Nieuwe chat! Zie dit topic.

Hysto + colpectomie combi operatie

Voor iedereen waarvan men bij geboorte dacht dat je een meisje was
Nathan90
Berichten: 736
Lid geworden op: 30 jan 2013, 12:06
Gender: Trans FtM

Re: Hysto + colpectomie combi operatie

Bericht door Nathan90 »

Ja gaat goed! :)
Draag al langere tijd geen incontinentie materiaal eigenlijk, heb niet meer het idee dat ik lek. Mocht ik enige twijfel hebben over de mogelijkheid tot plassen (zeker in combi met alcohol) denk ik dat ik dat ik het wel zal dragen. In ieder geval tot ik vaker hoge nood + alcohol heb ervaren zonder te lekken. Laatste keer dat ik het echt heel hard nodig had was begin maart na best wat drinken en vervolgens ruim een uur voor het gesloten restaurant napraten. (maar dat was misschien niet eens lekken door incontinentie aangezien ik in zulke situaties altijd veel en vaak moet plassen).

Die afspraak met de bekkenbodemfysio is natuurlijk nog niet geweest, omdat het allemaal beter gaat en ik gewoon heel druk met werk ben. ;) Maar mocht dat bezoek nog komen laat ik dat zeker weten.

Verder, speeksel voor testo waarde is een week of vier terug opgestuurd. Dus de spanning of dat allemaal gaat werken stijgt ook. :)
Gebruikersavatar
Ender
Transgender
Berichten: 2163
Lid geworden op: 20 aug 2016, 19:28
Gender: Trans FtM

Re: Hysto + colpectomie combi operatie

Bericht door Ender »

wow super goed om te horen man! mooi dat het allemaal is opgelost! ben blij voor je :)
Nathan90
Berichten: 736
Lid geworden op: 30 jan 2013, 12:06
Gender: Trans FtM

Re: Hysto + colpectomie combi operatie

Bericht door Nathan90 »

Ha jongens,

even een update. Ik kom hier zelden meer, maar moest er net even aan denken ;)

Sinds vorige bericht heb ik eenmaal last gehad van lekkage. Dat was begin augustus, 'snachts veel gedronken en toen knock-out geslapen. De eerste nacht en sochtends wakker worden met een natte broek helaas. De nachten erna wel incontinentie inleg gedragen en toen natuurlijk niet meer gelekt maar netjes op tijd wakker geworden ;)
Weet in ieder geval wel dus dat ik het in de gaten moet houden op zulke momenten.

Speeksel testo waardes zijn niet betrouwbaar, alles behalve. Helaas haha. In plaats van twee keer te hoog in testo zegt mijn bloed dat ik prachtig in de goede regio zit, misschien íets aan de hoge kant. Dus nu nebido om de 14 weken ipv 12 proberen. Als ik voel dat ik te kort kom kan ik gewoon alsnog met 12 of 13 weken laten spuiten.

Ander vervolg, na lang wachten heb ik over 2 weken eindelijk gesprek met chirurg voor de phallo. Hopen op goedkeuring voor de SCIP techniek! :)