Help! Mijn lichaam veranderd niet.

Voor iedereen waarvan men bij geboorte dacht dat je een meisje was
Gebruikersavatar
Jasper95
Berichten: 12
Lid geworden op: 13 nov 2016, 23:50
Gender: Man

Re: Help! Mijn lichaam veranderd niet.

Bericht door Jasper95 »

Ik zag daarnet toevallig een video van een man bij wie (volgens hem zelf) de meeste veranderingen tussen zijn vierde en vijfde jaar testosteron zaten (https://www.youtube.com/watch?v=TIGV_svFvOc), en voor mij persoonlijk gaat het allemaal ook heel traag, ik heb bijvoorbeeld van een andere vetverdeling na 5,5 jaar nog nauwelijks iets gemerkt (met uitzondering van mijn gezicht). Mijn stem veranderde ook pas na 5 maanden (testosteron+puberteitsremmers), dat zie ik eigenlijk nooit bij anderen.

Misschien helpt het eventueel om te switchen naar een andere vorm van testosteron? En wat zei je endocrinoloog?
Nienke
Berichten: 359
Lid geworden op: 25 dec 2014, 09:32
Gender: Trans MtF

Re: Help! Mijn lichaam veranderd niet.

Bericht door Nienke »

weten jullie waar ik laatst aan zat te denken, ik heb een afschuw aan diverse lichaams kenmerken, vindt mijn mannenlichaam niet acceptabel, en dan al die mensen die dat omgekeerd hebben, konden we maar simpelweg ruilen, wat zou dat gemakkelijk zijn .. en veel mensen gelukkiger ..
Was gewoon een gedachte..... ik begrijp je zoals zovelen hier maar het heeft allemaal zo zijn tijd nodig.

Liefs Nienke
Nathan90
Berichten: 736
Lid geworden op: 30 jan 2013, 12:06
Gender: Trans FtM

Re: Help! Mijn lichaam veranderd niet.

Bericht door Nathan90 »

Ik had niet willen ruilen hoor ;)

Ongeacht dat ik best lichamelijke dingen heb waar ik op z'n tijd heel ongelukkig mee kan zijn (op de logische geslachtskenmerken na), heupen, lengte, kleine handen/voeten. Het is verder wel mijn lichaam, en nu met de juiste hormonen is dat nog steeds mijn lichaam.

Heb het gesprek ooit eens elders gevoerd. In de spiegel kijken en een wildvreemde zien. Ik zou spontaan krankzinnig worden denk ik :') hoe mannelijk ook.