Nebido kopen

Voor iedereen waarvan men bij geboorte dacht dat je een meisje was
Citizen Erased
Berichten: 405
Lid geworden op: 07 mar 2016, 14:19
Gender: Man

Re: Nebido kopen

Bericht door Citizen Erased »

Nebido wordt vaak gefaked, waarschijnlijk krijg je gewoon testosteron enanthaat of testosteron cypionate en betaal je dus twee keer te veel. Voor echte Nebido is de prijs zoiezo te laag. Via een "betrouwbare" site kun je wel HG (humangrade, dus getest) testosteron krijgen, maar dat zal dan 1x/2 weken injecteren worden. De site die je aandraagt is volgens mij niet betrouwbaar (in de zin van dat ze je spulletjes wel eens niet opsturen; want illegaal zijn ze in feite allemaal).

Overigens er zit geen verschil tussen het spul wat wij krijgen of een cis-bodybuilder gebruikt (als het puur over de testosteron gaat), er zit enkel verschil in de dosering.
Anon20180311
Berichten: 2489
Lid geworden op: 25 dec 2015, 18:03
Gender: ———

Re: Nebido kopen

Bericht door Anon20180311 »

HopeGaming schreef:Hey,

Ik heb een site gevonden om nebido te kopen (legaal).
1x 4ml. 4ml / 1000 mg. €60. Je moet het in een kontspier injecteren en dan wordt de testo verdeelt over 10/12 weken.
Ik ben nog niet aan de testo of remmers. Is 4ml veel/genoeg om er wat van te merken?

HopeGaming
Hoi HopeGaming,

Sorry, ik citeer je even, "Is 4ml veel/genoeg om er wat van te merken?"

Wel, ik ben totaal geen Dr. maar wel al jaren een transseksuele man onder Dr. en Endo begeleiding ( en dat, is zeker geen luxe).

Weet je trouwens wat een "Testokop" krijgen is ?

Of kort: Man, dit is toch totaal onverantwoord :fpalm: ongeacht je leeftijd, speel niet met je gezondheid, je zal er niets mee winnen . Trouwens wat heb je,..... eventueel later aan je jongen/man/jezelf zijn en niet meer gezond zijnde, door,.................. :fpalm: ( denk er eens goed over na). Zeker als je eventueel operatief verder wil, in de toekomst.

Grtz Nick ;)
Hey, pa je kinderen werden groot. En al heb je het nooit geweten,... ik werd u zoon. Liefs Nick .
Hey, ma bedankt dat je me kende en herkende, als je zoon. Veel liefs Nick :hug2: .
Citizen Erased
Berichten: 405
Lid geworden op: 07 mar 2016, 14:19
Gender: Man

Re: Nebido kopen

Bericht door Citizen Erased »

Citizen Erased schreef:zoiezo
:naughty: Sowieso.

Ik ben wel de laatste die je een belerend vingertje zou moeten geven, maar als je al drie gesprekken achter de rug hebt en dus redelijk in het traject zit zou ik het toch nog eventjes proberen uit te zingen.. al is dat makkelijker gezegd dan gedaan. Voor de zekerheid van het traject; gezondheidstechnisch vind ik dat er nogal gauw hysterisch wordt gereageerd.
Nathan90
Berichten: 736
Lid geworden op: 30 jan 2013, 12:06
Gender: Trans FtM

Re: Nebido kopen

Bericht door Nathan90 »

Beter iets te hysterisch dan te mild lijkt mij ;)

En da's vooral om de jonge leeftijd ook. Zomaar gaan testen met hormonen is nu eenmaal niet slim voor de algemene ontwikkeling van je lichaam. Een te hoge testo niveau kan bijvoorbeeld de groeischijven sneller laten sluiten. Waar je normaal misschien nog een paar jaar had kunnen doorgroeien kan je dat ook sneller afkappen door daar onvoorzichtig in te zijn.

Ik zou bijvoorbeeld graag een kop groter zijn haha.
Gebruikersavatar
Mr.X
Berichten: 936
Lid geworden op: 17 jun 2013, 15:08
Gender: Trans FtM

Re: Nebido kopen

Bericht door Mr.X »

Een kop groter? Doe mij maar twee! Heeft overigens niks met testo te maken. Meer met ontzettend pech qua genen.

In ieder geval, ben ik het eens met wat hier allemaal gezegd is. Die site is illegaal. Zou je het kopen, ben je ook illegaal bezig. Dus niet slim.
Lichamelijk ook niet slim. Je bent te jong, en testo kan je lichaam schaden. Wist je trouwens dat teveel testo ook weer wordt omgezet in oestrogeen? Dus zonder monitoring weet je gewoon niet hoe je lichaam reageert. En zonder dit te weten, ben je erg gevaarlijk bezig.

