Minoxidil

Voor iedereen waarvan men bij geboorte dacht dat je een meisje was
Jer158
Berichten: 2064
Lid geworden op: 29 mei 2016, 23:11
Gender: Trans FtM

Re: Minoxidil

Bericht door Jer158 »

Deze bezorgt iig in NL

3 flesjes voor 21 pond + 2,5 verzendkosten, aanbieding nog 7 dagen geldig
6 flesjes voor 28 pond + 10 verzendkosten
3 flesjes voor 27 pond + gratis verzending

Je hebt gelijk dat de meeste eBay aanbieders niet in NL leveren. Uit de VS laten komen in nog veel goedkoper, maar dan loop je het risico op importkosten en duurt het mogelijk een stuk langer.

6 flesjes voor 26 dollar + 12 dollar verzendkosten
3 flesjes voor 15 dollar + 7 dollar verzendkosten
Hung her from the branches of a mango tree
DiegoLucas
Berichten: 28
Lid geworden op: 23 mei 2013, 02:02
Gender: Trans FtM
Locatie: --

Re: Minoxidil

Bericht door DiegoLucas »

Jer158 schreef: 22 sep 2017, 13:02 Deze bezorgt iig in NL

3 flesjes voor 21 pond + 2,5 verzendkosten, aanbieding nog 7 dagen geldig
6 flesjes voor 28 pond + 10 verzendkosten
3 flesjes voor 27 pond + gratis verzending

Je hebt gelijk dat de meeste eBay aanbieders niet in NL leveren. Uit de VS laten komen in nog veel goedkoper, maar dan loop je het risico op importkosten en duurt het mogelijk een stuk langer.

6 flesjes voor 26 dollar + 12 dollar verzendkosten
3 flesjes voor 15 dollar + 7 dollar verzendkosten
Thanks! Zal eens kijken
Jer158
Berichten: 2064
Lid geworden op: 29 mei 2016, 23:11
Gender: Trans FtM

Re: Minoxidil

Bericht door Jer158 »

Overigens betaal je geen invoerrechten als de waarde van wat je invoert minder dan 22 euro is. Dus als je het niet erg vindt om eventueel een paar weken te wachten is die laatste link wel een heel goede deal.
Hung her from the branches of a mango tree
Alice
Berichten: 1426
Lid geworden op: 07 sep 2012, 21:42
Gender: Vrouw
Locatie: omg. Delft

Re: Minoxidil

Bericht door Alice »

Ik koop een enkele keer op eBay en kom ook tegen dat de verkoper niet naar NL wil verzenden meestal is een mailtje voldoende om ze te overtuigen om het te verzenden. Maar met Minoxidil 5% is het anders, het mag niet ingevoerd worden las ik zo.
http://www.haarweb.nl/forum/showthread.php?t=36086
Alice;
"Computer Says No"
Ik heb een buik, een onderbuik met gevoel en naar die luister ik.
Jer158
Berichten: 2064
Lid geworden op: 29 mei 2016, 23:11
Gender: Trans FtM

Re: Minoxidil

Bericht door Jer158 »

Dank Alice, op het ons attenderen op het verbod op vrije verkoop van minoxidil in NL sinds september vorig jaar. Zie hier. Slechts enkele merken zijn goedgekeurd voor verkoop in NL en dan alleen via apotheken op recept.

Allicht toch maar beter niet gaan voor stuff uit de VS dan, want pakketjes van buiten de EU worden stelselmatig gecontroleerd. Dit in tegenstelling tot pakketjes binnen de EU die 9 van de 10 keer niet worden gecontroleerd. Bestellen in het VK is net zo illegaal als bestellen in NL met een marginaal grotere kans op inbeslagname maar wel goedkoper. Het is aan jullie :lol:
Hung her from the branches of a mango tree
DiegoLucas
Berichten: 28
Lid geworden op: 23 mei 2013, 02:02
Gender: Trans FtM
Locatie: --

Re: Minoxidil

Bericht door DiegoLucas »

Dan toch maar 1 van die 3 sites uit de VK
Anon20180311
Berichten: 2489
Lid geworden op: 25 dec 2015, 18:03
Gender: ———

Re: Minoxidil

Bericht door Anon20180311 »

Hoi gasten,

Mss pas Minoxidil gebruiken bij te weinig beharing ( Naar wens) na het 1 à 2j testo gebruik. Ik denk dat, dan de werking al of niet van minoxidil ?? of gewoon het testo gebruik !! veel duidelijker zal zijn.

