Voorlichting genitale operatie

Voor iedereen waarvan men bij geboorte dacht dat je een meisje was
Anon20190712
Berichten: 959
Lid geworden op: 19 dec 2012, 19:56
Gender: Man

Re: Voorlichting genitale operatie

Bericht door Anon20190712 »

Mr.X schreef:Sorry, geen idee.
Ik vond deze voorlichting ook moeilijk te vinden op het internet. Het was niet geadverteerd. Ze hebben namelijk algemene voorlichtingen die wel op de VU website staan, en die voor iedereen zijn. Maar daarnaast hebben ze deze voorlichting. En daar kun je alleen naar toe als je al bij deze fase bent aangekomen. Je moet je dan ook opgeven, ze maken een lijst van iedereen die komt, en na de voorlichting kun je een afspraak met de psycholoog inplannen voor het motivatiegesprek. Dus als je al zover bent, bel of mail het VU. En vraag om niet de algemene voorlichting (daar kreeg ik namelijk eerst de datum van) maar om de specifieke, 'verplichte' voorlichting.
Thanks voor de info!!
Ik heb ze gebeld en er is een afspraak ingepland met een psycholoog!
Ben anderhalf jaar geleden gestopt die te zien omdat ik niet zeker wist of ik genitale chirurgie wou (ik gaf aan geen colpectomie te willen en toen hield het op, volgens de psych)...zucht. Maargoed, nu kan ik dus weer verder in het traject. Ben benieuwd of ik door die psych op de lijst wordt gezet voor die niet-algemene voorlichting. De telefoonmiep wist er iig niets van af...Afwachten dan maar weer :D