Nieuwe chat! Zie dit topic.

Kleding, haar.. Eindelijk dokter? FtM

Voor iedereen waarvan men bij geboorte dacht dat je een meisje was
Gebruikersavatar
Claire
Berichten: 1129
Lid geworden op: 05 feb 2013, 00:21
Gender: Vrouw
Locatie: Almere

Re: Kleding, haar.. Eindelijk dokter? FtM

Bericht door Claire »

De waarde is wat het voor jouw zelf is. En in Nederland kan je gelukkig van geslacht veranderen zonder een wensgeslacht operatie hebben gehad. Uiteindelijk zijn we allemaal transgenders met verschillende kleuren, soorten, achtergronden, wensen, gevoelens etc etc
Er komt een ogenblik in het leven
dat de pijn
om altijd een knop te blijven
groter is
dan de angst
een bloem te worden.

:hug: :hug2:
Anon20190122
Berichten: 1777
Lid geworden op: 18 jan 2015, 21:07
Gender: Vrouw

Re: Kleding, haar.. Eindelijk dokter? FtM

Bericht door Anon20190122 »

Daniéla schreef:Negeer mijn likjes aub, ik was met mijn (eerste) nieuwe smart-Phone aan het spelen, gevoelige knopjes... :fpalm:
Haha mooi he zo'n aai telefoon! :P
Anon20180501
Berichten: 5099
Lid geworden op: 25 mar 2012, 13:24
Gender: Vrouw

Re: Kleding, haar.. Eindelijk dokter? FtM

Bericht door Anon20180501 »

Wennen inderdaad en af en toe vervloeken... :x ach ja, goed voor mijn fingerspitzengefühl, komt vast vaker van pas... :)
Citizen Erased
Berichten: 405
Lid geworden op: 07 mar 2016, 14:19
Gender: Man

Re: Kleding, haar.. Eindelijk dokter? FtM

Bericht door Citizen Erased »

Humpidum schreef:
Citizen Erased schreef:Er zijn ook cis-mannen die het niet zo op haar hebben, daar bestaat een simpele oplossing voor; het scheermes.
Ik kan me zelf niet voorstellen een transitie zonder T te doen, het heeft mij gewoon veel gebracht. Menstruatie was bij mij 1 maand na het prikken al over.
"Onvolledige" transitie is inderdaad bij transmannen niet zo ongewoon, maar ik merk wel dat de gevoelens hierover vaak veranderen naarmate je langer aan de hormonen zit (penisverlangen wordt groter).
T scheermes maakt haargroei alleen maar erger.. En op mn rug kan ik er niet bij..

Naja mn haarfetish is vrij groot :)

Ik vind mezelf nu al te harig (als ik niet scheer)
Moet je eens googelen op de Mangroomer Pro.. :) Ja, dat wil je.

Verder denk ik inderdaad ook dat als dit het meest bezwaarlijke deel is wat een transitie tegenhoud, je nog behoorlijk zoekende bent.
Anon20190122
Berichten: 1777
Lid geworden op: 18 jan 2015, 21:07
Gender: Vrouw

Re: Kleding, haar.. Eindelijk dokter? FtM

Bericht door Anon20190122 »

Daniéla schreef:Wennen inderdaad en af en toe vervloeken... :x ach ja, goed voor mijn fingerspitzengefühl, komt vast vaker van pas... :)
Je moet ze in ieder geval niet in je jaszak hebben en het autoportier dicht trekken of op gaan staan daar kan het glas wat slecht tegen! :confusion-shrug:
Anon20180501
Berichten: 5099
Lid geworden op: 25 mar 2012, 13:24
Gender: Vrouw

Re: Kleding, haar.. Eindelijk dokter? FtM

Bericht door Anon20180501 »

Zou je van een smart-Phone dom worden; of nog dommer in mijn geval.. :)
Anon20190122
Berichten: 1777
Lid geworden op: 18 jan 2015, 21:07
Gender: Vrouw

Re: Kleding, haar.. Eindelijk dokter? FtM

Bericht door Anon20190122 »

Geen flauw idee ik weet wel dat ze langer heel blijven dan die ouderwetse Nokia telefoon dingen er is niet een geweest die het langer dan een jaar heeft volgehouden!
Niet dat ze slecht waren ze gingen gewoon stuk als in van de trap vallen of he daar ligt mijn telefoon en ik ben er met de auto over heen gereden!
Amy
Berichten: 714
Lid geworden op: 18 feb 2014, 20:37
Gender: Vrouw

Re: Kleding, haar.. Eindelijk dokter? FtM

Bericht door Amy »

Daniéla schreef:Negeer mijn likjes aub, ik was met mijn (eerste) nieuwe smart-Phone aan het spelen, gevoelige knopjes... :fpalm:
Volgensmij zijn die dingen niet bedoeld om aan te likken, daar zijn andere dingen voor.
Anon20190122
Berichten: 1777
Lid geworden op: 18 jan 2015, 21:07
Gender: Vrouw

Re: Kleding, haar.. Eindelijk dokter? FtM

Bericht door Anon20190122 »

Vertel vertel waar ga je aan likken dan? :text-worthless:
Anon20180311
Berichten: 2489
Lid geworden op: 25 dec 2015, 18:03
Gender: ———

Re: Kleding, haar.. Eindelijk dokter? FtM

Bericht door Anon20180311 »

Claire schreef:De waarde is wat het voor jouw zelf is. En in Nederland kan je gelukkig van geslacht veranderen zonder een wensgeslacht operatie hebben gehad. Uiteindelijk zijn we allemaal transgenders met verschillende kleuren, soorten, achtergronden, wensen, gevoelens etc etc
Hoi Claire,

Transseksueel = wel iets, sorry totaal anders, voor mij persoonlijk dan transgender. Dat is letterlijk ( indien medisch mogelijk) zich van zijn/haar ongewenste geboorte geslacht volledig ontdoen. Met ander woorden: indien mogelijk zo ver mogelijk operatief en hormonaal, wel gelet op,
( medisch, leeftijd, gezondheid, enz,...) volledig Man/Vrouw worden/voelen/leven/zijn en dat noemt men "geen transgender", maar een transseksueel- man/gewoon man, Transseksueel-vrouw/ gewoon vrouw. Het(kunnen/mogen/willen) genieten, ongeacht der geaardheid, van de gekende en gewenste kenmerken der man/vrouw zijnde, eveneens seksueel al dan niet relatie actief.


Grtz Nick ;)
Hey, pa je kinderen werden groot. En al heb je het nooit geweten,... ik werd u zoon. Liefs Nick .
Hey, ma bedankt dat je me kende en herkende, als je zoon. Veel liefs Nick :hug2: .