binder cq drain gëzwollen huid

Voor iedereen waarvan men bij geboorte dacht dat je een meisje was
Plaats reactie
indigo
Berichten: 14
Lid geworden op: 11 aug 2015, 21:53
Gender: Transgender

binder cq drain gëzwollen huid

Bericht door indigo »

Hallo afgelopen donderdag geipereerd beide borsten eraf .eerder dan de bedoeling was ivm borstkanker
Ik was al 60 kilo afgevallen door maagverkleining naar moest nog 20 tot 30 kilo eraf hebben voor ik onder het mes mocht.
Nu is de operatie gedaan de littekens lopen bijna geheel van linkse zijkant naar rechtse zijkant had enorme grote borsten cup e
Nu is het zo dat ik zaterdag hier naar het zziekenhuis in breda geweest ben op spoedeisende hulp.de binder die deed onwijs veel pijn en was te klein.grootste maat was een l volgens hun?
De sluiting zat aan de voorkant maar rolde steeds op omhoog omdat mijn buik nog dikker is dan notmaal.
In het vu waren ze weer erg onvriendelijk aan de telefoon vd afdeling.ik kon een andere binder komen halen in amsterdam maar was zelfde maat.vragen over medicatie mocht ik niet stelken.ik heb al een behoorlijke reeks chronische pijnstillers.
Of ik meer mocht van iets werd niet gezegd
Ik kreeg paracetamol mee en diclofinac waar ik allergisch voor ben.
Heb ik dus niks aan.
Ik heb nu zelf maar gekozen voor meer tramadol te slikken en meer temgesic.
Als je in het zkh iedere 6u een morfibespuit krijgt moet dat geen probleem zijn.
Morfineprikken deden erg veel pijn en werd er zweterig van kreeg zweetaanvallen.
Ik heb dus zaterdag mijn rechtse drain laten verwijderen hier en een andere binder gekregen die perse met 2 mensen aangedaan moet worden maar ruimer zit en ook meer buik enz afdekt.
Ik heb enorme zwellingen vooral richting oksels het is erg blauw
op weegschaal ben ik maar liefst 5 kilo zwaarder dan ik heen ging terwijl er 4 kilo borst verwijderd is.
Weet iemand hoelang de bindr gedragen moet worden?
En hoelang maximaal de drain erin moet bljven?

Heeft iemand anders ook ervaring met enorm veel vochtophoping??

Straks mogen de pleisters eraf vd tepels .
Zie er erg tegenop.er zitten zelfs zweren onder de pleisters

Iemand nog tips?

Dabk zovast
Warme groet indigo
Plaats reactie