Minoxidil

Voor iedereen waarvan men bij geboorte dacht dat je een meisje was
Plaats reactie
Jer158
Berichten: 2064
Lid geworden op: 29 mei 2016, 23:11
Gender: Trans FtM

Re: Minoxidil

Bericht door Jer158 »

Ben nu zes maanden aan de testo en gebruik vijf maanden minoxidil in een lage dosering.

Inmiddels gaat mijn baard helemaal rond langs de kaaklijn. Zie hier. Ik heb dus absoluut geen klagen!

Mijn baard gaat trouwens van links naar rechts. Welke kant baardhaar op groeit schijnt van persoon tot persoon te verschillen, net als met hoofdhaar. Bij mij is het dus van links naar rechts. Dat kun je ook zien op de foto's trouwens. Op foto 2 gaat alles gewoon naar beneden richting kin, en op foto 3 gaat alles richting mijn oor.
Hung her from the branches of a mango tree
Patricia
Berichten: 165
Lid geworden op: 02 apr 2016, 08:06
Gender: Vrouw

Re: Minoxidil

Bericht door Patricia »

Wauw gefeliciteerd dat moet goed voelen
:hbeat: Geef Alleen Wat Jezelf Wilt Ontvangen :hbeat: (Respect)
Freedom
Berichten: 562
Lid geworden op: 03 feb 2017, 14:02
Gender: Trans FtM

Re: Minoxidil

Bericht door Freedom »

Wat een verschil met een maand geleden! Nice 8-)
I'll rule over my all my dead impersonations
I've got it
I'm a man now
Anon20180311
Berichten: 2489
Lid geworden op: 25 dec 2015, 18:03
Gender: ———

Re: Minoxidil

Bericht door Anon20180311 »

Hoi Jer,

Ik ben blij voor je, maar is deze nu gewoon door de Testo of door De Minoxidil, of de combinatie ? Na zes maanden testo kende ik evenveel baard beharing ( Zwart haar, en nu natuurlijk veel meer dan toen. Nu is het al lang, wekelijks 2x scheren en bijwerken).

Grtz Nick ;)
Hey, pa je kinderen werden groot. En al heb je het nooit geweten,... ik werd u zoon. Liefs Nick .
Hey, ma bedankt dat je me kende en herkende, als je zoon. Veel liefs Nick :hug2: .
Freedom
Berichten: 562
Lid geworden op: 03 feb 2017, 14:02
Gender: Trans FtM

Re: Minoxidil

Bericht door Freedom »

Nick schreef: 20 nov 2017, 15:15 Hoi Jer,

Ik ben blij voor je, maar is deze nu gewoon door de Testo of door De Minoxidil, of de combinatie ? Na zes maanden testo kende ik evenveel baard beharing ( Zwart haar, en nu natuurlijk veel meer dan toen. Nu is het al lang, wekelijks 2x scheren en bijwerken).

Grtz Nick ;)
Minoxidil werkt alleen op haren die bezig zijn om uit te groeien tot baardharen, oftewel als je al aan de T zit. Het is de combinatie.
I'll rule over my all my dead impersonations
I've got it
I'm a man now
Jer158
Berichten: 2064
Lid geworden op: 29 mei 2016, 23:11
Gender: Trans FtM

Re: Minoxidil

Bericht door Jer158 »

Hoi allemaal,

Afgelopen maand heb ik geen baardupdate gepost omdat ik gestopt ben met de minoxidil consequent gebruiken. Dit is meer uit luiheid dan iets anders. Binnenkort zal ik wel verder gaan.

Hier de tussenstand, net na het scheren/trimmen, inclusief een foto waarop je de lengte wat beter kan zien: klik. Dat is 7,5 maand testo met zo'n 5,5 maand lage dosering minoxidil.
Hung her from the branches of a mango tree
Plaats reactie