Metaidoioplastiek ervaringen

Voor iedereen waarvan men bij geboorte dacht dat je een meisje was
Gebruikersavatar
Jasper95
Berichten: 12
Lid geworden op: 13 nov 2016, 23:50
Gender: Man

Metaidoioplastiek ervaringen

Bericht door Jasper95 »

Hey allemaal,

Zijn er mensen die de metaidoioplastiek met plasbuisverlenging gehad hebben en hun ervaring willen delen? Bijvoorbeeld waar en door welke chirurg is je operatie uitgevoerd, is het resultaat zoals je verwachtte, ben je er tevreden mee, heb je complicaties gehad, kun je staand plassen, hoe veel operaties heb je in totaal gehad tot dat het afgerond was? En als het niet te veel gevraagd is, wat ik me goed kan voorstellen, heb je geprobeerd de groei die je had van testosteron te bevorderen voordat je geopereerd werd en had dit nut voor jou? (Ik lees bijvoorbeeld dingen over dihydrotestosterone crème of andractim gel? Geen idee of dat in Nederland iets is wat gedaan word..) Als je op een van de bovenstaande vragen niet wilt antwoorden gewoon niet doen natuurlijk, ik ben blij met alle ervaringen die jullie willen delen. Dank jullie wel. :)
Anon20180311
Berichten: 2489
Lid geworden op: 25 dec 2015, 18:03
Gender: ———

Re: Metaidoioplastiek ervaringen

Bericht door Anon20180311 »

Hoi Jasper,

Ik ken persoonlijk de Metaïdoioplastie/Meta met plasbuis verlening, en ja ik kan staande goed plassen :D ben trouwens zeer tevreden over mijn meta. Op het draadje:" Persoonlijke, belangrijkste operatieve ingreep ". ( der transmannen), gaf ik bij: mijn derde "grote" en waarschijnlijk laatste operatie, reeds wat info i.v.m. mijn meta-operatie te kennen.

Ik sta op het punt, om te vertrekken naar Noorwegen :dance: ( vakantie). En mijn lieve nonkel :wship: is net aangekomen om op mijn dieren en kleine hoeve te passen, ik heb het nu dus nogal druk.

Maar na mijn vakantie, zal ik proberen op al je vragen een antwoord te laten kennen.

Grtz Nick ;)
Hey, pa je kinderen werden groot. En al heb je het nooit geweten,... ik werd u zoon. Liefs Nick .
Hey, ma bedankt dat je me kende en herkende, als je zoon. Veel liefs Nick :hug2: .
Gebruikersavatar
Jasper95
Berichten: 12
Lid geworden op: 13 nov 2016, 23:50
Gender: Man

Re: Metaidoioplastiek ervaringen

Bericht door Jasper95 »

Top, dank je wel!
Anon20180311
Berichten: 2489
Lid geworden op: 25 dec 2015, 18:03
Gender: ———

Re: Metaidoioplastiek ervaringen

Bericht door Anon20180311 »

Hoi Jasper,

Ben inmiddels terug thuis, zoals beloofd zal ik je vragen zeker beantwoorden.
Nog even wat geduld, na twee weken weg te zijn van het forum, valt er veel te lezen. Maar ik ben je vragen zeker niet vergeten. Mss, vind ik, wat tijd deze avond.

Grtz Nick ;)
Hey, pa je kinderen werden groot. En al heb je het nooit geweten,... ik werd u zoon. Liefs Nick .
Hey, ma bedankt dat je me kende en herkende, als je zoon. Veel liefs Nick :hug2: .
Anon20180311
Berichten: 2489
Lid geworden op: 25 dec 2015, 18:03
Gender: ———

Re: Metaidoioplastiek ervaringen

Bericht door Anon20180311 »

Jasper95 schreef:Hey allemaal,

Zijn er mensen die de metaidoioplastiek met plasbuisverlenging gehad hebben en hun ervaring willen delen? Bijvoorbeeld waar en door welke chirurg is je operatie uitgevoerd, is het resultaat zoals je verwachtte, ben je er tevreden mee, heb je complicaties gehad, kun je staand plassen, hoe veel operaties heb je in totaal gehad tot dat het afgerond was? En als het niet te veel gevraagd is, wat ik me goed kan voorstellen, heb je geprobeerd de groei die je had van testosteron te bevorderen voordat je geopereerd werd en had dit nut voor jou? (Ik lees bijvoorbeeld dingen over dihydrotestosterone crème of andractim gel? Geen idee of dat in Nederland iets is wat gedaan word..) Als je op een van de bovenstaande vragen niet wilt antwoorden gewoon niet doen natuurlijk, ik ben blij met alle ervaringen die jullie willen delen. Dank jullie wel. :)
Hoi Jasper,

