Persoolijke " Belangrijkste operatieve ingreep" der trans-mannen

Voor iedereen waarvan men bij geboorte dacht dat je een meisje was
Mike78
Berichten: 298
Lid geworden op: 21 feb 2014, 21:06
Gender: Trans FtM
Locatie: Sint Willebrord

Re: Persoolijke " Belangrijkste operatieve ingreep" der trans-mannen

Bericht door Mike78 »

De borstoperatie was inderdaad een operatie naar de ultieme vrijheid.
Ik weet nog zo goed dat ik wakker werd en direct naar beneden keek. Plat! Kreeg toen spontaan tranen in mijn ogen van geluk.
Eindelijk verlost van die dingen.
Mijn operatie is ook volledig ongecompliceerd verlopen. Geen bloedingen, geen pijn. Met 2 dagen was ik weer thuis.
Vorige maand op controle geweest en Monstrey was zeer tevreden. De tepels waren uitmuntend mooi! Het litteken is bij mij helaas wel wat breder dan normaal, maar dat ligt volledig aan mijzelf. Ik slaap op m'n rug met m'n armen omhoog. Maar dat is dan ook het enige.
Vorige week heb ik de hysterectomie gehad. Ook deze is weer volledig ongecompliceerd verlopen. Maar 50cc bloedverlies tijdens de operatie. En vanaf dag 1 geen bloedverlies meer gehad. Gisteren zijn de hechtingen eruit gehaald. Ik heb trouwens de laparoscopisch hysterectomie gehad.
Deze operatie hoefde voor mij niet persé, maar moet toch wel zeggen,dat ik me nu gek genoeg toch weer meer mannelijk voel.
Nu nog gaan bedenken of ik de laatste operatie ook nog wil. Lastig!
Anon20190501
Berichten: 2212
Lid geworden op: 10 feb 2016, 22:37
Gender: Trans MtF

Re: Persoolijke " Belangrijkste operatieve ingreep" der trans-mannen

Bericht door Anon20190501 »

@Mike78: Feli!

enneuh off-topic: " Ik slaap op m'n rug met m'n armen omhoog." Hoe hou je dat vol? ;-) Ik vind dat een fijne houding om te liggen maar na enkele minuten beginnen mijn armen te slapen.
"Indeed, organizing atheists has been compared to herding cats, because they tend to think independently and will not conform to authority." (Richard Dawkins, The God Delusion)
Anon20180311
Berichten: 2489
Lid geworden op: 25 dec 2015, 18:03
Gender: ———

Re: Persoolijke " Belangrijkste operatieve ingreep" der trans-mannen

Bericht door Anon20180311 »

Hoi Mike,

Thx voor je mooie zeer herkenbare bijdrage. Ik kende mijn borstoperatie in 1999 en ja, ondanks mijn complicaties. Wat een vrijheid en tevredenheid :hug: . De dag en het uur, zal ik nooit meer vergeten, eindelijk :D plat en vrij.

Grtz Nick ;)
Hey, pa je kinderen werden groot. En al heb je het nooit geweten,... ik werd u zoon. Liefs Nick .
Hey, ma bedankt dat je me kende en herkende, als je zoon. Veel liefs Nick :hug2: .
Anon20180311
Berichten: 2489
Lid geworden op: 25 dec 2015, 18:03
Gender: ———

Re: Persoolijke " Belangrijkste operatieve ingreep" der trans-mannen

Bericht door Anon20180311 »

Korte bijlage,

Ik kende " joekels" niet in de binden /wat dan ook, maar de vreugde en de vrijheid, die ik kende, na het wegnemen van,... :D was des te groter.

Grtz Nick ;)
Hey, pa je kinderen werden groot. En al heb je het nooit geweten,... ik werd u zoon. Liefs Nick .
Hey, ma bedankt dat je me kende en herkende, als je zoon. Veel liefs Nick :hug2: .
Mike78
Berichten: 298
Lid geworden op: 21 feb 2014, 21:06
Gender: Trans FtM
Locatie: Sint Willebrord

Re: Persoolijke " Belangrijkste operatieve ingreep" der trans-mannen

Bericht door Mike78 »

@Sigy: Tja, geen idee. Maar wordt altijd zo wakker. Op m'n rug, armen omhoog en knieën wat opgetrokken. En nog nooit last gehad van "slapende armen". Weet nog dat ze in de uitslaapkamer ook continu kwamen, omdat ik dan weer m'n armen omhoog had gelegd :D En met zo'n verse wond is dat natuurlijk helemaal geen goed idee.

@Nick: Ja, dat was een drama om die borsten in te binden. Ik had ook maat GROOT. Ellende die binders. De een krulde op, de andere zat niet strak genoeg. De volgende sneed erg onder mijn armen. Uiteindelijk had ik het gevonden. Een zachte binder die niet strak genoeg zat, met een hele strakke binder die normaal gezien zeer deed eroverheen. Ja, die konden samen zorgen voor een mooie platte borst. En ach, het was best lekker in de winter zo'n dubbele laag :lol: Maar ik was wel altijd blij dat ik weer thuis was. Kon ik alles weer uit.
Ender
Transgender
Berichten: 2163
Lid geworden op: 20 aug 2016, 19:28
Gender: Trans FtM

Re: Persoolijke " Belangrijkste operatieve ingreep" der trans-mannen

Bericht door Ender »

Mike78 schreef:Uiteindelijk had ik het gevonden. Een zachte binder die niet strak genoeg zat, met een hele strakke binder die normaal gezien zeer deed eroverheen. Ja, die konden samen zorgen voor een mooie platte borst.
Wat voor merk was die zachte binder? Even nieuwsgierig :) NB ben zelf ook aardig fors, dus als je meer tips hebt: die zijn welkom!!
Mike78
Berichten: 298
Lid geworden op: 21 feb 2014, 21:06
Gender: Trans FtM
Locatie: Sint Willebrord

Re: Persoolijke " Belangrijkste operatieve ingreep" der trans-mannen

Bericht door Mike78 »

Ender schreef:
Mike78 schreef:Uiteindelijk had ik het gevonden. Een zachte binder die niet strak genoeg zat, met een hele strakke binder die normaal gezien zeer deed eroverheen. Ja, die konden samen zorgen voor een mooie platte borst.
Wat voor merk was die zachte binder? Even nieuwsgierig :) NB ben zelf ook aardig fors, dus als je meer tips hebt: die zijn welkom!!
ik zie nu je vraag pas :oops:

Ik zal straks is kijken wat voor merk het is.
Plaats reactie