Phallo informatie

Voor iedereen waarvan men bij geboorte dacht dat je een meisje was
Anon20180311
Berichten: 2489
Lid geworden op: 25 dec 2015, 18:03
Gender: ———

Re: Phallo informatie

Bericht door Anon20180311 »

Mr.X schreef: 26 aug 2017, 14:35 Nick, ik snap weer eens weinig van wat je zegt. Sorry.
Als je met dit: ""Als jezus geboren is, ligt die op een bedje vol met stro" om deftig te kunnen aangroeien ( platte rust, zo'n kleine 10 dagen). Voor hij, kan gaan hangen." bedoelt dat de penis voor 10 dagen op bed moet liggen rusten, dan klopt dat dus niet. Wil je alsjeblieft niet mijn topic weer onderuit halen met onjuiste informatie? Thanks.
Hoi Mr.X,

De penis of fallo moet niet, voor "ongeveer 10 dagen" op het bed, maar erger. Jij met je penis of fallo ( hechtingen, hebben tijd nodig en ook de huidflap, kent zijn gewicht der hangen).

Het is trouwens niet alleen, iets dichtnaaien ( geloof me, dat voelt in het begin, al zeer strak aan, kan er van meespreken, pijnlijke angst om te scheuren. En er is reeds ongeveer 5 dagen opname nodig, voor de meta-operatie), maar ook een huidflap aanhechten uit een totaal andere zone. En geloof me, de phallo, ligt letterlijk op een bedje.

Grtz Nick ;)
Hey, pa je kinderen werden groot. En al heb je het nooit geweten,... ik werd u zoon. Liefs Nick .
Hey, ma bedankt dat je me kende en herkende, als je zoon. Veel liefs Nick :hug2: .
Mr.X
Berichten: 936
Lid geworden op: 17 jun 2013, 15:08
Gender: Trans FtM

Re: Phallo informatie

Bericht door Mr.X »

Nick, het ziekenhuis zelf heeft mij gisteren net verteld dat de opnameduur 5 dagen is. Wat probeer je nu te zeggen? Dat jij het beter weet dan het ziekenhuis zelf? Alsjeblieft, blijf uit deze topic nu. Mijn bedoeling was dat hier huidige phallo informatie te vinden was, want dat ontbrak op het forum.

Jouw berichten bevatten foute/outdated informatie. Dus vanaf nu, alsjeblieft niet meer reageren.
Anon20180311
Berichten: 2489
Lid geworden op: 25 dec 2015, 18:03
Gender: ———

Re: Phallo informatie

Bericht door Anon20180311 »

Mr.X schreef: 26 aug 2017, 15:52 Nick, het ziekenhuis zelf heeft mij gisteren net verteld dat de opnameduur 5 dagen is. Wat probeer je nu te zeggen? Dat jij het beter weet dan het ziekenhuis zelf? Alsjeblieft, blijf uit deze topic nu. Mijn bedoeling was dat hier huidige phallo informatie te vinden was, want dat ontbrak op het forum.

Jouw berichten bevatten foute/outdated informatie. Dus vanaf nu, alsjeblieft niet meer reageren.
Hoi Mr.X,

Niets als je spreekt over de phallo zonder urinebuis. Maar als je spreekt over de phallo, algemeen, met urinebuisverlening. Dan klopt deze info. totaal niet.

Grtz Nick ;)
Hey, pa je kinderen werden groot. En al heb je het nooit geweten,... ik werd u zoon. Liefs Nick .
Hey, ma bedankt dat je me kende en herkende, als je zoon. Veel liefs Nick :hug2: .
Mr.X
Berichten: 936
Lid geworden op: 17 jun 2013, 15:08
Gender: Trans FtM

Re: Phallo informatie

Bericht door Mr.X »

https://www.vumc.nl/afdelingen/patiente ... astiek.pdf

Uit deze folder, van het ZIEKENHUIS ZELF op pagina 26: "Vanaf dag 6 tot ontslag: U mag volledig bewegen. Als u voldoende zelfstandig bent, uw wonden
kunt verzorgen en de stoelgang op gang is, mag u in principe naar huis. De arts zal aangeven wanneer het zover is."

Geen onderscheid tussen urinebuisverlenging. Geen op bed liggen tot dag 10, maar volledig bewegen.