Instead, ga naar de gym, koop mannelijke kleding/geuren, koop een packer, knip je haar. Dat zijn allemaal goede, gezonde stappen om je proces voort te zetten.
Gebruikersavatar
Nate_0
Berichten: 2923
Lid geworden op: 04 aug 2016, 20:16
Gender: Man

Re: Nebido kopen

Bericht door Nate_0 »

Ik ben het 100% met X eens (op het twee koppen groter na). Er zijn speciale trainingsschemas die je on line kunt vinden om je lichaam meer mannelijk te laten lijken specifiek gericht op FtM. Make up kan trouwens ook het e.e.a. doen in het mannelijker laten lijken van je gezicht. Dat klinkt heel raar misschien, maar...



(Nu hoef je natuurlijk niet alle tips uit dit filmpje te gebruiken, maar een of twee kleine aanpassingen kunnen al heel hulpvol zijn)
meerdere zakken met zaagsel
Gebruikersavatar
Emma
Beheerder
Berichten: 8023
Lid geworden op: 13 aug 2013, 01:43
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: Zij/haar
Locatie: Etten-Leur

Re: Nebido kopen

Bericht door Emma »

HopeGaming schreef:Nicee, normale dosering dus
https://www.....
Dit is de site. "er kunt u discreet zonder recept alle medicijnen uit de Nederlandse apotheek kopen. Bij ons heeft u geen doktersrecept nodig. Alle medicijnen zijn 100% origineel met Nederlandse bijsluiter uit de Nederlandse apotheek."
Klinkt goed toch? Ik loop nu (3 gesprekken gehad) bij VU, maar duurt nog minimaal 4/5 maand voor ik aan remmers mag, dus hoop met de nibido m'n stem al iets te kunnen verlaggen etc.
Ik heb de link weggehaald. Medicijnen zonder recept verkopen is in Nederland in alle gevallen bij wet verboden, ongeacht wat zo'n site zelf beweert, en ongeacht wat de herkomst is van de medicijnen.
Nothing you can do, but you can learn how to be you in time.
It's easy

สวัสดีค่ะ

Emma: I am me

@[email protected]
HopeGaming
Berichten: 49
Lid geworden op: 23 aug 2016, 12:11
Gender: Man

Re: Nebido kopen

Bericht door HopeGaming »

Ik ga jullie tips opvolgen, zeggen best slimme dingen. Is kijken naar zo'n FTM traningsschema. En euh sorry Emma :whistle: wilde geen reclame maken
Gebruikersavatar
Alice
Berichten: 1427
Lid geworden op: 07 sep 2012, 21:42
Gender: Vrouw
Locatie: omg. Delft

Re: Nebido kopen

Bericht door Alice »

Laat ik voorop stellen dat ik niet zo geïnteresseerd ben in testosteron maar ik was wel wat nieuwsgierig naar die site en ik kreeg enige bedenkingen.

Wat mij opviel;
geen link of adres gegevens
site is in gebruik sinds 2015-10-06 laatste update 2016-08-07, meer gegevens achter een betaalmuur
ieder weet dat alle recept plechtige (UR) medicijnen in NL niet zonder recept verkocht mogen worden
dat er geen korting op UR medicijnen aan particulieren gegeven mogen worden, 3 halen 2 betalen, staffelkorting tot 30%
voornamelijk worden er medicijnen aangeboden voor ‘sporters’ in het bijzonder voor bodybuilders
hoewel de aangeboden medicijnen als een snoepwinkeltje voor sportdoping is kunnen ze bij een controle makkelijk aangetoond worden
ze zijn wel op de noden van een ‘sporter’ ingesteld, je neemt een extra shot steroïde voel je daarna wat opgefokt dan hebben we depressiva in de aanbieding, gaat het seksueel niet dan is bij ons Viarga ook in de aanbieding.
dat het een gelikte site is, goed opgezet, vpn detectie

Als je van complottheorieën houd,
Je zou kunnen denken dat die site door de overheid is opgezet.
Om gegevens te verzamelen van personen die zonder recept UR medicijnen willen kopen, naam adres bank gegevens.
Denk aan douane die kan een scan bestand maken van personen/adressen. Als er pakketjes ingevoerd worden voor die persoon/adres kunnen die er makkelijk uitgehaald worden voor controle.
Er worden ook resellers gevraagd, wederverkopers of in goed NL dealers.
Daar het om medicijnen gaat, drugs, kun je spreken van drugdealers.
Mensen die bereid zijn om als katvanger te dienen.
Alice;
"Computer Says No"
Ik heb een buik, een onderbuik met gevoel en naar die luister ik.
HopeGaming
Berichten: 49
Lid geworden op: 23 aug 2016, 12:11
Gender: Man

Re: Nebido kopen

Bericht door HopeGaming »

Goed dat je dit zegt Alice. Er was ook een tijdje geleden een site "chipjekind" zoiets. Dan kon je een chip in je kind laten zetten om hem/haar te tracken, af te luisteren etc. Maar het bleek ook nep te zijn, om te kijken hoeveel mensen interesse hadden. Dit gaat zeker nog komen