Grtz Nick ;)
Hey, pa je kinderen werden groot. En al heb je het nooit geweten,... ik werd u zoon. Liefs Nick .
Hey, ma bedankt dat je me kende en herkende, als je zoon. Veel liefs Nick :hug2: .
Jer158
Berichten: 2064
Lid geworden op: 29 mei 2016, 23:11
Gender: Trans FtM

Re: Minoxidil

Bericht door Jer158 »

Nick schreef: 24 sep 2017, 12:55Mss pas Minoxidil gebruiken bij te weinig beharing ( Naar wens) na het 1 à 2j testo gebruik. Ik denk dat, dan de werking al of niet van minoxidil ?? of gewoon het testo gebruik !! veel duidelijker zal zijn.
Trans mannen gebruiken minoxidil niet omdat we zo graag willen weten of het daadwerkelijk werkt. Het gaat ons om enigszins vlot zichtbare baardgroei te hebben. Minoxidil lijkt daarbij te helpen.

Bovendien is de enige manier om de werking van minoxidil te onderzoeken door middel van twee (grote) groepen trans mannen te onderzoeken, waarbij je de ene groep minoxidil geeft en de ander een placebo. Dat soort onderzoeken is al gedaan voor minoxidil op de hoofdhuid, en daaruit blijkt dat minoxidil inderdaad effectief is daar. Resultaten van een enkele persoon zijn geen enkel bewijs voor het al dan niet effectief zijn van minoxidil.

Het is aannemelijk dat minoxidil in combinatie met testo nog effectiever is dan minoxidil op de hoofdhuid bij mannelijke kaalheid. Dit komt door het verschil in groeipotentie (bij gebrek aan een beter woord) tussen de donsharen op het hoofd bij mannelijke kaalheid, en de donsharen op het gezicht bij een pre-testo (of vroege testo) trans man.

EDIT: Zie ook hier voor uitleg over hoe het werkt.
Hung her from the branches of a mango tree
Anon20180311
Berichten: 2489
Lid geworden op: 25 dec 2015, 18:03
Gender: ———

Re: Minoxidil

Bericht door Anon20180311 »

Jer158 schreef: 24 sep 2017, 13:16
Nick schreef: 24 sep 2017, 12:55Mss pas Minoxidil gebruiken bij te weinig beharing ( Naar wens) na het 1 à 2j testo gebruik. Ik denk dat, dan de werking al of niet van minoxidil ?? of gewoon het testo gebruik !! veel duidelijker zal zijn.
Trans mannen gebruiken minoxidil niet omdat we zo graag willen weten of het daadwerkelijk werkt. Het gaat ons om enigszins vlot zichtbare baardgroei te hebben. Minoxidil lijkt daarbij te helpen.

Bovendien is de enige manier om de werking van minoxidil te onderzoeken door middel van twee (grote) groepen trans mannen te onderzoeken, waarbij je de ene groep minoxidil geeft en de ander een placebo.

EDIT: Zie ook hier voor uitleg over hoe het werkt.
Hoi Jer,


Vreemd ?. En waarom een placebo, als testo onvoldoende is ? En als Minoxidil, echt zo goed was ( Sinds 1986 al op de markt), dan was kaalheid onder alle mannen en trans-mannen allang onzin ( Uit de wereld). Minoxidil, was eerder een medicijn tegen hoge bloeddruk en hersteld de haargroei totaal niet. Met daarboven indien men stopt met Minoxidil, terug naar af ?

Grtz Nick ;) ( Ps. Wat je niet hebt, kan men niet stimuleren en zal je niet krijgen. Ook niet met minoxidil, testo of wat dan ook. Het kan eventueel hooguit, de zichtbare, aanwezige mogelijke groei versnellen).
Hey, pa je kinderen werden groot. En al heb je het nooit geweten,... ik werd u zoon. Liefs Nick .
Hey, ma bedankt dat je me kende en herkende, als je zoon. Veel liefs Nick :hug2: .
Alice
Berichten: 1426
Lid geworden op: 07 sep 2012, 21:42
Gender: Vrouw
Locatie: omg. Delft

Re: Minoxidil

Bericht door Alice »

Nick schreef: 24 sep 2017, 15:05 indien men stopt met Minoxidil, terug naar af ?
Daar ben ik ook een beetje nieuwsgierig naar.
Ik denk niet dat de haren uitvallen ofzo maar dat er voor een tijd-je een soort van stilstand in de groei zou kunnen zijn.
Voordeel kan zijn dat je (wat?) eerder gezichtsbeharing hebt.

Zelf heb ik een tijdje het tegengestelde gebruikt, haargroei verminderingscrème. De haren werden inderdaad veel minder zichtbaar maar toen ik met die crème stopte begonnen ze gelijk weer groeien.
Alice;
"Computer Says No"
Ik heb een buik, een onderbuik met gevoel en naar die luister ik.
Plaats reactie