Nebido kopen

Voor iedereen waarvan men bij geboorte dacht dat je een meisje was
HopeGaming
Berichten: 49
Lid geworden op: 23 aug 2016, 12:11
Gender: Man

Nebido kopen

Bericht door HopeGaming »

Hey,

Ik heb een site gevonden om nebido te kopen (legaal).
1x 4ml. 4ml / 1000 mg. €60. Je moet het in een kontspier injecteren en dan wordt de testo verdeelt over 10/12 weken.
Ik ben nog niet aan de testo of remmers. Is 4ml veel/genoeg om er wat van te merken?

HopeGaming
Gebruikersavatar
Mr.X
Berichten: 936
Lid geworden op: 17 jun 2013, 15:08
Gender: Trans FtM

Re: Nebido kopen

Bericht door Mr.X »

Nebido legaal kopen zonder recept? Dat is raar. Ik zou heel erg voorzichtig zijn hiermee. Sta je onder toezicht van een dokter?
Overigens is de normale dosis voor Nebido 4ml voor ong 12 weken.
HopeGaming
Berichten: 49
Lid geworden op: 23 aug 2016, 12:11
Gender: Man

Re: Nebido kopen

Bericht door HopeGaming »

Nicee, normale dosering dus
https://www.....
Dit is de site. "er kunt u discreet zonder recept alle medicijnen uit de Nederlandse apotheek kopen. Bij ons heeft u geen doktersrecept nodig. Alle medicijnen zijn 100% origineel met Nederlandse bijsluiter uit de Nederlandse apotheek."
Klinkt goed toch? Ik loop nu (3 gesprekken gehad) bij VU, maar duurt nog minimaal 4/5 maand voor ik aan remmers mag, dus hoop met de nibido m'n stem al iets te kunnen verlaggen etc.
Gebruikersavatar
Mr.X
Berichten: 936
Lid geworden op: 17 jun 2013, 15:08
Gender: Trans FtM

Re: Nebido kopen

Bericht door Mr.X »

Erg bizar dat het op die site wordt aangeboden. Nebido is toch echt een UR (uitsluitend op recept) medicijn. Dus wat ze doen is niet legaal....
HopeGaming
Berichten: 49
Lid geworden op: 23 aug 2016, 12:11
Gender: Man

Re: Nebido kopen

Bericht door HopeGaming »

Owh
HopeGaming
Berichten: 49
Lid geworden op: 23 aug 2016, 12:11
Gender: Man

Re: Nebido kopen

Bericht door HopeGaming »

Ben wel pittig blij met ze xD
Thnx voor je info in ieder geval
Gebruikersavatar
Jer158
Berichten: 2064
Lid geworden op: 29 mei 2016, 23:11
Gender: Trans FtM

Re: Nebido kopen

Bericht door Jer158 »

Overigens ben je pas 15, dus de dosering zal voor jou allicht te hoog zijn. Zou zeker niet zelf gaan dokteren. Nog los van het feit dat het (1) illegaal is en (2) er neppe anabolen op de markt zijn die qua verpakking nauwelijks van echt te onderscheiden zijn, met alle mogelijke gevolgen van dien.

Ik ben net als jij pre-T, maar al in de twintig. Pre-T zijn is kut, maar er is licht aan het einde van de tunnel!

Ben je al spieren aan het trainen? Heb je al geprobeerd je stem lager te maken? Er zijn een boel dingen die je pre-T kunt doen om de dysforie te proberen in te perken.
Hung her from the branches of a mango tree
HopeGaming
Berichten: 49
Lid geworden op: 23 aug 2016, 12:11
Gender: Man

Re: Nebido kopen

Bericht door HopeGaming »

Hmm Jer K zal er nog een nacht over slapen.. truste ;)
Gebruikersavatar
Nate_0
Berichten: 2923
Lid geworden op: 04 aug 2016, 20:16
Gender: Man

Re: Nebido kopen

Bericht door Nate_0 »

Jer158 schreef:Overigens ben je pas 15, dus de dosering zal voor jou allicht te hoog zijn. Zou zeker niet zelf gaan dokteren. Nog los van het feit dat het (1) illegaal is en (2) er neppe anabolen op de markt zijn die qua verpakking nauwelijks van echt te onderscheiden zijn, met alle mogelijke gevolgen van dien.

Ik ben net als jij pre-T, maar al in de twintig. Pre-T zijn is kut, maar er is licht aan het einde van de tunnel!

Ben je al spieren aan het trainen? Heb je al geprobeerd je stem lager te maken? Er zijn een boel dingen die je pre-T kunt doen om de dysforie te proberen in te perken.
Dit dus (Ik ben ook pre-T en in de twintig, en ik bedoel, ik wil dolgraag aan de testo maar ik wacht liever tot ik dit onder dokterstoezicht kan doen). Daarnaast zijn er anabolen die niet specifiek gericht zijn op FtM maar op bio mannen die spieren willen kweken en daar zijn ook nogal wat nare verhalen over te vinden....

Het is niet voor niets dat hier in NL sowieso geen HRT wordt gegeven voor je 16e (enkel puberteitsblokkers).

Also... Je mag officieel geen dingen als dit adverteren op het forum ;)
meerdere zakken met zaagsel
Nathan90
Berichten: 736
Lid geworden op: 30 jan 2013, 12:06
Gender: Trans FtM

Re: Nebido kopen

Bericht door Nathan90 »

Iets wat je mogelijk belangrijker vindt dan je eigen gezondheid.

Je kan niet stiekem hormonen nemen en verwachten dat het VU dat niet te weten komt. (alleen al door bloedonderzoek en dergelijk) Ze kunnen het hele traject vertragen als je nu toont dat je te impulsief en ondoordacht gaat handelen. Je bent al goed op weg met je traject, voor je het weet krijg je remmers en voor je het weet heb je op en top je eigen betrouwbare hormonen.