Nieuwe chat! Zie dit topic.

Metaidoioplastiek ervaringen

Voor iedereen waarvan men bij geboorte dacht dat je een meisje was
Anon20180311
Berichten: 2489
Lid geworden op: 25 dec 2015, 18:03
Gender: ———

Re: Metaidoioplastiek ervaringen

Bericht door Anon20180311 »

Mr.X schreef: 20 okt 2017, 20:39 Ik was van plan me stil te houden omdat je dat vroeg. Dat heet respect. Maar je gaat zelf wel door, dus wil graag nog wel wat toevoegen hier.

Ik zelf vind 15% ZWARE complicatie rate ook nog ontzettend hoog. Er bestaan maar weinig operaties die zo'n hoge ernstige complicaties kent. Fistel vorming is ook een complicatie, en valt onder die eerder genoemde 50% (die dus alle complicaties bevat). Jouw operatie was dus niet complicatie vrij. Je had het geluk dat de fistel zelf weg ging. Andere jongens hebben pech, en moeten onder het mes om het te verhelpen.

Dat jij geluk hebt gehad is mooi. En ik had graag gezien dat elke jongen zo door z'n genitale chirurgie kon gaan. Maar helaas. Iedereen die deze operatie overweegt loopt een risico. Een risico op complicaties die veel hoger is dan standaard operaties. Dat is niet bangmakerij, maar helaas de situatie zoals deze nu is. Een feit. Hopelijk verandert dat snel in de toekomst. And again, alleen de persoon zelf kan afwegen of dit complicatie risico te overzien is om een plasbuisverlenging te doen.
Sorry,

Ik kende een nabloeding, geen fistel vorming!

Ps. fistel vorming bij de fallo, kan een nodige bijkomende ingreep overwogen worden. Bij de meta-operatie, is die zelden nodig.

Grtz Nick ;) ( Lokaal vulva weefsel, is geen arm, been of buikweefsel, die moet vechten tegen de grote verplaatsing en aanpassingen).
Hey, pa je kinderen werden groot. En al heb je het nooit geweten,... ik werd u zoon. Liefs Nick .
Hey, ma bedankt dat je me kende en herkende, als je zoon. Veel liefs Nick :hug2: .
Anon20180311
Berichten: 2489
Lid geworden op: 25 dec 2015, 18:03
Gender: ———

Re: Metaidoioplastiek ervaringen

Bericht door Anon20180311 »

Korte bijlage,

Naar mijn weten : Kan iedere trans-man in België kiezen voor de Meta-operatie al dan niet met plasbuisverlening, ongeacht de groei.

Grtz Nick ;)
Hey, pa je kinderen werden groot. En al heb je het nooit geweten,... ik werd u zoon. Liefs Nick .
Hey, ma bedankt dat je me kende en herkende, als je zoon. Veel liefs Nick :hug2: .