Nieuwe chat! Zie dit topic.

Phallo informatie

Voor iedereen waarvan men bij geboorte dacht dat je een meisje was
Anon20180311
Berichten: 2489
Lid geworden op: 25 dec 2015, 18:03
Gender: ———

Re: Phallo informatie

Bericht door Anon20180311 »

Hoi Mr.X,

Wat eigen invloed betreft der mogelijke operaties:

Die kende ik even eens ( Der meta-operatie), ondanks mijn :D groei der neo-penis.
Ik moest o.a.: 15 Kg afvallen en onmiddellijk stoppen met roken ( Afvallen en stoppen met roken :fpalm: Maar ik slaagde er toch, gelukkig in) .

Grtz Nick ;)
Hey, pa je kinderen werden groot. En al heb je het nooit geweten,... ik werd u zoon. Liefs Nick .
Hey, ma bedankt dat je me kende en herkende, als je zoon. Veel liefs Nick :hug2: .
Gebruikersavatar
Mr.X
Berichten: 936
Lid geworden op: 17 jun 2013, 15:08
Gender: Trans FtM

Re: Phallo informatie

Bericht door Mr.X »

Ik moest o.a.: 15 Kg afvallen en onmiddellijk stoppen met roken ( Afvallen en stoppen met roken :fpalm: Maar ik slaagde er toch, gelukkig in) .
Dat is knap gedaan, in ieder geval! Maar het gewicht (BMI tussen de 18 en 35) en niet roken zijn inderdaad harde eisen voor elke operatie, dus ook de phallo of meta. Dat weet je, dus iedereen die geopereerd kan worden, kan daar alvast aan werken.
Anon20180311
Berichten: 2489
Lid geworden op: 25 dec 2015, 18:03
Gender: ———

Re: Phallo informatie

Bericht door Anon20180311 »

Hihi, idd en dat doen we hier allemaal. Want alle trans-mannen zijn, nu eenmaal knappe mannen.

Grtz Nick ;)
Hey, pa je kinderen werden groot. En al heb je het nooit geweten,... ik werd u zoon. Liefs Nick .
Hey, ma bedankt dat je me kende en herkende, als je zoon. Veel liefs Nick :hug2: .
Gebruikersavatar
Noah1980
Berichten: 82
Lid geworden op: 21 mar 2017, 17:42
Gender: Trans FtM

Re: Phallo informatie

Bericht door Noah1980 »

Good point Nick :P
I exist as i am, that is enough.
Gebruikersavatar
Mr.X
Berichten: 936
Lid geworden op: 17 jun 2013, 15:08
Gender: Trans FtM

Re: Phallo informatie

Bericht door Mr.X »

Even een update na lange tijd.
Mijn operatie datum is bekend. Ik heb gister een gesprek gehad met de anesthetist. Het protocol voor de operatie bij de VU is nu als volgt:
Stoppen met hormonen voor de operatie is niet meer nodig. Roken mag (obviously) nog steeds niet. Dit kan ook gechecked worden!
Blijkbaar is er nu een keuze om de operatie te ondergaan met een ruggeprik, of algehele narcose. Dat was nieuw voor mij. Je krijgt wel een soort van rustmiddel als je voor de ruggeprik zou gaan.
Je wordt een dag van te voren opgenomen. Je mag die dag gewoon eten en drinken. 6 uur voor de operatie mag je niet meer eten, en mag je geen melk ed drinken. 2 uur voor de operatie mag je niks meer innemen.
Op de operatiedag zelf wordt je opgehaald uit je kamer, en ga je door naar de OK. Daar heb je nog een kort gesprek met de chirurg, doen ze de nodige checks, geven ze je hartbewaking (plakkers op de borst), zuurstofbewaking (knijper op je vinger) en een infuus. Je krijgt een kapje met zuurstof, en via het infuus wordt het slaapmiddel toegedient (als je voor narcose gekozen hebt, natuurlijk).

