Ervaringen, Testo gebruik

Voor iedereen waarvan men bij geboorte dacht dat je een meisje was
Anon20180311
Berichten: 2489
Lid geworden op: 25 dec 2015, 18:03
Gender: ———

Ervaringen, Testo gebruik

Bericht door Anon20180311 »

Hoi gasten,

Graag even dit, wat zijn o.a. jullie ervaringen i.v.m. testo gebruik ?.
Persoonlijk ken ik alleen ( in België) het gebruik van " Undestor, in pil vorm, en immers, jammer genoeg,: niet langer beschikbaar" .
Sustanon, " injectie".
Nebido, " injectie".
Testim, " gel, 50mg dagelijks gebruik".

Wat gebruiken jullie en wat zijn jullie ervaringen ?
(Ps. Sorry, als ik een draadje kaap/over het hoofd zag) Persoonlijk, gebruik ik, Sustanon in combinatie met Testim gel. Omwille van de schommelingen ( Eerst de volle lading, en dan het gevoel van tekort, met o.a. wisseling der stemming).

Grtz Nick ;)
Hey, pa je kinderen werden groot. En al heb je het nooit geweten,... ik werd u zoon. Liefs Nick .
Hey, ma bedankt dat je me kende en herkende, als je zoon. Veel liefs Nick :hug2: .
Gebruikersavatar
Mr.X
Berichten: 936
Lid geworden op: 17 jun 2013, 15:08
Gender: Trans FtM

Re: Ervaringen, Testo gebruik

Bericht door Mr.X »

Ik heb ervaring met androgel, sustanon en nebido:

Begonnen met androgel. Was prima en kreeg alle veranderingen zo ongeveer zoals verwacht. Het smeren vond ik wel vervelend, dus na een aantal maanden overgestapt op sustanon.

Sustanon is mij niet goed bevallen. Een normale dosis gaf mij sky high t waarden. Extra tijd tussen injecties hielp amper. Kreeg verschrikkelijke cystic acne dat behandeld moest worden met accutane...nooit weer. Overgestapt op nebido.

Normale dosis gaf mij nog steeds wel hoge t waarden, dus krijg nu driekwart dosis. Werkt goed. Erg stabiel, geen acne en maar eens in de drie maanden injectie. Het nadeel in nl was dat ik nebido zelf moest betalen. Die 90 euro per injectie wordt niet vergoed...maar nu ik in the uk woon wordt het door de nhs wel vergoed, dus geen nadelen meer.
Gebruikersavatar
Nate_0
Berichten: 2923
Lid geworden op: 04 aug 2016, 20:16
Gender: Man

Re: Ervaringen, Testo gebruik

Bericht door Nate_0 »

Ik ben nog niet aan de testo en dat gaat ook nog wel even duren, dus wat dat betreft van mij geen bijdrage...

Maar zoals ik het uit jullie verhalen begrijp moet je de androgel dagelijks smeren?
meerdere zakken met zaagsel
Anon20180311
Berichten: 2489
Lid geworden op: 25 dec 2015, 18:03
Gender: ———

Re: Ervaringen, Testo gebruik

Bericht door Anon20180311 »

@ Nate,

Idd., "Testim gel" is normaal voor dagelijks gebruik en zeker niet goedkoop ( in België). Persoonlijk gebruik ik, het dan ook enkel ter voorkomen/corrigeren der (mogelijke, persoonlijke) schommelingen, bij het eventueel gebruik van Sutanon.

Grtz Nick.
Hey, pa je kinderen werden groot. En al heb je het nooit geweten,... ik werd u zoon. Liefs Nick .
Hey, ma bedankt dat je me kende en herkende, als je zoon. Veel liefs Nick :hug2: .
Gebruikersavatar
Mr.X
Berichten: 936
Lid geworden op: 17 jun 2013, 15:08
Gender: Trans FtM

Re: Ervaringen, Testo gebruik

Bericht door Mr.X »

Ter toevoeging aan Nick: in Nederland wordt Androgel (wat ongeveer eigenlijk hetzelfde is als Testim) wel gewoon vergoed. Sustanon ook. Alleen Nebido dus niet.
Anon20180311
Berichten: 2489
Lid geworden op: 25 dec 2015, 18:03
Gender: ———

Re: Ervaringen, Testo gebruik

Bericht door Anon20180311 »

@ Mr.x,

Bedankt voor je toevoeging. Er is idd. een duidelijk groot verschil ( der eigen bijdragen) tussen België en Nederland.

Grtz Nick.
Hey, pa je kinderen werden groot. En al heb je het nooit geweten,... ik werd u zoon. Liefs Nick .
Hey, ma bedankt dat je me kende en herkende, als je zoon. Veel liefs Nick :hug2: .