Ik kende de meta-operatie, met plasbuisverlening en met behoud van de "verborgen vaginaspier", door Prof.Piet Hoebeke, in het UZ te gent. Het resultaat was eerder :D boven al mijn verwachtingen. Ik kende totaal geen complicatie(s) en kan perfect staande plassen. Ik kende 2 operaties ( gelet op mijn leeftijd toen 50J. nu al 53J. :fpalm: ) . Yep er is een trucje ( der groei van de neo-penis), maar of die echt werkt en bij iedereen :pray: ?

Grtz Nick, ps. Sorry voor het lang wachten, maar alvast bedankt voor je geduld. Heb je nog vragen ?, laat die maar kennen.
Hey, pa je kinderen werden groot. En al heb je het nooit geweten,... ik werd u zoon. Liefs Nick .
Hey, ma bedankt dat je me kende en herkende, als je zoon. Veel liefs Nick :hug2: .
Gebruikersavatar
Ender
Transgender
Berichten: 2163
Lid geworden op: 20 aug 2016, 19:28
Gender: Trans FtM

Re: Metaidoioplastiek ervaringen

Bericht door Ender »

wat is het trucje dan? :roll:
Anon20180311
Berichten: 2489
Lid geworden op: 25 dec 2015, 18:03
Gender: ———

Re: Metaidoioplastiek ervaringen

Bericht door Anon20180311 »

Ender schreef:wat is het trucje dan? :roll:
Hoi Ender zo zijn er meerdere ;) ( trek zelf, laat zuigen en graag, smeer, :pray: enz,..) Let wel op met smeren, of je loopt rond de tafel :dance: . Pure "Testim gel" kan je huid ( neo-penis) verbranden.

Grtz Nick
Hey, pa je kinderen werden groot. En al heb je het nooit geweten,... ik werd u zoon. Liefs Nick .
Hey, ma bedankt dat je me kende en herkende, als je zoon. Veel liefs Nick :hug2: .
Gebruikersavatar
Jer158
Berichten: 2064
Lid geworden op: 29 mei 2016, 23:11
Gender: Trans FtM

Re: Metaidoioplastiek ervaringen

Bericht door Jer158 »

Testim gel is gewone testosteron gel (equivalent aan Nebido of Sustanon), bedoeld voor armen en schouders. Hoor mensen die daar een rode of pijnlijke huid van krijgen bij gewoon gebruik, laat staan op je penis. Wat ik hoor dat mensen gebruiken op hun penis is DHT creme/gel (Andractim). De gel is ook op alcoholbasis maar de creme niet en is dus hopelijk wat vriendelijker voor de huid. Wordt ook gebruikt als behandeling voor gynecomastia door het op de borst aan te brengen. Heeft wel effect op je hormoonhuishuiding, dus daar moet je op letten. Geloof dat het daardoor in NL niet wordt/werd(?) voorgeschreven.

Verder kun je met een vacuumpomp (ja echt) proberen om je penis wat te "rekken". Staan filmpjes over op YouTube onder "FTM pumping". Geen idee of dat ook daadwerkelijk effect heeft.
Hung her from the branches of a mango tree
Gebruikersavatar
Mr.X
Berichten: 936
Lid geworden op: 17 jun 2013, 15:08
Gender: Trans FtM

Re: Metaidoioplastiek ervaringen

Bericht door Mr.X »

Een andere bekende cream is DHT cream. http://transguys.com/features/dht-transgender-men

Maar of het echt werkt is niet duidelijk, maar sommige transguys beweren er baat bij te hebben gehad. Dit spul moet je zeker niet zonder doktor gaan gebruiken, though. Je hebt overigens toch een recept nodig.
Anon20180311
Berichten: 2489
Lid geworden op: 25 dec 2015, 18:03
Gender: ———

Re: Metaidoioplastiek ervaringen

Bericht door Anon20180311 »

Testim gel, gebruik ik al jaren samen met sustanon. De gel meng ik gewoon met wat bodylotion. Valt best goed mee ;).

Grtz Nick :D
Hey, pa je kinderen werden groot. En al heb je het nooit geweten,... ik werd u zoon. Liefs Nick .
Hey, ma bedankt dat je me kende en herkende, als je zoon. Veel liefs Nick :hug2: .