De huidige verwachte opname duur is 5 dagen.
Anon20180311
Berichten: 2489
Lid geworden op: 25 dec 2015, 18:03
Gender: ———

Re: Phallo informatie

Bericht door Anon20180311 »

Hoi Mr.X,

Huidige verwachte, opname duur voor de phallo 5 dagen !. Hallo, met urinebuisverlening uit de voorarm, bovenbeen of buik ! Ik hoop het voor u. En de rugprik of epidurale, kreeg ik reeds bij mijn meta-operatie ( als extra pijnbestrijding zo'n 3j terug). En roken mag nog steeds niet ! Roken mag gewoon niet !.

Grtz Nick ;)
Hey, pa je kinderen werden groot. En al heb je het nooit geweten,... ik werd u zoon. Liefs Nick .
Hey, ma bedankt dat je me kende en herkende, als je zoon. Veel liefs Nick :hug2: .
Anon20180311
Berichten: 2489
Lid geworden op: 25 dec 2015, 18:03
Gender: ———

Re: Phallo informatie

Bericht door Anon20180311 »

Als korte bijlage : "Als jezus geboren is, ligt die op een bedje vol met stro" om deftig te kunnen aangroeien ( platte rust, zo'n kleine 10 dagen). Voor hij, kan gaan hangen.

Grtz Nick ;)
Hey, pa je kinderen werden groot. En al heb je het nooit geweten,... ik werd u zoon. Liefs Nick .
Hey, ma bedankt dat je me kende en herkende, als je zoon. Veel liefs Nick :hug2: .
Gebruikersavatar
Nate_0
Berichten: 2923
Lid geworden op: 04 aug 2016, 20:16
Gender: Man

Re: Phallo informatie

Bericht door Nate_0 »

No offence, Nick, maar in dit geval is Mr. X. toch echt de persoon met de meeste/beste informatie... Een meta is immers geen fallo. Het niet roken is inmiddels uitgebreid besproken, en of X. wel of geen urinebuisverlenging krijgt, ligt aan zijn persoonlijke voorkeur--niet aan jouw voorkeur. Zeggen dat je voor hem hoopt dat hij daar voor gaat is dus niet echt van toepassing.
meerdere zakken met zaagsel
Gebruikersavatar
Mr.X
Berichten: 936
Lid geworden op: 17 jun 2013, 15:08
Gender: Trans FtM

Re: Phallo informatie

Bericht door Mr.X »

Nick, ik snap weer eens weinig van wat je zegt. Sorry.
Als je met dit: ""Als jezus geboren is, ligt die op een bedje vol met stro" om deftig te kunnen aangroeien ( platte rust, zo'n kleine 10 dagen). Voor hij, kan gaan hangen." bedoelt dat de penis voor 10 dagen op bed moet liggen rusten, dan klopt dat dus niet. Wil je alsjeblieft niet mijn topic weer onderuit halen met onjuiste informatie? Thanks.
Anon20180311
Berichten: 2489
Lid geworden op: 25 dec 2015, 18:03
Gender: ———

Re: Phallo informatie

Bericht door Anon20180311 »

Nate_0 schreef: 26 aug 2017, 14:27 No offence, Nick, maar in dit geval is Mr. X. toch echt de persoon met de meeste/beste informatie... Een meta is immers geen fallo. Het niet roken is inmiddels uitgebreid besproken, en of X. wel of geen urinebuisverlenging krijgt, ligt aan zijn persoonlijke voorkeur--niet aan jouw voorkeur. Zeggen dat je voor hem hoopt dat hij daar voor gaat is dus niet echt van toepassing.
Nate,

Als iemand kiest voor de phallo, zonder urinebuis, laat je dat, dan ook gewoon kennen ( ter nodige, info.). En ik denk, dat je, je vergist. Er is trouwens iemand op het forum met een phallo ( buik phallo ).

Grtz Nick ;)
Hey, pa je kinderen werden groot. En al heb je het nooit geweten,... ik werd u zoon. Liefs Nick .
Hey, ma bedankt dat je me kende en herkende, als je zoon. Veel liefs Nick :hug2: .