker aanzienlijk vergroot.

http://t-nederland.nl/memberlist.php?mo ... file&u=349
indigo
Berichten: 14
Lid geworden op: 11 aug 2015, 21:53
Gender: Transgender

Re: psycholoog

Bericht door indigo »

Wei ig tijd ik word nml associaal behandeld in het vu ik moet woensdag komen krijg afgelopen vrijdag laat een contactpersoon toegewezen.dat mens was vandaag niet aanwezig.
klachtenfunctionaris weet van niks die word ook voorgelogen.
ik heb gezegd dat dr gijs vervangen mag worden maar wil wel een goede vervanger.dus vraag ik hier wie er 1 weet.
of is het hele vu een grote zelfde zooi?
zelfs 2 dagen voor operatie weet ik niet eens waar ik aan toe ben en panis intereseerd t niks