I rest my case. Now just stop.
Anon20180311
Berichten: 2489
Lid geworden op: 25 dec 2015, 18:03
Gender: ———

Re: Phallo informatie

Bericht door Anon20180311 »

Jeetje, waar wachten wij dan nog op. Het lijkt wel een fluitje van een cent. Mss. op een folder met verhalen van lotgenoten. Info. Folders, zijn totaal complicatie vrij, en dat is amper 15% mss nu 20% onder de transmannen. In mijn tijd - 10%. Het is dus al, iets beter.

Grtz Nick ;)
Hey, pa je kinderen werden groot. En al heb je het nooit geweten,... ik werd u zoon. Liefs Nick .
Hey, ma bedankt dat je me kende en herkende, als je zoon. Veel liefs Nick :hug2: .
Anon20180311
Berichten: 2489
Lid geworden op: 25 dec 2015, 18:03
Gender: ———

Re: Phallo informatie

Bericht door Anon20180311 »

Mr.X schreef: 26 aug 2017, 16:01 https://www.vumc.nl/afdelingen/patiente ... astiek.pdf

Uit deze folder, van het ZIEKENHUIS ZELF op pagina 26: "Vanaf dag 6 tot ontslag: U mag volledig bewegen. Als u voldoende zelfstandig bent, uw wonden
kunt verzorgen en de stoelgang op gang is, mag u in principe naar huis. De arts zal aangeven wanneer het zover is."

Geen onderscheid tussen urinebuisverlenging. Geen op bed liggen tot dag 10, maar volledig bewegen.

I rest my case. Now just stop.
En vanaf dag 6 tot ontslag ! Klinkt, toch meer dan 5 dagen voor mij ( Ongeveer 10 mss).

Grtz Nick ;)
Hey, pa je kinderen werden groot. En al heb je het nooit geweten,... ik werd u zoon. Liefs Nick .
Hey, ma bedankt dat je me kende en herkende, als je zoon. Veel liefs Nick :hug2: .
Ender
Transgender
Berichten: 2163
Lid geworden op: 20 aug 2016, 19:28
Gender: Trans FtM

Re: Phallo informatie

Bericht door Ender »

mod mode on
Nick, hou alsjeblieft op met reageren op dit topic
/mod mode off
Anon20180311
Berichten: 2489
Lid geworden op: 25 dec 2015, 18:03
Gender: ———

Re: Phallo informatie

Bericht door Anon20180311 »

Geen probleem, Ender zoals je wil.

Grtz Nick ;)
Hey, pa je kinderen werden groot. En al heb je het nooit geweten,... ik werd u zoon. Liefs Nick .
Hey, ma bedankt dat je me kende en herkende, als je zoon. Veel liefs Nick :hug2: .
Mr.X
Berichten: 936
Lid geworden op: 17 jun 2013, 15:08
Gender: Trans FtM

Re: Phallo informatie

Bericht door Mr.X »

En, zonder dat je hier op kunt reageren, wil ik je toch nog informeren (a guy can try....)

Je zegt: "Info. Folders, zijn totaal complicatie vrij, en dat is amper 15% mss nu 20% onder de transmannen. In mijn tijd - 10%. Het is dus al, iets beter."

Lees aub ook even de folder dan, okay? Ik quote (pagina 20): "Wanneer u kiest voor een phalloplastiek met plasbuisverlenging, dan is
de kans op complicaties meer dan 50%. Bij een phalloplastiek zonder plasbuisverlenging is dit 5%. "

Lees, begrijp, informeer jezelf voordat je reageert. Dat is mijn advies.

En nu al die onzin aan de kant geschoven kan worden, terug on topic met echte info.
Citizen Erased
Berichten: 405
Lid geworden op: 07 mar 2016, 14:19
Gender: Man

Re: Phallo informatie

Bericht door Citizen Erased »

Mensen, kindertjes toch.. in Gent is het inderdaad 10-12 dagen en hier zijn we wat minder van het pappen en nathouden en mag je (godzijdank) met 5-7 dagen huiswaarts.

Er zit zo vaak verschil in de opnameduur tussen ziekenhuizen onderling, ookal gaat het om dezelfde behandeling.. zo was ondergetekende veroordeeld tot vijf dagen parasiteren in het Slotervaart Z na een mastectomie omdat de drains bleven produceren. In ieder ander ziekenhuis mag je na twee dagen lekker naar huis met drains en al in en had ik het nimmer gezellige paasontbijt met de hele familie gewoon meegemaakt. Unfortunately peanut butter.

Succes met je operatie Mr. X! Ben wel benieuwd welke "flap" je krijgt?
Plaats reactie